Torkil Padkær Andersen

Autorisasjon (1989)

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ...
Kystveien 154 4842 Arendal
Torkil Padkær Andersen er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Torkil Padkær Andersen

Trygg å hjelpsom.

Fantastisk lege, lell å kommunisere med. Følger meg opp grundig med de problemene jeg har å har hatt.👍

Trygg og kunnskapsrik.

Har hatt Dr, Andersen som fastlege i 25 år, han er en aldeles fantastisk lege. Han er flink til å lytte og tar deg på alvor.

En veldig bra fastlege

Er veldig fornøyd med dr. Andersen. Han er svært erfaren, empatisk, lett tilgjengelig og god til å følge opp. Kan anbefales på det varmeste.

Trygg, relativt rask time, seriøs.

Hadde han da jeg flyttet til kommunen, han oppfattet raskt problemene mine og begynte behandling raskt. Følte dog at behandlingen ble noe ensidig da prøvene ikke kom tilbake med et "svar", men følte likevel at jeg ble tatt seriøst hele veien. Endte med å bytte lege til en nærmere meg, noe jeg angrer på. Skulle gjerne hatt Torkil enda.

De som jobber i resepsjonen er svært hygglige, opplevde aldri noe sure miner eller dårlig humør. De virket interessert i deg og var svært behjelpelige når du kom innom for et spørsmål/over telefon

Overfladisk, lite interessert i å bli kjent med pasient.

Gidder ikke-statlig seg bryet med å sette seg inn pasient historie eller få svar på egne spørsmål. Ikke vil fornye resepter utskrevet fra tidliggere leger/speisialister- ikke heller sette seg inn i sykdom, årsak til hvorfor medisin var utskrevet eller innhente journal.