Hans Petter Schmidt Asser

Pb.3 4889 Fevik
Hans Petter Schmidt Asser er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Hans Petter Schmidt Asser

Overarbeidet lege

Har hatt legen siden han begynte på Fevik, og var tidligere veldig fornøyd. Er redd han har for mange pasienter, virker ofte stressa og har blitt veldig utrygg på han. Kommer veldig an på dagen om han lytter eller ikke, har å opplevd han var ufin og krass. Så nå har jeg fått nok og ønsker å bytte fastlege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Kjempedyktig og omsorgsfull. Får alltid tid samme dag dersom barna trenger det. Han bryr seg om pasientene sine

Ikke bra

Har ikke tid til pasientene som kommer, virker stressa og pasienten går somregel uten å ha fått sakt det som var meningen(rekker bare snakke om noen av tingene) pga dårlig tid. Tar meg ikke seriøst!!! Føler ikke jeg får hjelp med problemet mitt.

Har flyttet til Østlandet og gruer meg til å bytte

Skulle ønske det var mulighet for to fastleger. Har virkelig et behov for å ha Asser tilgjengelig, da han har kommet med råd/medisiner/henvisninger som har hjulpet meg gjennom tøff sykdomstid. Er redd min neste lege ikke vil kunne gjøre det samme.

Har hatt Asser som fastlege siden han begynte på Fevik Legesenter, og er veldig fornøyd !!!

Asser er sympatisk, blid og hyggelig, og jeg får alltid time fort, om jeg trenger det. Det tar tid å vente på svar i telefonen til tider, men bruker som regel nettsiden deres eller SMS for å bestille time, og det er kjempegreit !