Friisebrygga Legesenter AS

Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Friisebrygga Legesenter AS

Akutte tilstand blir av vist og får beskjed han ikke komme og dra til legevakt.

Lege: Mokhtar Abdi Mohammed Skrevet

Svært arrogant og hjelper ikke sin pasient . Hører ikke på hva en sier. Glemmer å legge inn fast medisin på blå resept. Må ringe å gi beskjed om dette når du er på apotek. Ringer og det er akutt, kan ikke ta i mot pasient og da blir bedt å ta legevakt. Pasient kan ikke gå og må da ha ambulanse for å komme ditt. Lege tar ikke hjemme besøk. Tar ikke i mot ambulanse på lege kontoret. Noen er kanskje fornøyd med han. Men da kommer det på hvordan din helse er og hva du trenger hjelp til. Utrolig dårlig lege og venter på ny lege i vente liste. Ikke å anbefale denne legen.

Dyktig og lytter

Lege: Philip Eckholdt Egeland Skrevet

Egeland lytter på det jeg sier. Kunnskapsrik og god til å foreslå løsninger. Bryr seg om pasienten. Rolig og behagelig. Trygt å ha han som lege.

En trygg og god lege

Lege: Ella Iabko Skrevet

Ella Labko er en svært dyktig og god lege som har kontroll på alt. Tiden jeg er der inne er hun direkte, lyttende og behjelpelig. Har hatt Ella som fastlege helt siden jeg ble født, og har aldri hatt et eneste problem med henne. Man kan virkelig anbefale Ella, uten tvil.

Forståelsesfull

Lege: Marianne Viola Gramme Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Andre leger kan ikke høre etter og sette igang tiltak hvis jeg f.eks. ønsker henvisning osv. Men med min fastleger, hvis jeg ønsker henvisning eller ønsker ta blodprøve osv. så tar hun meg seriøst og hjelper meg.

Ei helt fantastisk jente!

Lege: Lene Helvig Leion Skrevet

Lene er ei som faktisk lytter og virker genuint interessert i meg og min problemstilling, hun kommer med meget gode innspill og er ekstremt faglig dyktig! Det er lenge siden jeg har følt meg så ivaretatt som jeg gjorde hos henne❤️