Torkil Padkær Andersen

Autorisasjon (1989)

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ...
Kystveien 154 4842 Arendal
Torkil Padkær Andersen er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Torkil Padkær Andersen

En meget god fastlege

Jeg har benyttet doktor Andersen i flere år – og kan ikke få skrytt nok av han. Han er oppriktig interessert i meg som menneske og setter seg godt inn i min situasjon. Han er lett tilgjengelig og prioriterer godt når jeg trenger en rask time. Han er vennlig, lyttende og god å kommunisere med.
Han oppleves svært kunnskapsrik og har overrasket meg positivt ved flere anledninger.
Anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig og engasjert lege

Jeg opplever Torkil Andersen som en svært flink lege. Han er behjelpelig og tilgjengelig også "utenom arbeidstid" og er god til å stille presise og gode diagnoser. Han lytter og jeg føler han tar meg og min helse på alvor.

Ikke å anbefale, desverre.

Han er lett tilgjenelig og får alltid raskt svar eller time raskt.
Men jeg sliter med en autoimmun sykdom, hvor han ikke vurderer alle faktorer eller i det hele tatt bryr seg nok og er ganske bestemt i sitt syn på ting og sin behandling. Jeg har flere ganger måtte krangle meg til behandling og henvisninger, også for andre ting.
Jeg er overhodet ikke fornøyd lenger og kommer garantert til å bytte.

Litt lei av jobben sin kanskje?

Jeg har hatt Torkil Padkær som fastlege i en årrekke, og opplever ham som hyggelig, men samtidig litt lite interessert i meg som pasient. Jeg har til dels alvorlige, kroniske helseplager, og savner et litt større engasjement og et mer helhetlig legesyn, for det er ikke alltid jeg går fra ham med en veldig god følelse, og jeg er ofte litt skuffet.

Faglig dyktig

Torkil har vært min fastlege i mange år. Han har vært støttende når ting i livet har vært vanskelig, faglig dyktig, rasjonell og ikke nølt når det har vært nødvendig. Han får ting gjort! Han er sympatisk, rett på og interessert i meg som menneske.
En alle tiders lege jeg virkelig kan anbefale.