Hans Petter Schmidt Asser

Fevik Legesenter

1998

Fevik Legesenter Telefonnummer37 25 79 0037 25 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pb.3 4889 Fevik
Hans Petter Schmidt Asser er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Hans Petter Schmidt Asser

Kan ikke erstattes

Jeg har hatt Asser som lege i snart 20 år og er kjempe fornøyd, om jeg føler han stresser så har jeg snakket med han om det og har ikke hatt problemer med det senere, jeg føler han tar meg alvorlig og er han selv usikker så sender han meg videre. Takketvære Asser har jeg et godt liv i dag, han har hjulpet meg gjennom psykiske og fysiske plager og jeg stoler på han. Kjører gladelig mange mil for å kunne ha Asser som min fastlege. Han er og fastlege til mine barn.

Grundig

Veldig fornøyd med Asser.

Han er grundig og finner alltid ut hva som er galt.
Ingen besøk er forgjeves :)

Pålitelig fastlege

Asser er god til å se løsninger, komme med behandlingsforslag, konkret og flink til å lytte. Han er veldig imøtekommende og hjelper meg med mine problemer. Veldig fornøyd med Asser og sykepleierne som jobber der, men det er vanskelig å komme igjennom på telefon.

Lite behjelpelig

Da jeg gikk ut fra legetimen min følte jeg meg ekstremt dum. Han virket stresset, som igjen gjorde meg stresset, og hadde ingen forståelse for problemet mitt. De uhøflige og lite forståelsesfulle svarene gjorde egentlig bare ting verre. Bestiller aldri ny time hos denne legen.

Overarbeidet lege

Har hatt legen siden han begynte på Fevik, og var tidligere veldig fornøyd. Er redd han har for mange pasienter, virker ofte stressa og har blitt veldig utrygg på han. Kommer veldig an på dagen om han lytter eller ikke, har å opplevd han var ufin og krass. Så nå har jeg fått nok og ønsker å bytte fastlege.