Torkil Padkær Andersen

Tlf: 37 09 77 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torkil Padkær Andersen er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Torkil Padkær Andersen

meget dyktig

Alltid sikker i sine diagnoser og passer godt på sine pasienter.
Har brukt legen i de siste 13 år og har bare positive opplevelser.

Den beste faslege jeg har hatt.

Jeg har hatt en anne fatslege før ham, som jeg har hatt dårlig kommunikasjon med, hovedsakelig på grunn at hun ikke var, rett og slett, interessert i meg som pasient.
Med Torkil føler jeg som jeg har vunnet lotteri. Ikke bare at han er interessert i det jeg sier, men, i tillegg, når jeg sier et ord, forstår han fem. Mange ganger følte som han kan lese tanker. Veldig god kommunikasjon!
En annen ting som er positivt ved ham er at du trenger ingen blodprøpve, siden han er flink til å lese kliniske symptomer. Det vil si at han ser på deg, og han vet om det er noe galt med deg eller ikke.
I konklusjon, superfornøyd med ham, og håper å ha ham som fastlege mange år fremover.

Ingen evne til innlevelse

Mottatt SMS fra denne legen på en fredag kl 15- det viser seg at han hadde dårlig nytt å komme med uten å vite betydning av dette . Videre informerte han om henvisning til spesialist helsetjeneste grunnet dårlige verdier på prøve. Dette viser manglende evne til empati og innlevelse for meg som pasient. Å møte helgen med en slik SMS var ingen god opplevelse. Nå er det gått 2 uker og fortsatt har denne legen ikke tatt kontakt.

Han er en av de beste jeg har hatt.

Han er en av de beste jeg har hatt, og jeg kan anbefale han til minne venner som fastlege fordi han er bra.

En lege til å stole på

Jeg får raskt time.Han er presis.
Ingen ventetid.
Han har satt seg inn i papirene mine før jeg kommer.
Hyggelig.Viser respekt og omtanke.
Lite utenomsnakk.
Henviser når det er nødvendig.
Kontorpersonalet er hyggelig og imøtekommende.

En meget god fastlege

Jeg har benyttet doktor Andersen i flere år – og kan ikke få skrytt nok av han. Han er oppriktig interessert i meg som menneske og setter seg godt inn i min situasjon. Han er lett tilgjengelig og prioriterer godt når jeg trenger en rask time. Han er vennlig, lyttende og god å kommunisere med.
Han oppleves svært kunnskapsrik og har overrasket meg positivt ved flere anledninger.
Anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig og engasjert lege

Jeg opplever Torkil Andersen som en svært flink lege. Han er behjelpelig og tilgjengelig også "utenom arbeidstid" og er god til å stille presise og gode diagnoser. Han lytter og jeg føler han tar meg og min helse på alvor.

Ikke å anbefale, desverre.

Han er lett tilgjenelig og får alltid raskt svar eller time raskt.
Men jeg sliter med en autoimmun sykdom, hvor han ikke vurderer alle faktorer eller i det hele tatt bryr seg nok og er ganske bestemt i sitt syn på ting og sin behandling. Jeg har flere ganger måtte krangle meg til behandling og henvisninger, også for andre ting.
Jeg er overhodet ikke fornøyd lenger og kommer garantert til å bytte.

Litt lei av jobben sin kanskje?

Jeg har hatt Torkil Padkær som fastlege i en årrekke, og opplever ham som hyggelig, men samtidig litt lite interessert i meg som pasient. Jeg har til dels alvorlige, kroniske helseplager, og savner et litt større engasjement og et mer helhetlig legesyn, for det er ikke alltid jeg går fra ham med en veldig god følelse, og jeg er ofte litt skuffet.

Faglig dyktig

Torkil har vært min fastlege i mange år. Han har vært støttende når ting i livet har vært vanskelig, faglig dyktig, rasjonell og ikke nølt når det har vært nødvendig. Han får ting gjort! Han er sympatisk, rett på og interessert i meg som menneske.
En alle tiders lege jeg virkelig kan anbefale.

Min tidligere fastlege

Hadde Padkær Andersen som fastlege i ca 3 år, gjennom 1 hjerneslag og perioden rundt dette. En hyggelig lege, med stor faglig kunnskap. Det eneste jeg kan anmerke negativt er at han dessverre i en periode (mens han skrev bok tror jeg) virket lite forberedt til timer og brukte første 10 minuttene på å lese seg opp på historikken din. Når det er sagt vil jeg si at han er profesjonell, og akkurat som en annen nevnte er han en person som tar deg på alvor. Byttet fastlege etter flytting, men vil anbefale ham til den som trenger en tilgjengelig fastlege med stor profesjonalisme.

Flink lege

Dr andersen tar seg tid til å høre på deg og er faglig flink. Tre leger klarte ikke å stille min diagnose, men Dr Andersen klarte det etter en stund. Anbefales

Kan sitt fag

Tilgjengelig, også på kort varsel.
Presis.
Hyggelig.
Tar det du sier alvorlig.
Henviser til andre hvis han er i tvil.
Viser stor faglig innsikt på mange områder.
Går rett på sak uten en masse utenomsnakk.

Flink

God til å lytte, skal finne løsning og sender en raskt videre til undersøkelser på sykehus.

En dyktig lege

Så en annen her mente han var upersonlig. Jeg vil mene motsatt. Han er genuint interessert i deg som menneske. Han kaller alltid en spade for en spade. For noen blir dette for frekt og ekkelt, men for meg fungerer det ypperlig. Han er ikke redd for å fortelle deg hva som er feil i saker hvor man selv er skyld i plagene (les. kosthold, lite trim osv. )

Han har også glimt i øyet og er ikke redd for å slå ann en spøk.

Bra service

Bra service på legekontoret. Mulig å få tak i legen på telefon til faste tider. Kort ventetid på time.

Bra!

Bra og tilgjengelig. Imøtekommer dine ønsker og forstår godt mine problemer.

En helt OK lege

Kan være litt upersonlig, men fremstår som dyktig og videresender ved behov.