Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Havblikklegene

Fantastiks lege!

Lege: Liv Margareth Klingenberg Larsen Skrevet

Tar seg tid og er god å snakke med. Veldig hyggelig. Beste legen jeg har vært hos som jeg ikke føler stresser unna samtalen for å få inn ny kunder men tar deg på alvor og virker genuint interessert

Skuffelse.

Lege: Sondre Berntsen Haugen Skrevet

Møtte ham første gang i fjor vår etter at vår fastlege sluttet. Greit nok, men ung. Det var får fastlege også, da vi begynte hos ham. Nå skulle vi inn for andre gang, og få noen resepter fornyet. Altså andre gang på over ett år. Og møter en helt annen mann, som hadde landet på noe vi ikke forsto (jeg og mannen går sammen, av praktiske årsaker og etter begges valg pga behov for samme tester osv)- og som vi aldri i løpet av 20 år hadde hørt, fra fastlegen som kjente oss. Kom med anbefalinger som vi VET vi ikke kan, da det vil kunne medføre fare for oss som gastric bypass opererte. Ble litt flau over å ikke ha satt seg mer inn i saken men forble like lite lyttende og like overbevist om at han hadde rett uansett- til de grader at jeg (som har min jobb innenfor det offentlige og har vært i kontakt via dette OGSÅ) lurte på om den kontakten spilte inn. Han vil ikke passe for oss fremover, og vi leter derfor etter alternativer.

Fantastisk lege

Lege: Sondre Berntsen Haugen Skrevet

Det beste legen som jeg kunne få. Veldig empatisk og forståelsesfull.Lytter og diskuterer problemet og finner riktige tiltak som passer for meg.

Dyktig fastlege

Lege: Lyudmila Gibson Skrevet

Er veldig fornøyd med henne. Faglig dyktig.
Hun tar meg og barna seriøst, både psykiske og fysiske plager.

Tar det man sier seriøst og gjør alt best for pasienten

Lege: Alexander Nystedt Skrevet

beste legen man kan prate med om man trenger hjelp.
han er imøtekommende og tar seg god til til at du skal forklare hva problemet er for så å hjelpe deg med akkurat det du trenger.