Kristian Kolmannskog

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Kristian Kolmannskog er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Kristian Kolmannskog

Hyggelig, flink lege!

Han er flink med jobben hans! Han forstår pasienter og lyter til hva pasientene sier. Han var kjempeflink med kontroll da jeg var gravid.

Avslappet

Har hatt ham som fast lege i mange år. Han er en god lege som ikke bruker sine kunnskaper fullt ut. Er forsiktig og våger ikke å stille diagnoser og ta avgjørelser. Han tar det meste med ro, som i utgangspunktet kan være positivt for en lege, hvis han eller hun samtidig virker bestemt og tar initiativ til videre utredning. Han er altså lite nysgjerrig på å finne ut hva som forårsaker dine plager.
Han er med andre mer opptatt av å ikke gjøre noe feil enn å forstå situasjonen og tar ansvar. Dette er imidlertid et fellestrekk ved de fleste allmennleger jeg har møtt. En må ikke regne med altfor mye engasjement og handlekraft fra en allmennlege.
Men han er rolig, lyttende og ganske tilgjengelig. En god lege, kanskje, for hovedsakelig friske og unge mennesker.

En lege som har tapt sig over tid

Jeg har gått til Kristian i nesten 10 år .Han får mindre og mindre tid til og lytte ,han glemmer saker som oppfølgning .

Han er en god lytter ,men har blitt stresset på senare år

Jeg har nå bytt fastlege grunnet det .

Den beste fastlegen på Lørenskog

Han lytter til meg som pasient. Han er i rute. Tøff mot NAV. Tar alltid action og rekvirerer undersøkelser når det er uklart hva som feiler meg.

Dyktig og varm

Kjempe dyktig og flink med mennesker, en varm og snill lege. Fokus på både den fysiske og den psykiske helsen. Absolutt å anbefale dersom man ønsker å bytte fastlege i dette området.