Bærums Verk Legesenter DA

Gamleveien 5 1354 Bærums Verk

Siste vurderinger av behandlere ved Bærums Verk Legesenter DA

Norges beste fastlege

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Mette er den beste fastlegen du kan få. Hun lytter virkelig, er alltid forståelsesfull og tar deg alltid på alvor. I tillegg er hun et rolig og behagelig vesen.
Anbefaler henne på det aller sterkeste, har du henne som fastlege har du vunnet fastlegelotteriet.

Empatisk og handlingsorientert

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

En veldig imøtekommende, empatisk og aktiv fastlegge, hvor det kommer noe ut av hver konsultasjon. Hun er også veldig god på oppfølging, og ringer når det er noe hun vil orientere eller spørre om. Veldig godt fornøyd!

Dyktig lege

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

En kunnskapsrik og dyktig lege som er empatisk og følger opp. Selv om en vet det er travel hverdag så lytter hun på hva du sier og gjør nøye undersøkelser.

Beste Legen!

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Hele livet har jeg lett etter en lege som Norenberg. Han er en utrolig dyktig lege som virkelig bryr seg om deg. Han er genuint interessert i å hjelpe deg i alle problemstillinger og tar deg alltid på alvor. Han er kjempe flink til å følge opp og tar seg god tid. Jeg kunne ikke bedt om en bedre lege for meg og familien.

Fokus, humor og hyggelig!

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Mette har stålkontroll på det meste. Har alltid et smil på lur og man føler seg sett og hørt. Har hatt Mette som fastlege i godt over 10 år nå, og selv om jeg har flyttet til en annen kommune, så velger jeg å fortsette med henne som fastlege.