Torkil Padkær Andersen

Havblikklegene
Kystveien 154 4842 Arendal
Torkil Padkær Andersen er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Torkil Padkær Andersen

Den beste faslege jeg har hatt.

Jeg har hatt en anne fatslege før ham, som jeg har hatt dårlig kommunikasjon med, hovedsakelig på grunn at hun ikke var, rett og slett, interessert i meg som pasient.
Med Torkil føler jeg som jeg har vunnet lotteri. Ikke bare at han er interessert i det jeg sier, men, i tillegg, når jeg sier et ord, forstår han fem. Mange ganger følte som han kan lese tanker. Veldig god kommunikasjon!
En annen ting som er positivt ved ham er at du trenger ingen blodprøpve, siden han er flink til å lese kliniske symptomer. Det vil si at han ser på deg, og han vet om det er noe galt med deg eller ikke.
I konklusjon, superfornøyd med ham, og håper å ha ham som fastlege mange år fremover.

Ingen evne til innlevelse

Mottatt SMS fra denne legen på en fredag kl 15- det viser seg at han hadde dårlig nytt å komme med uten å vite betydning av dette . Videre informerte han om henvisning til spesialist helsetjeneste grunnet dårlige verdier på prøve. Dette viser manglende evne til empati og innlevelse for meg som pasient. Å møte helgen med en slik SMS var ingen god opplevelse. Nå er det gått 2 uker og fortsatt har denne legen ikke tatt kontakt.

Han er en av de beste jeg har hatt.

Han er en av de beste jeg har hatt, og jeg kan anbefale han til minne venner som fastlege fordi han er bra.

En lege til å stole på

Jeg får raskt time.Han er presis.
Ingen ventetid.
Han har satt seg inn i papirene mine før jeg kommer.
Hyggelig.Viser respekt og omtanke.
Lite utenomsnakk.
Henviser når det er nødvendig.
Kontorpersonalet er hyggelig og imøtekommende.

En meget god fastlege

Jeg har benyttet doktor Andersen i flere år – og kan ikke få skrytt nok av han. Han er oppriktig interessert i meg som menneske og setter seg godt inn i min situasjon. Han er lett tilgjengelig og prioriterer godt når jeg trenger en rask time. Han er vennlig, lyttende og god å kommunisere med.
Han oppleves svært kunnskapsrik og har overrasket meg positivt ved flere anledninger.
Anbefales på det sterkeste!