Havblikklegene

Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av Havblikklegene

Ikke god nok.

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Alt i alt, ikke fornøyd.
Smilende og på godt humør, vitser mye, men det veier ikke opp for det som mangler i et slikt møte.
Kikker mer på PCen en meg under besøket, får ikke god kontakt. Føler derfor også tiden til meg er knapp, skriver mer notater en han utøver blikkontakt, det er ingen god følelse når en skal fortelle om sin sykdom som ligger en nær og er privat.
Lover han skal ringe uansett prøveresultat, hører aldri noe.
Opplevd vanskeligheter med å få time når behovet var der, første ledige to uker etter.

Beste legen.

Lege: Knut Gimre Hernes Skrevet

Knut Hernes er den beste legen jeg noengang har hatt. Han tar seg alltid god tid til meg, og er alltid imøtekommende og koselig når jeg kommer. Han er utrolig lett å snakke meg og en utrolig ærlig og åpen mann.Jeg føler meg alltid trygg når jeg er der, fordi jeg vet at han vil mitt beste. Han er utrolig flink i jobben sin. Anbefaler han som lege til alle som er på legejakt!

Overflatisk og arrogant

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

Ja, han smiler og har Glimt i øyet, men han lytter ikke og undersøker deg ikke. Han har bestemt seg på forhånd, og kan ikke få deg ut av kontoret fort nok...

meget dyktig

Lege: Torkil Padkær Andersen Skrevet

Alltid sikker i sine diagnoser og passer godt på sine pasienter.
Har brukt legen i de siste 13 år og har bare positive opplevelser.

Meget dyktig

Kjempe fornøyd.
Han tar seg tid til å lytte.
Føler meg sett og forstått.
Han tar seg god tid med barn.
Vil ikke bytte han bort.