Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Havblikklegene

Ikke bra

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Ikke bytt til denne legen og bytt hvis du har fått henne. Veldig forsinket og hun knapt på deg. Husker ikke fra gang til gang og sier også forskjellig om samme tilstand fra gang til gang. Føler dette utrygt og svært dårlig ivaretatt. Jeg har følt meg liten i de møtene jeg har hatt og hun opptrer autoritær. Hun evner ikke å vise varme, snarere det motsatte.

En veldig bra fastlege

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Er veldig fornøyd med dr. Andersen. Han er svært erfaren, empatisk, lett tilgjengelig og god til å følge opp. Kan anbefales på det varmeste.

Hun er ikke interessert i å høre på deg.

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Ved første besøk hos Dr. Gibson, som jeg hadde fått tildelt, etter min gamle fastlege hadde sluttet, satt hun bare å så inn i sin skjerm, snakket lavt og utydelig, uten å se på en og uten det minste antydning av imøtekommenhet.
Kunne ha fortalt meg, at man ikke trengte legeattest til sertifikat mer ved fylte 75 år, men 600,- kr. ville hun gjerne ha.
Hun blev også min kones fastlege, og for hennes vedkommende fulgte hun ikke opp med resultater etter viktige og alvorlige undersøkelser.
Vi valgte derfor og skifte fastlege hurtigst mulig.

En veldig dyktig lege som ser deg

Lege: Knut Gimre Hernes Skrevet

Jeg har hatt Hærnes som lege i flere år nå, vil si at han er en fantastisk person som lytter og kommer med gjennomtenkt kjappe tydlige konklusjoner. En lege som tror på deg ,og ser deg!tar deg på alvor. Uten han hadde jeg ikke kommet dit jeg er i dag! 👍 Har bare positive ord å si om han bortsett for litt liten tid, men tar deg seriøst og henviser deg videre ,om han er i tvil 👍😊

Lite betryggende og kunnskapsløs..

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Her følte jeg meg ikke trygg. Valgte å gi henne en sjanse, og da jeg kom tilbake hadde hun glemt alt av det vi hadde snakka om tidligere. Leser tydeligvis ikke journaler og hun var dårlig forberedt. Jeg ba også om at blodprøver burde tas.... Nei.
Jeg valgte å bytte lege. Ble bare nervøs av hele konsultasjon. Lite betryggende og kunnskapsløs. Sorry Dr. Gibson, men dette holder ikke! Styr unna!