Friisebrygga Legesenter AS

Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av Friisebrygga Legesenter AS

Em lege jeg setter lit til 👍

Lege: Mokhtar Abdi Mohammed Skrevet

Trygg og flink lege. Er der for deg
Føller deg opp og lytter til det du har si. Kan anbefales😊👍Tar seg god til å lytte. Følger opp sykdommen og gjør det beste for meg. Ingen problem å brukt pasientsky som korter ned ventetid iste denfor å stå i telefonkø. Fin lege som Jeg har tiltro til. Håper han vil fortsette ved Frisebrygga legesenter i mange år . Hilsen

Dyktig, seriøs og tillitsvekkende

Lege: Marianne Viola Gramme Skrevet

Dette er den beste legen jeg har møtt hittil (og med flere diagnoser har jeg møtt mange). Marianne er tydelig, dyktig, tar seg god tid og er lyttende. Jeg opplever alltid at hun tar meg på alvor, hun henviser ved behov og er lett å snakke med. Jeg har aldri opplevd henne som nedlatende. Hun er profesjonell, direkte og menneskelig. Anbefales på det sterkeste.

Empatisk og tillitsvekkende

Lege: Philip Eckholdt Egeland Skrevet

Svært godt fornøyd med fastlegen.
Det at det kan være vanskelig med timebestilling har ikke noe med fastlegen å gjøre, men gjelder de rutinene som legesenteret har valgt.

Dyktig lege.

Lege: Boghos Yacoubian Skrevet

Ærlig og flink lege som tar tak. Meget fornøyd med Yacoubian som fastlege. Forøvrig veldig fornøyd med Friisebrygga legesenter i sin helhet.

Trygg og god å prate med

Lege: Babak Shokri Skrevet

Opplever Babak som trygg og en som er meget god å prate med. Hjalp meget i en veldig vanskelig tid av livet mitt.
Er annet pluss er at det er kort ventetid på å få time