Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av Havblikklegene

Dyktig og henviser raskt når det trengs.

Lege: Bente Røhr Skrevet

Jeg føler meg godt ivaretatt og er god på og lytte. Henviser kjapt til spesialist. Kan anbefale henne.

Trygg, relativt rask time, seriøs.

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Hadde han da jeg flyttet til kommunen, han oppfattet raskt problemene mine og begynte behandling raskt. Følte dog at behandlingen ble noe ensidig da prøvene ikke kom tilbake med et "svar", men følte likevel at jeg ble tatt seriøst hele veien. Endte med å bytte lege til en nærmere meg, noe jeg angrer på. Skulle gjerne hatt Torkil enda.

De som jobber i resepsjonen er svært hygglige, opplevde aldri noe sure miner eller dårlig humør. De virket interessert i deg og var svært behjelpelige når du kom innom for et spørsmål/over telefon

Meget dyktig

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Alexander Nysted er fastlegen til min mor. Han er veldig snill og hyggelig. Kan anbefale. Vi er kjempefornøyd.

Dyktig fastlege

Lege: Bente Røhr Skrevet

Jeg oppfatterhenne som støttende, lyttende og faglig dyktig. Hun henviser ved behov. Hun er tydelig i hva hun kan og ikke kan gjøre.

Kunnskapsrik og morsom lege

Lege: Knut Gimre Hernes Skrevet

Jeg fikk Knut Hernes som lege da jeg flyttet til Norge og han har kjent meg gjennom oppveksten, altså i 12 år. Han har alltid vært hjelpsom! Han hører å ser på deg når du snakker, og finner alltid en løsning. Veldig forståelsesfull og omtenksom. Ga meg alltid gode henvisninger, Kunne som regel dagen etter bestilt time, og tok akutt time seriøst. Det er med tungt hjerte at jeg må bytte han vekk pga av flytting. Men han anbefales på det sterkeste.
PS: Og når han skriver på pcen sin så er han flink til å lese høyt, så føler du deg hvertfall ikke oversett! Blir savnet