Ørjan Waldenstrøm

Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Ørjan Waldenstrøm er en av 7 fastleger i

Siste vurderinger av Ørjan Waldenstrøm

Dyktig!

Har hatt ham som fastlege i over 6 år. Dyktig, reflektert, empatisk. Lett å snakke med, han gir gode råd og er en god lytter.

Byttet lege

Etter å ha hatt Waldenstrøm som lege i 2-3år har jeg endelig fått byttet til en ny fastlege. Dette må sies å være min klokeste avgjørelse jeg har gjort.

Nedsatt kommunikasjonsferdighet

Har hatt Waldenstrøm i ca 3 år nå, og på de få gangene jeg har vært der tenker jeg alltid når timen er ferdig : "hvorfor dro jeg til legen?" Føler jeg ikke får svar på noe som helst. Finner som regel ut av det selv. Som da jeg var til han med sønnen min, da han hadde en barnesykdom. Virket som han hadde lite kunnskap på det området. Klarer ikke kommunisere normalt med han, han sitter tenkende mens jeg ikke får den responsen jeg ønsker. Jeg ser meg desverre til å bytte.

En veldig god lege

Har vært pasient hos ØW i 5 år, og har flyttet, men beholder han som lege. Her er det mulighet for å få den somatiske hjelpen, men også muligheten til å kunne snakke (psykiatri). ØW er behjelpelig med alt som har med helse å gjøre. Jeg kom med "lapp" om hva jeg ønsket av min lege og han "leste seg opp" på det han ikke kunne så mye om. Respekt for det. Bra service på tilbakemeldinger.

Klok og saklig

Han møtte meg med forståelse, respekt og saklighet i en delikat problemstilling. God innsikt i psykologiske aspekter og gir gode, gjennomtenkte råd. Rolig og saklig.