Ørjan Waldenstrøm

Bø Legesenter

2008

Bø Legesenter Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Ørjan Waldenstrøm er en av 7 fastleger i

Siste vurderinger av Ørjan Waldenstrøm

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Han lytter og du føler at han tror på hvert ord du sier, han tar deg på alvor. Han er ærlig og trygg.

Klok og tålmodig

ØW har vært min fastlege i ca. 5 år. I denne perioden har jeg slitt med både somatiske, psykiske og psykos-somatiske lidelser. Alltid er Ørjan der for å gi råd, henvise meg videre i helsevesenet, eller simpelthen prate om hvordan jeg har det. Har aldri vært borti en lege som i samme grad er villig til å lytte og prate. Og han har alltid tid. Uten sammenligning den beste legen jeg har hatt i et etter hvert ganske langt liv.

Faglig sterk og dyktig

Har hatt waldenstrøm som fastlege i 10 år og vært gjennom mange utredninger og helseproblemer. Han er en lege som ønsker å lære og er åpen for nye behandlinger blant annet. Han tar seg alltid tid til det du ønsker å ta opp og har tatt meg som pasient på alvor. Han er ikke en konvensjonell lege som forteller deg hvordan ting er og hva du må gjøre, men gir følelsen av at man samarbeider på en god måte. Han har på flere måter reddet helsa mi og bryr seg virkelig om pasientene. Vil si det vil sikkert være enkelte som ikke foretrekker den måten å jobbe på med fastlegen men jeg anbefaler han virkelig som fastlege. Det er den beste legen jeg har opplevd å møte. Han hjelper mange både med somatiske plager og er veldig åpen for også å hjelpe pasientene igjennom psykiske belastninger,ifht nav og ifht henvisninger videre i helsevesenet/behandling. Om alle leger hadde vært som han hadde vi hatt ett godt helsevesen.

Dyktig!

Har hatt ham som fastlege i over 6 år. Dyktig, reflektert, empatisk. Lett å snakke med, han gir gode råd og er en god lytter.

Nedsatt kommunikasjonsferdighet

Har hatt Waldenstrøm i ca 3 år nå, og på de få gangene jeg har vært der tenker jeg alltid når timen er ferdig : "hvorfor dro jeg til legen?" Føler jeg ikke får svar på noe som helst. Finner som regel ut av det selv. Som da jeg var til han med sønnen min, da han hadde en barnesykdom. Virket som han hadde lite kunnskap på det området. Klarer ikke kommunisere normalt med han, han sitter tenkende mens jeg ikke får den responsen jeg ønsker. Jeg ser meg desverre til å bytte.