Sveinung Vatnedalen

Rønholt legekontor AS Mann, 61 år

Autorisert1986
Ledige plasser 251 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Rønholt legekontor AS

Rønholtveien 3960 Stathelle
Sveinung Vatnedalen er en av 11 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Sveinung Vatnedalen

Super lege

Lytter, er oppmerksom, handler raskt ,empatisk og hyggelig. Meget fornøyd. Han har kort ventetid og lett tilgjengelig på telefonen. Flink m unger.

Den beste legen jeg har hatt :)

Jeg får bestandig time kort tid etter bestilling-oftest samme dag!
Jeg opplever ham som meget sympatisk og dyktig i faget sitt.Han er også veldig flink til å forklare om det er noe jeg ikke forstår og er rask til å sende henvisning til andre om det trengs.Jeg velger heller å kjøre tre kvarter for å komme til ham enn å bytte fastlege.Han er også veldig rolig og flink med barn.
Barna mine syntes det er kjempegøy å reise til legen!

Legekontoret er stengt på onsdager-da burde man kanskje ha en annen alternativ løsning enn å kontakte legevakten;)

Trøtt og Treig

Han har tenkt sine tanker å du må være aktiv sjøl hvis noe skal skje. Han virker rotete å glemmer ofte ting han skal gøre. Har du ikke tid da er noe han sa en gang for mye til meg. Jeg har funnet meg en som er våken. Det som er positivt er at du alltid blir ringt opp av sekretæren hvis tlf. er opptatt.

Ikke fornøyd

Tar seg ikke tid til å høre på deg. Virker usikker i det han gjør og er overhode ikke oppdatert i faget sitt. Har også veldig lite empati og forståelse ved psykiske problemer. Svært kristen, dette vises tydelig om det skulle dukke opp noe det kristene ikke godkjenner som f.eks barn utenfor ekteskap.

Han er veldig flink med barn.

Empatisk og lyttende

Det er godt for en pasient å møte en lege som Vatnedalen. Han tar seg tid til å lytte Han viser forståelse og ekte interesse for å hjelpe.