Kristian Kolmannskog

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Tlf: 67 91 15 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristian Kolmannskog er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Kristian Kolmannskog

Fantastisk dyktig, empatisk og hyggelig

Kjempefornøyd med alle mine konsultasjoner. Blir alltid tatt på alvor og med en medfølelse som gjør det meget lett og tryggt å ta opp alle bekymringer. Dersom det er nødvendig med spesialist, operasjon eller undersøkelser blir henvisning sendt med en gang til ønsket spesialisering. Godt oppdatert, husker tidligere konsultasjoner og tar seg god tid og lytter til pasienten/meg.

Hyggelig, flink lege!

Han er flink med jobben hans! Han forstår pasienter og lyter til hva pasientene sier. Han var kjempeflink med kontroll da jeg var gravid.

Avslappet

Har hatt ham som fast lege i mange år. Han er en god lege som ikke bruker sine kunnskaper fullt ut. Er forsiktig og våger ikke å stille diagnoser og ta avgjørelser. Han tar det meste med ro, som i utgangspunktet kan være positivt for en lege, hvis han eller hun samtidig virker bestemt og tar initiativ til videre utredning. Han er altså lite nysgjerrig på å finne ut hva som forårsaker dine plager.
Han er med andre mer opptatt av å ikke gjøre noe feil enn å forstå situasjonen og tar ansvar. Dette er imidlertid et fellestrekk ved de fleste allmennleger jeg har møtt. En må ikke regne med altfor mye engasjement og handlekraft fra en allmennlege.
Men han er rolig, lyttende og ganske tilgjengelig. En god lege, kanskje, for hovedsakelig friske og unge mennesker.

En lege som har tapt sig over tid

Jeg har gått til Kristian i nesten 10 år .Han får mindre og mindre tid til og lytte ,han glemmer saker som oppfølgning .

Han er en god lytter ,men har blitt stresset på senare år

Jeg har nå bytt fastlege grunnet det .

Den beste fastlegen på Lørenskog

Han lytter til meg som pasient. Han er i rute. Tøff mot NAV. Tar alltid action og rekvirerer undersøkelser når det er uklart hva som feiler meg.

Dyktig og varm

Kjempe dyktig og flink med mennesker, en varm og snill lege. Fokus på både den fysiske og den psykiske helsen. Absolutt å anbefale dersom man ønsker å bytte fastlege i dette området.

Flink og lydhør

Hyggelig,flink til å lytte og kommer med forslag. Er ganske rolig som person og har vært til god hjelp de gangene barna eller jeg har trengt hjelp.

meget inkluderende lege

Jeg ha vært hos Kristian i flere år og er meget fornøyd. Jeg kjenner meg ikke igjen i vedkommende som mener han ikke lytter til hva du sier eller følger opp. Mitt inntrykk er det motsatte. Jeg er meget fornøyd og er livredd for at han skal flyttepå seg eller havne på et sykehus langt av gårde. Meget dyktig og flink

Faglig sterk og menneskelig nær

Veldig snill og god lege som lytter på det man har å si og møter mann med forståelse. Tar seg god tid.

Kunnskapsrik og fokusert

Har vært hans pasient i flere år, og jeg får alltid hjelp og råd om jeg har spørsmål. Føler jeg får god oppfølging og time på kort varsel. Vet at det kan være noe hektiske dager, og mange som venter i kø, men synes man kunne fått litt bedre tid inne hos legen om det er andre ring man også lurer på eller vil ta opp når man først er der inne. Føler noen ganger at det går litt fort i svingene, men hjelpen er bra.

Aldri mer, uff.....

Jeg har vært hos han flere ganger siste året. Har hatt kroniske ryggsmerter siste 20 år. Fikk ikke henvisning til spesialist, ikke bilde. Har også bedt om å undersøke mage pga smerter siste året. Ikke noe respons, ikke noen prøver, ingen henvisninger.Siste dråpen var da han sendte meg på jobb med kjempe smerter og han mente at det går over av seg selv og at jeg måtte kjempe på jobben for å tilrettelegge mine oppgaver. Poenget er at når man er syk så bør man ikke sendes tilbake på jobb, og ihvertfall ikke for å kjempe. Det er ihvertfall stress. Synes det er synd at han ikke hører på hva pasienten ønsker. Og slike smerter er viktig å undersøke med engang. Mitt inntrykk er at dette er en mann som ikke har sett mye av arbeidslivet.

Dyktig lege

Flink til å lytte på meg, tar meg på alvor og møter meg med forståelse. Dyktig som lege, flink til å følge opp, osv, dette gjelder både for meg og min datter. Anbefales på det sterkeste!

Kommunikasjon med pasienter

Legen følger opp rutinemessige arbeid, lytter men lite rådgivende ikke særlig hensyn til forrige møte.
mindre forklaring til pasienten, etter min opplevelse

Beste legen jeg har noensinne hatt!

Kristian er ganske hyggelig,lyttende lege,jeg er veldig fornøyd med å ha han som fastlegen min.Anbefaler!!!!

Meget proff og lyttende lege

Dyktig i faget og har god førståelse før dina problem

Tydelig og flink til å lytte.

Kolmanskog er en lege som lar meg ta ansvar for eget liv. Han forklarer tydelig og har respekt for oss som vil ha kontroll over egen helse. En lege som passer meg perfekt!

Godhjertet surrekopp

Utrolig hyggelig lege, som ikke sitter og ser ned på deg som pasient, men som et medmenneske. Dyktig i sitt fag, MEN kan være litt glemsom til tider..

Litt varierende

Varierende fra besøk til besøk, og virker av og til uengasjert.

Den beste!

Blid, hyggelig (samme med "damene") hans. Tar seg tid. Ser deg. Unik!