Kristian Kolmannskog

Autorisasjon (2005)

Kristian Kolmannskog er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Kolmannskog

meget inkluderende lege

Jeg ha vært hos Kristian i flere år og er meget fornøyd. Jeg kjenner meg ikke igjen i vedkommende som mener han ikke lytter til hva du sier eller følger opp. Mitt inntrykk er det motsatte. Jeg er meget fornøyd og er livredd for at han skal flyttepå seg eller havne på et sykehus langt av gårde. Meget dyktig og flink

Faglig sterk og menneskelig nær

Veldig snill og god lege som lytter på det man har å si og møter mann med forståelse. Tar seg god tid.

Kunnskapsrik og fokusert

Har vært hans pasient i flere år, og jeg får alltid hjelp og råd om jeg har spørsmål. Føler jeg får god oppfølging og time på kort varsel. Vet at det kan være noe hektiske dager, og mange som venter i kø, men synes man kunne fått litt bedre tid inne hos legen om det er andre ring man også lurer på eller vil ta opp når man først er der inne. Føler noen ganger at det går litt fort i svingene, men hjelpen er bra.

Aldri mer, uff.....

Jeg har vært hos han flere ganger siste året. Har hatt kroniske ryggsmerter siste 20 år. Fikk ikke henvisning til spesialist, ikke bilde. Har også bedt om å undersøke mage pga smerter siste året. Ikke noe respons, ikke noen prøver, ingen henvisninger.Siste dråpen var da han sendte meg på jobb med kjempe smerter og han mente at det går over av seg selv og at jeg måtte kjempe på jobben for å tilrettelegge mine oppgaver. Poenget er at når man er syk så bør man ikke sendes tilbake på jobb, og ihvertfall ikke for å kjempe. Det er ihvertfall stress. Synes det er synd at han ikke hører på hva pasienten ønsker. Og slike smerter er viktig å undersøke med engang. Mitt inntrykk er at dette er en mann som ikke har sett mye av arbeidslivet.

Dyktig lege

Flink til å lytte på meg, tar meg på alvor og møter meg med forståelse. Dyktig som lege, flink til å følge opp, osv, dette gjelder både for meg og min datter. Anbefales på det sterkeste!