Ørjan Waldenstrøm

Bø Legesenter

2008

Bø Legesenter Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Ørjan Waldenstrøm er en av 7 fastleger i

Siste vurderinger av Ørjan Waldenstrøm

God faglig intuisjon

Jeg hadde Ørjan som fastlege da jeg var student i Bø, og må si jeg aldri har hatt bedre fastlege. Han lytter og konverserer i et behagelig tempo, som igjen skaper veldig god atmosfære på det legekontoret.

Intuisjonen hans stemte godt hver gang han vurderte tilstanden min, og han ga anbefalinger som fungerte umiddelbart.

Har nå flyttet, og har fått ny fastlege som ikke er i nærheten av Ørjan når det gjelder empati og forståelse. Ørjan er ikke en fastlege man skal ta for gitt.

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Han lytter og du føler at han tror på hvert ord du sier, han tar deg på alvor. Han er ærlig og trygg.

Klok og tålmodig

ØW har vært min fastlege i ca. 5 år. I denne perioden har jeg slitt med både somatiske, psykiske og psykos-somatiske lidelser. Alltid er Ørjan der for å gi råd, henvise meg videre i helsevesenet, eller simpelthen prate om hvordan jeg har det. Har aldri vært borti en lege som i samme grad er villig til å lytte og prate. Og han har alltid tid. Uten sammenligning den beste legen jeg har hatt i et etter hvert ganske langt liv.

Faglig sterk og dyktig

Har hatt waldenstrøm som fastlege i 10 år og vært gjennom mange utredninger og helseproblemer. Han er en lege som ønsker å lære og er åpen for nye behandlinger blant annet. Han tar seg alltid tid til det du ønsker å ta opp og har tatt meg som pasient på alvor. Han er ikke en konvensjonell lege som forteller deg hvordan ting er og hva du må gjøre, men gir følelsen av at man samarbeider på en god måte. Han har på flere måter reddet helsa mi og bryr seg virkelig om pasientene. Vil si det vil sikkert være enkelte som ikke foretrekker den måten å jobbe på med fastlegen men jeg anbefaler han virkelig som fastlege. Det er den beste legen jeg har opplevd å møte. Han hjelper mange både med somatiske plager og er veldig åpen for også å hjelpe pasientene igjennom psykiske belastninger,ifht nav og ifht henvisninger videre i helsevesenet/behandling. Om alle leger hadde vært som han hadde vi hatt ett godt helsevesen.

Dyktig!

Har hatt ham som fastlege i over 6 år. Dyktig, reflektert, empatisk. Lett å snakke med, han gir gode råd og er en god lytter.