Hans Petter Schmidt Asser

Fevik Legesenter

1998

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Fevik Legesenter
Pb.3 4889 Fevik
Tlf: 37 25 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Petter Schmidt Asser er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Hans Petter Schmidt Asser

Grundig

Veldig fornøyd med Asser.

Han er grundig og finner alltid ut hva som er galt.
Ingen besøk er forgjeves :)

Pålitelig fastlege

Asser er god til å se løsninger, komme med behandlingsforslag, konkret og flink til å lytte. Han er veldig imøtekommende og hjelper meg med mine problemer. Veldig fornøyd med Asser og sykepleierne som jobber der, men det er vanskelig å komme igjennom på telefon.

Lite behjelpelig

Da jeg gikk ut fra legetimen min følte jeg meg ekstremt dum. Han virket stresset, som igjen gjorde meg stresset, og hadde ingen forståelse for problemet mitt. De uhøflige og lite forståelsesfulle svarene gjorde egentlig bare ting verre. Bestiller aldri ny time hos denne legen.

Overarbeidet lege

Har hatt legen siden han begynte på Fevik, og var tidligere veldig fornøyd. Er redd han har for mange pasienter, virker ofte stressa og har blitt veldig utrygg på han. Kommer veldig an på dagen om han lytter eller ikke, har å opplevd han var ufin og krass. Så nå har jeg fått nok og ønsker å bytte fastlege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Kjempedyktig og omsorgsfull. Får alltid tid samme dag dersom barna trenger det. Han bryr seg om pasientene sine

Ikke bra

Har ikke tid til pasientene som kommer, virker stressa og pasienten går somregel uten å ha fått sakt det som var meningen(rekker bare snakke om noen av tingene) pga dårlig tid. Tar meg ikke seriøst!!! Føler ikke jeg får hjelp med problemet mitt.

Har flyttet til Østlandet og gruer meg til å bytte

Skulle ønske det var mulighet for to fastleger. Har virkelig et behov for å ha Asser tilgjengelig, da han har kommet med råd/medisiner/henvisninger som har hjulpet meg gjennom tøff sykdomstid. Er redd min neste lege ikke vil kunne gjøre det samme.

Har hatt Asser som fastlege siden han begynte på Fevik Legesenter, og er veldig fornøyd !!!

Asser er sympatisk, blid og hyggelig, og jeg får alltid time fort, om jeg trenger det. Det tar tid å vente på svar i telefonen til tider, men bruker som regel nettsiden deres eller SMS for å bestille time, og det er kjempegreit !

Anbefaller Dr. Asser på sterkeste!

Dr Asser har vært legen min i mange år. Han er en fagligdyktig, imøtekommende, tillitsfull og empatisk lege som alltid har tatt meg på alvor. Han er aldri stresset og tar seg alltid tid. Jeg anbefaller Dr Asser på det sterkeste.

Faglig dårlig når det kom til mine problemer

Satte seg ikke inn i min situasjon i det hele tatt. har byttet for lengst.

Hyggelig, empatisk, tar deg på alvor, dyktig

Jeg oppfatter han som en hyggelig, empatisk lege som tar meg på alvor og er dyktig i sitt arbeide. Jeg hare bare positive ting om han og vi har sammen alltid kommet til bunns i mine problemer.

Dyktig fastlege for mine ban og meg

Han er fastlegen til meg selv, og mine 5 barn og er veldig fornøyd. Er aldri noe problem og få time hos han, og haster det har vi bare møtt opp på legekontoret og fått time samme dag. Er ofte vanskelg og komme gjennom på telefon, men finner alltid en løsning på det. Kommer ikke til og bytte så lenge han praktiserer.

Best doktor!!!.

Beste doktor ja. Jeg har hatt Asser i over 10 år nå. Jeg flyttet til Østfold og har nektet og bytte. Asser tar meg på alvor og har reddet livet mitt. Han er et medmennesket og en god lytter. Og har aldri sviktet meg. Med mine kroniske plager. Takk Asser.

Helt suveren!!

En fantastisk fastlege som jeg har hatt i mange år. Skulle veldig gjerne klonet ham, for jeg har problemer med å finne en som kan matche ham etter at jeg flyttet til Bergen.
Han er nytenkende, engasjert, superdyktig, empatisk, tenker helhetlig og får meg som pasient til alltid å føle meg medisinsk ivaretatt.
I tillegg er han et utrolig sympatisk medmenneske som det er lett å kommunisere med.
Så langt har det vært umulig å finne en erstatning for ham!!!!

Min fastlege.

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Han er en god lytter og en flink mann. Han ser hele menneske, det betyr mye for meg.

Hyggelig

Hyggelig, empatisk kar. Gir inntrykk av at han tar det seriøst når det gjelder. Balanserer/vakler litt mellom skolemedisin og alternativ medisin. Bra for noen, ikke for alle.

Var ikke fornøyd i det hele tatt. Tok meg ikke seriøst, og jeg fikk inntrykk av at han mente jeg var hypokonder.

Tillit på topp

Vært vår fastlege i ca 10 år. Han er fantastisk- dyktig, imøtekommende, seriøs, varm og personlig. Vi er veldig fornøyde !

Flink lege, men med litt vel stresset til tider.

Syns han virker litt vel stresset, men samtidig god til å følge opp. Gjør meg inbgenting å vente litt der for de er alltid så flinke til å få meg inn når jeg har behov for en akutt time.

En god lege

Er kjempe fornøyd med Asser som lege. Han er en empatisk mann. Men de har nok litt for mye å gjøre på legesenteret, så det er dager man føler han ikke har så god tid som man hadde ønsket.