Ola Reinholt Knutsen

Skedsmogt. 3C 2000 Lillestrøm
Tlf: 64 84 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ola Reinholt Knutsen er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Ola Reinholt Knutsen

Uten tvil, den beste fastlegen som finnes!

Både jeg og resten av familien går til Ola, og vi kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Han ser deg som pasient, er godt forberedt og flink til å lytte. Dette er en fastlege som tar deg på alvor, og er det noe han er usikker på nøler han ikke med å sende henvisning til spesialist. Han er en blid og pratsom type og har en løs og fin tone, noe som er med på å berolige deg som pasient.

God til å lytte. Forståelsesfull. Effektiv.

Siden jeg er bi-polar er han påpasselig på at jeg får tatt blodprøver. Er også flink til å fylle på resepten så jeg ikke går tom. Spør jeg om han kan skrive brev til diverse instanser gjør han det med en gang!

Hyggelig, imøtekomnende

Han er en super fastlege for hele familien. Vi har også et barn med spesielle behov. Stiller også på møter i bhg/skole ved behov. Alltid imøtekommende og hyggelig.
Jeg opplever han som trygg og god å forholde seg til uansett hva det gjelder. Han tar seg også tid til å snakke . Føler ikke at han har dårlig tid. Flink!

Min fastlege siden 1993.

Ola har vært min fastlege i mange år. Han er alltid lyttende og avslappet i møte med meg. Om han er usikker selv, så sender han meg videre til spesialist. Mange leger har mye å lære av han. Om det oppstår en krise får jeg raskt time. Jeg opplever meg godt i varetatt på Torget legesenter.

Hyggelig lege som tar en på alvor

Flink til å lytte/kommunisere, enkel å diskutere med.
Hyggelig, godt humør. Ikke synlig stresset. Pragmatisk i forhold til det meste.

Kunne vært noe "strengere" og ev. hjelpsom mht problemer pasienter bør ta mer tak i selv. f.eks. livsstilssykdommer.

En Lege som også er et medmenneske

Ola har vært familielege i over 30 år.
Tar seg tid til deg, har godt humør, alltid et smil når det trengs.
En fantastisk lege!

Svært dyktig lege

Har brukt Ola i snart 20 år. Han tar seg alltid god tid. Lytter til det som sies og kommer med gode råd.Ola er virkelig tilstede for pasienten.
Er det noe han ikke kan nok om, henviser han til spesialist.
Har selv vært igjennom en stor livskrise. Fått en helt utrolig flott hjelp og oppfølging.
Et fantastisk humør har han også.

En meget dyktig Lege

Har brukt Knutsen som fastlege siden han begynte som lege på Vektertorget
han har alltid glimt i øyet alltid tid til å lytte,ble veldig syk for noen år
tilbake han sendte meg rett på A hus har fulgt meg opp siden den
gangen.Så for meg finnes det bare en Lege.

En lege som ser deg.

Jeg har hatt Ola som lege i snart 20 år og har slitt mye med helsen i løpet av disse årene. Ola er en lege som alltid har tid til å høre på deg. Hans gode humør og avslappende væremåte er med på å roe meg ned og få frem mitt budskap. Han tar deg seriøst og ønsker å hjelpe deg. Mange leger som har mye å lære av Ola.

Ola er en fantastisk person, og tar seg alltid god tid med deg. Han er alltid blid og fornøyd, og det er kansje disse tingene som gjør at han er så populær også. En bedre lege enn han skal du lete lenge etter.

Bare godord om Ola

Ola har jeg benyttet i over 20 år,har slitt med helsen i flere år,men har alltid blitt behandlet og tatt godt imot. En av få leger med masse humør,så om formen ikke alltid ikke er helt på topp,hjelper en god "skrøne" som vi begge kan le av.
Så,altså en flink lenge med humør,skulle vært flere slike som du.

Utrolig bra lege

Da jeg har flyttet mye, så har jeg byttet lege temmelig ofte. Ola er virkelig den beste legen jeg har hatt. Han tar seg tid til å høre på meg og følger meg opp mine behandlinger. Han er alltid glad og gjør meg glad. Er utrolig glad for at jeg fikk han :)

Bytter ham aldri bort!

Har brukt ham i over 20 år, og er veldig glad for at jeg dumpet borti ham. Han er blid, hyggelig, empatisk, lydhør og real - alt jeg kan ønske meg av en lege. Det eneste minuset er at han er så populær, det kan være veldig vanskelig å komme gjennom på telefonen, og det er lenge å vente på timer.

Både óg

Fantastisk lege, men desverre nærmest umulig å få time på kort varsel.

Meget bra

Ola er en fastlege slik alle kan ønske seg. Alltid blid og hyggelig og bestandig tid nok. Helt topp!