Friisebrygga Legesenter AS

Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Friisebrygga Legesenter AS

Imøtekommende

Lege: Mathias Olaf Thorvaldsen Skrevet

Hyggelig lege. Lyttet og stilte relevante spørsmål. Følte meg veldig godt ivaretatt. Kjenner meg ikke igjen i tidligere negative omtaler her.

Hjelpsom

Lege: Boghos Yacoubian Skrevet

Min fastlege i mange år. Alltid blid og hjelpsom. Ringer til meg etter behov og formidler viktig informasjon.
Takk for alle år.

Elendig!

Lege: Mathias Olaf Thorvaldsen Skrevet

Fikk han som fastlege ikke lenge sia, var hos han noen ganger og kan si at legen mangler kompetanse og har dårlig kunnskap (jeg kan selv åpne google!), iskald lege, som vil avslutte time fort som mulig og er flink å påminne om betalinger som jeg synes er veldig ubehagelig! Nesten hører (lytter) ikke hva mann sier. Etter hvert time føler meg oppgitt, ikke hørt, ikke ivaretatt! Nytter ikke gå til han. Legebesøket blir en belastning. Fikk lite hjelp og måtte selv undersøke hvor jeg kan finne hjelp hos spesialister som jeg kunne bli henvist eventuelt.
Hadde byttet lege på dagen om jeg hadde fant en ny som har ledig plass.

Dømmende og skal vise hvem som bestemmer

Lege: Mathias Olaf Thorvaldsen Skrevet

Han stiller samme spørsmål hver gang, men han hører ikke etter hva jeg svarer. Så det hjelper lite. Han prøver å få meg av medisin jeg har brukt i noen år, som er forskjellen på å leve og eksistere for min del. For han liker ikke å skrive ut slikt som han sier. Man føler seg "liten", dum og kontrollert i møte med denne legen. Han eier ikke sosiale antenner og er ikke samarbeids villig.

Virker inkompitent

Lege: Mathias Olaf Thorvaldsen Skrevet

Lytter ikke, og henviser heller ikke videre. Han virker heller ikke som han har holdt seg noe oppdatert i det heletatt. Ingen hjelp å få. Styr unna. Her virker det som noe ikke er helt som det skal.