Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Havblikklegene

Tar det man sier seriøst og gjør alt best for pasienten

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

beste legen man kan prate med om man trenger hjelp.
han er imøtekommende og tar seg god til til at du skal forklare hva problemet er for så å hjelpe deg med akkurat det du trenger.

Uhøflig og forhåndsdømmende

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Til første time hadde hun allerede bestemt seg for at de faste medisinene jeg gikk på var noe jeg ikke trengte eller belegg for noe hun meddelte mens kikket kaldt inn i data skjermen. Da jeg protesterte lente hun seg tilbake i stolen med hendene foldet og jeg siterer "Er du ikke fornøyd kan du bare bytte fastlege" Det har jeg gjort men med dagens ventelister er dette fortvilende. Hun har vært avvisende og uhøflig og bare tatt bort alle diagnoser så nå for jeg ikke hjelp for noen ting lenger.
Sliter du psykisk styr unna !!

Omsorgsfull , omtenksom , dyktig

Lege: Sondre Berntsen Haugen Skrevet

Er glad for å ha Sondre H.som fast lege. Lett å snakke med, viser mye interesse for pasientenes problemer og gir riktig vurdering og ærlig svar på spørsmål. Håper at han fortsetter med det.

Fornøyd.

Lege: Sondre Berntsen Haugen Skrevet

Dr. Haugen tar seg rikelig med tid til å sitte med pasienten, ta til seg og høre på pasienten. For meg er dette i stor kontrast til de fleste fastleger som ofte haster med å få ut pasienter. Dette er et svært pluss og noe jeg håper blir opprettholdt.

Jeg opplever Dr. Haugen som svært rasjonell og forståelsesfull, det eneste jeg mangler litt er følelsen av at løsninger blir funnet. Jeg føler ofte at problemstillinger går litt fram og tilbake og løsninger ikke forekommer. Jeg er sikker på at dette vil bli bedre med erfaring.

Generelt er jeg ganske fornøyd. Dr. Haugen er en jordnær person. Jeg får følelsen av at jeg blir hørt og verdsett. Han har også utrolig bra stil og et flott kontor.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Kunnskapsrik, villig til å undersøke hvis det er noe hun er usikker på. Hun har forståelse for at helse er utfordrende og ønsker å hjelpe.