Ola Reinholt Knutsen

Torget Legesenter Lillestrøm
Skedsmogt. 3c 2000 Lillestrøm
Ola Reinholt Knutsen er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Ola Reinholt Knutsen

Uten tvil, den beste fastlegen som finnes!

Både jeg og resten av familien går til Ola, og vi kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Han ser deg som pasient, er godt forberedt og flink til å lytte. Dette er en fastlege som tar deg på alvor, og er det noe han er usikker på nøler han ikke med å sende henvisning til spesialist. Han er en blid og pratsom type og har en løs og fin tone, noe som er med på å berolige deg som pasient.

God til å lytte. Forståelsesfull. Effektiv.

Siden jeg er bi-polar er han påpasselig på at jeg får tatt blodprøver. Er også flink til å fylle på resepten så jeg ikke går tom. Spør jeg om han kan skrive brev til diverse instanser gjør han det med en gang!

Hyggelig, imøtekomnende

Han er en super fastlege for hele familien. Vi har også et barn med spesielle behov. Stiller også på møter i bhg/skole ved behov. Alltid imøtekommende og hyggelig.
Jeg opplever han som trygg og god å forholde seg til uansett hva det gjelder. Han tar seg også tid til å snakke . Føler ikke at han har dårlig tid. Flink!

Min fastlege siden 1993.

Ola har vært min fastlege i mange år. Han er alltid lyttende og avslappet i møte med meg. Om han er usikker selv, så sender han meg videre til spesialist. Mange leger har mye å lære av han. Om det oppstår en krise får jeg raskt time. Jeg opplever meg godt i varetatt på Torget legesenter.

Hyggelig lege som tar en på alvor

Flink til å lytte/kommunisere, enkel å diskutere med.
Hyggelig, godt humør. Ikke synlig stresset. Pragmatisk i forhold til det meste.

Kunne vært noe "strengere" og ev. hjelpsom mht problemer pasienter bør ta mer tak i selv. f.eks. livsstilssykdommer.