Kristian Kolmannskog

Ryen Legekontor

2005

Ryen Legekontor Telefonnummer23 03 78 8023 03 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ryenstubben 3 0679 Oslo
Kristian Kolmannskog er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Kolmannskog

Typisk lege

Denne legen er hyggelig og imøtekommende. Han lytter til det som blir sagt og lar deg alltid prate ferdig.

I dialog med andre instanser slik som for eks. NAV og A-Hus, blir han tilbakeholden og virker redd for jobben sin. Han kan da endre mening umiddelbart, og jeg som pasient sitter igjen svært forvirret.

Kolmannskog er en lege med mye kunnskap, men etterhvert virker han uengasjert. Som leger flest, sliter han med å se hele bildet. I etterkant av hver time sitter jeg igjen med følelse av å være brysom.

Jeg er under sterk tvil på om jeg skal bytte eller ikke, da dette problemet i stor grad skyldes utformingen av helsevesenet generelt, og ikke denne legen personlig.

Uengasjert

Denne legen er hyggelig når han møter deg. Lytter, men skriver ikke ned det som faktisk feiler deg. Oppfatter pasienten som en som overdriver. Ingen god lege mht dokumentasjon eller service.

Trygg, medmenneskelig og dyktig

Jeg har hatt Kristian som fastlege helt siden tenårene og opplever han som både sympatisk, forståelsesfull og dyktig. Jeg har store vanskeligheter med å snakke høyt om både fysisk og mental helse og det sitter langt inne å oppsøke hjelp. Jeg klarer i nogenlunde grad å uttrykke meg til Kolmannskog likevel. Dette er grunnen til at jeg har beholdt Kristian som fastlege selv om reiseveien har blitt lang etter jeg har flyttet.
Takk til Kristian for super hjelp - hver gang.

Trygg, kunnskapsrik

Jeg er en pasient som går til Kristian Kolmannskog. Jeg må si at han er utrolig behagelig og ha med å gjøre.Får nesten alltid time på dagen. Er meget fornøyd med min fastlege

Fantastisk dyktig, empatisk og hyggelig

Kjempefornøyd med alle mine konsultasjoner. Blir alltid tatt på alvor og med en medfølelse som gjør det meget lett og tryggt å ta opp alle bekymringer. Dersom det er nødvendig med spesialist, operasjon eller undersøkelser blir henvisning sendt med en gang til ønsket spesialisering. Godt oppdatert, husker tidligere konsultasjoner og tar seg god tid og lytter til pasienten/meg.