Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av Havblikklegene

Likegyldig

Lege: Bente Røhr Skrevet

Virker ikke som om hun tar meg på alvor. Er bare fort inn og ut. Hun hører heller ikke på mine ønsker og sier at det ikke er nødvendig å fikse på det, selvom det er nødvendig for meg.

Ikke noe fornøyd..

Lege: Bente Røhr Skrevet

Det er ingen smil og få, frekk og blir aldri tatt på alvor og hører ikke på det som er grunnet for at jeg kommer!
Når jeg har time, går jeg og gruer meg for jeg vet hvordan jeg blir behandlet..

Ikke anbefalt

Lege: Bente Røhr Skrevet

En lege som verken smiler, eller er spesielt medmenneskelig. Hadde ingen hyggelig opplevelse da jeg opplevde at det verken var noe smil når jeg kom, eller at hun tok meg på alvor. Verste jeg har vært med på, begynte rett og slett å grine etter jeg hadde vært der

En fantastisk lege!

Lege: Knut Gimre Hernes Skrevet

En helt fantastisk lege, som både er hyggelig og viktigst av alt, tar deg på alvor! Føler meg virkelig i trygge hender, og får svar på det jeg lurer på
10/10

Kunnskapsrik, ryddig og trygg

Lege: Bente Røhr Skrevet

Hatt Bente som fastlege i 15 år, og er kjempefornøyd. Hun er veldig effektiv, men klarer å se deg og gi deg den omsorg du trenger. Hun er ikke raus med medisiner eller sykemeldinger, mener (med rette) at kroppen klarer å ordne opp i mye selv. Veldig flink lege som har hjulpet meg godt de gangene jeg har trengt det.