Friisebrygga Legesenter AS

Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av Friisebrygga Legesenter AS

The best doctor we have ever had

Lege: Ella Iabko Skrevet

A Norwegian friend recommended us Ella Iabko. She is the best doctor we had while living in Norway. She listens, she is capable, honest and gives alternatives. She went the extra mile every time we needed it. I cannot express how grateful we are.

Dyktig lege

Lege: Marianne Viola Gramme Skrevet

Høy faglig kompetanse. Henviser når hun ser at det må spesialist kompetanse for å vurdere videre. Flink med relasjoner og gode kommunikasjon evner. Veldig dyktig i møte med barn. Medmenneskelig.

Kunnskap

Lege: Ella Iabko Skrevet

God tid til pasienten
Raskt å få time
Tar virkelig pasienten på alvor
Gode allmene råd og vink
Ikke lenge å sitte å vente på venterommet

Em lege jeg setter lit til 👍

Lege: Mokhtar Abdi Mohammed Skrevet

Trygg og flink lege. Er der for deg
Føller deg opp og lytter til det du har si. Kan anbefales😊👍Tar seg god til å lytte. Følger opp sykdommen og gjør det beste for meg. Ingen problem å brukt pasientsky som korter ned ventetid iste denfor å stå i telefonkø. Fin lege som Jeg har tiltro til. Håper han vil fortsette ved Frisebrygga legesenter i mange år . Hilsen

Dyktig, seriøs og tillitsvekkende

Lege: Marianne Viola Gramme Skrevet

Dette er den beste legen jeg har møtt hittil (og med flere diagnoser har jeg møtt mange). Marianne er tydelig, dyktig, tar seg god tid og er lyttende. Jeg opplever alltid at hun tar meg på alvor, hun henviser ved behov og er lett å snakke med. Jeg har aldri opplevd henne som nedlatende. Hun er profesjonell, direkte og menneskelig. Anbefales på det sterkeste.