Boghos Yacoubian

Autorisasjon (1996)

Boghos Yacoubian er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Boghos Yacoubian

Den beste fastlegen!

Jeg ble anbefalt Yacoubian av bekjente etter min tidligere fastlege, som jeg var veldig fornøyd med, gikk av med pensjon. Det var store sko å fylle i mine øyne, men Yacoubian har definitivt klart det og samtidig overgått mine forventninger.

Han er en lege som virkelig lytter, tar seg god tid, henviser umiddelbart til spesialist ved behov, tar deg seriøst og ikke minst har humor og et smil om munnen.

Jeg ser noen skriver om ventetid på legekontoret, og ja, det kan det være. Med legelisten.no har jeg sett at en fastlege har utrolig mange fler pasienter enn jeg var klar over, samtidig som hver og én forventer at legen skal ta seg ekstra god tid i et tidsskjema som mest sannsynlig allerede er snaut. Jeg har ikke noe problem med å vente litt ekstra på venteværelset når det vil si at han tar seg like god tid til denne pasienten som jeg har blitt vandt til at han gjør med meg :-)

Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt!

Ærlig og dyktig lege!

Boghos er den type lege som gir deg ærlige svar, om ikke alltid det du ønsker å høre! MEN, han er også den typen som sender deg direkte til spesialist. Han prøver ikke å late som han er ekspert, noe som etter mitt syn gjør han til en glimrende doktor! Om du er hypokonder, skaff deg en annen lege!
Aldri har jeg hatt en fastlege, som ringer 2 mndr senere for å høre hvordan det går med meg!

Hyggelig, men uinteressert

Viser ingen interesse for pasientens helse. Nekter å henvise videre på bakgrunn av for få samtaler mellom han som lege og pasienten. Lytter ikke til det man har å ta opp, er alltid etter skjema og har hastverk.

Hyggelig å prate med, men han snakker om alt annet en det man er der for.

Jeg har byttet lege.

kjempe fornøyd

Jeg har brukt Yacoubian i endel år og han er den beste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid til pasientene og er genuint interessert. Han er flink til oppfølging er alltid munter og blid. Han får absolutt topp score og jeg anbefaler han til alle jeg kjenner.

Kommuniserer dårlig og er alltid for sen

Har alltid dårlig tid. Hvis jeg har flere ting jeg vil snakke med han om, så hender det han sier at han må ta neste pasient og at jeg må bestille ny time. Samtidig så er han aldri presis. To ganger har jeg ventet mer enn 40 minutter. De andre gangene minimum 15 minutter over tiden. Jeg hadde vansker med å forstå hva han sa til enhver tid på grunn av noe dårlig norsk. På en annen side, han innrømmer når det er noe han ikke kan godt nok, og sjekker bøker/søker for å få vite mer om det, mens jeg venter. Jeg syns ikke han virker spesielt interessert i å høre på meg. Det virker som om han ikke bryr seg. Han er mer dømmende. Jeg har byttet fastlege.