Friisebrygga Legesenter AS

Telefonnummer35 93 39 0035 93 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av Friisebrygga Legesenter AS

Fantastisk fastlege

Lege: Lene Helvig Leion Skrevet

Lene har kanskje ikke mange år i praksis som fastlege, men hun kan virkelig faget sitt, og litt til.
Utrolig skjønn jente som ser ‘mennesket’ som oppsøker hun.

Jeg er utrolig glad for å ha akkurat hun som min fastlege.
Tusen takk Lene! :-)

Dårlige greier

Lege: Ella Iabko Skrevet

En av de verste legene jeg har vært hos! Har aldri tid til å bli kjent med meg. Har vært hos henne fire ganger og enda vet hun ikke noenting om meg annet enn det som står i journalen. Det er mye som har skjedd siden jeg begynte å gå til henne med meg,men når hun ikke vet om jeg jobber eller ikke så viser det jo interessen for pasienten. Jeg har flere sykdommer som jeg har villet ta opp med henne,men den lengste tiden jeg fikk de timene var på fire minutter! Hvis hun ikke har mer tid til pasientene så må hun si ifra seg noen pasienter. Aldri mere dit!

Vennlig og behagelig.

Lege: Mokhtar Abdi Mohammed Skrevet

Han er god til å lytte og opptrer rolig og vennlig. Tar meg som pasient på alvor ! Føler meg trygg og ivaretatt. KAN ABSOLUTT ANBEFALES!

Dyktig

Lege: Babak Shokri Skrevet

Min fastlege de siste 2 år. Flink og dyktig lege. Aldri hatt noen problemer. Anbefalles på det sterkeste.

Et nydelig menneske

Lege: Lene Helvig Leion Skrevet

Hun var legen som turte å prate med meg når ingen andre gjorde. Hun vet det nok ikke selv, men hun gjorde stor forskjell i min hverdag.