Ørjan Waldenstrøm

Tlf: 35 05 91 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ørjan Waldenstrøm er en av 7 fastleger i

Siste vurderinger av Ørjan Waldenstrøm

Dyktig!

Har hatt ham som fastlege i over 6 år. Dyktig, reflektert, empatisk. Lett å snakke med, han gir gode råd og er en god lytter.

Byttet lege

Etter å ha hatt Waldenstrøm som lege i 2-3år har jeg endelig fått byttet til en ny fastlege. Dette må sies å være min klokeste avgjørelse jeg har gjort.

Nedsatt kommunikasjonsferdighet

Har hatt Waldenstrøm i ca 3 år nå, og på de få gangene jeg har vært der tenker jeg alltid når timen er ferdig : "hvorfor dro jeg til legen?" Føler jeg ikke får svar på noe som helst. Finner som regel ut av det selv. Som da jeg var til han med sønnen min, da han hadde en barnesykdom. Virket som han hadde lite kunnskap på det området. Klarer ikke kommunisere normalt med han, han sitter tenkende mens jeg ikke får den responsen jeg ønsker. Jeg ser meg desverre til å bytte.

En veldig god lege

Har vært pasient hos ØW i 5 år, og har flyttet, men beholder han som lege. Her er det mulighet for å få den somatiske hjelpen, men også muligheten til å kunne snakke (psykiatri). ØW er behjelpelig med alt som har med helse å gjøre. Jeg kom med "lapp" om hva jeg ønsket av min lege og han "leste seg opp" på det han ikke kunne så mye om. Respekt for det. Bra service på tilbakemeldinger.

Klok og saklig

Han møtte meg med forståelse, respekt og saklighet i en delikat problemstilling. God innsikt i psykologiske aspekter og gir gode, gjennomtenkte råd. Rolig og saklig.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Faglig dyktig, medmenneskelig og varm. Rolig, god til å lytte, flink til å se hele mennesket. Helhetlig behandling, og støttende oppfølging. Som pasient føler jeg meg sett, hørt, lyttet til. Har opplevd å få masse god støtte i krevende faser av livet.

En god lege, kan anbefales.

Ørjan har vært vår familiens fastlege i ca. 5 år. Nå måtte vi bytte, grunnet flytning. Ellers ble vi ganske fornøyd med ham.
Vår samlet vurdering er ganske positivt, og denne legen kan sikkert anbefales til andre.
Han har vært oppmerksom til hva vi mente og følte og har ikke bare "fulgt bøker", men også lytet og sjekket våre synspunkter. Dette viste seg som bra evne til å kombinere både professionel og menneskelig side. Samt var han flink til å forklare ting vi ønsket å vite.
Blant negative referanser, kan vi nevne at noen ganger måtte man insistere på å sjekke noe mer nøyaktig enn legen ville. Derimot, gikk det an å diskutere dette.
Jeg blir i tillegg enig, at noen ganger må han følge pasienter med noen kroniske problemer litt nøyere. En slik følelse fikk vi først, men etter at han ble bedre kjent med familien, gikk det greit for oss.

Skulle anbefale ham som fastlege.

Dyktig og god

En klok mann som tar seg tid til å lytte til pasienten. Hyggelig og herlig fyr som kan huske den enkelte.

Meget dyktig!

Lytter, gir bra innspill og har gode faglige vurderinger.

Alternativ lege

Kom til ørjan pga høyt blodtrykk og fikk kun besjed om å begynne med yoga eller noe lignende, det mener eg er bare tull da eg er i grei form og ikkje sliter med stress. Han satt også på ein ball så i mine øyne så mista han all kredibilitet.

Greit førsteintrykk..

Men særs lite dyktig til å følge opp. Når man har en alvorlig, kronisk lidelse, bør dette være en selvfølge. Fint man står fritt til å bytte fastlege, som man har fått tildelt.

Beste legen jeg har hatt.

Sympatisk, kunnskapsrik og dyktig lege. Setter seg virkelig ned med deg og lytter, viser genuin interesse for din helse og tar seg god tid.