Torkil Padkær Andersen

Havblikklegene

Autorisasjon (1989)

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ...
Kystveien 154 4842 Arendal
Torkil Padkær Andersen er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Torkil Padkær Andersen

Trygg, relativt rask time, seriøs.

Hadde han da jeg flyttet til kommunen, han oppfattet raskt problemene mine og begynte behandling raskt. Følte dog at behandlingen ble noe ensidig da prøvene ikke kom tilbake med et "svar", men følte likevel at jeg ble tatt seriøst hele veien. Endte med å bytte lege til en nærmere meg, noe jeg angrer på. Skulle gjerne hatt Torkil enda.

De som jobber i resepsjonen er svært hygglige, opplevde aldri noe sure miner eller dårlig humør. De virket interessert i deg og var svært behjelpelige når du kom innom for et spørsmål/over telefon

Overfladisk, lite interessert i å bli kjent med pasient.

Gidder ikke-statlig seg bryet med å sette seg inn pasient historie eller få svar på egne spørsmål. Ikke vil fornye resepter utskrevet fra tidliggere leger/speisialister- ikke heller sette seg inn i sykdom, årsak til hvorfor medisin var utskrevet eller innhente journal.

meget dyktig

Alltid sikker i sine diagnoser og passer godt på sine pasienter.
Har brukt legen i de siste 13 år og har bare positive opplevelser.

Den beste faslege jeg har hatt.

Jeg har hatt en anne fatslege før ham, som jeg har hatt dårlig kommunikasjon med, hovedsakelig på grunn at hun ikke var, rett og slett, interessert i meg som pasient.
Med Torkil føler jeg som jeg har vunnet lotteri. Ikke bare at han er interessert i det jeg sier, men, i tillegg, når jeg sier et ord, forstår han fem. Mange ganger følte som han kan lese tanker. Veldig god kommunikasjon!
En annen ting som er positivt ved ham er at du trenger ingen blodprøpve, siden han er flink til å lese kliniske symptomer. Det vil si at han ser på deg, og han vet om det er noe galt med deg eller ikke.
I konklusjon, superfornøyd med ham, og håper å ha ham som fastlege mange år fremover.

Ingen evne til innlevelse

Mottatt SMS fra denne legen på en fredag kl 15- det viser seg at han hadde dårlig nytt å komme med uten å vite betydning av dette . Videre informerte han om henvisning til spesialist helsetjeneste grunnet dårlige verdier på prøve. Dette viser manglende evne til empati og innlevelse for meg som pasient. Å møte helgen med en slik SMS var ingen god opplevelse. Nå er det gått 2 uker og fortsatt har denne legen ikke tatt kontakt.