Mette Junker Østensen

Bærums Verk Legesenter

2010

Bærums Verk Legesenter Telefonnummer67 87 68 5067 87 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamleveien 5 1354 Bærums Verk
Mette Junker Østensen er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Mette Junker Østensen

Beste legen jeg har møtt.

Hun er profesjonell, hyggelig, forståelsesfull og svært dyktig. Oppleves lett å snakke med. Hun er også veldig empatisk, lytter, svarer på spørsmål og er kunnskapsrik i forklaringene sine. Hun er interessert i å hjelpe og tar seg tid til pasienten. Vil absolutt anbefale hun til andre, da hun er den beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig, grundig og flink med barn

Hun tar symptomer på alvor og følger svært godt opp. Er veldig flink til å kommunisere med både barn og voksne.

Flink og dyktig lege

Vi er veldig fornøyd med Mette som fastlege. Har henne selv og til begge barna. Vi får alltid den hjelpen vi trenger og god oppfølging. Hun er også veldig flink og tålmodig med barna.

Flink med barn og tar pasienten på alvor!

Jeg opplever Mette Junker Østensen som en veldig god lege, som lytter og tar pasienten på alvor. Da jeg oppdaget en kul i brystet sendte hun meg omgående til brystdiagnostisk senter. Det reddet trolig livet mitt. Hun har også veldig godt håndlag med barn, og etter at hun foreskrev "resept" på is da min datter hadde halsbetennelse er hun blitt veldig populær :-) Kan trygt anbefales!

Den beste legen jeg har hatt

Veldig hyggelig, positiv og blid person. Behagelig å prate med.