Friisebrygga Legesenter AS

Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av Friisebrygga Legesenter AS

Task og god hjelp

Lege: Babak Shokri Skrevet

Fikk time samme dag som jeg trengte hjelp via appen til legesenteret. Fikk hos Babak god hjelp til mitt problem overraskende enkelt og greit

Uinteressert

Lege: Ella Iabko Skrevet

Tar deg absolutt ikke på alvor. Hører ikke om problemene dine og vil ha deg ut så «fort som mulig». Virker ikke som hu vil bli kjent med pasienten sin. Når en snakker til henne, føles det ut som om hu ikke lytter til deg. Bytter lege.

Ikke fornøyd!

Lege: Lene Helvig Leion Skrevet

Var inne hos henne 2 ganger med babyen min på 3 måneder. Det hadde vært ulike problemstillinger og vi oppdaget at hun begynte å utvikle atopisk eksem. Ønsket henvisning til barnelege fordi det var flere ting vi ønsket en vurdering på, men hun ville vente og se. Da eksemet bare ble verre og jeg ringte inn for å få en ø-hjelps fordi eksemet hadde begynt å væske iløpet av natten, fikk jeg beskjed av hun som svarte på tlf at dette ikke var ø-hjelps time. Jeg fikk derfor ikke time før mange dager etter, og da fikk jeg time hos turnuslegen som kjapt skrev en henvisning til barnelege. Dessverre tok det litt tid før jeg fikk time hos barnelegen så i mellomtiden rakk eksemet å utvikle seg til å bli ganske ille. Hos barnelegen ble de helt forferdet over eksemet og mente at hun skulle vært inne for lengst. Ble ikke møtt på mine bekymringer og datteren min fikk på ingen måte den hjelpen og oppfølgingen hun skulle hatt. Har du barn, så styr unna.

mm.... dårlig på å forstå prolemet frykt og angst

Lege: Ella Iabko Skrevet

jeg har hatt dødsangst.. følte jeg ikke ble forstått.. fikk som svar ..hvis jeg vil leve.. spis antidepresive. noe som jeg ikke ønsker. det forandrer hele psyken min og gjør meg til ett annet menneske. jeg har gått på det i mange år før.. det bare begraver problemet.. den dagen du slutter.. kommer all plagen tilbake.. og mye verre enn før. det er en grusom medisin. som jeg aldri noen gang i mitt liv skal ta mer. lo av meg.. og sa spis B-vitaminer. hvis jeg hadde fremmede kramper i fingeren. noe jeg spiser daglig. jeg satt og gråt hele timen.. og hardt fikk jeg svaret.. du får inhen medisiner. kanskje har du aldri opplevd frykt og angst selv. dro hjem.. følte meg dum.. ydmyket..skuffet..hjelpesløs.. jeg fikk ingen hjelp.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mokhtar Abdi Mohammed Skrevet

Utrolig koselig lege. Det var avslappende å være hos han, og han tok oss godt imot som nye pasienter. Han virket dyktig, og lyttet etter og fulgte mine ønsker.