Ryen Legekontor AS

Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ryen Legekontor AS

Helt topp

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Rolig, kunnskapsrik og veldig grei å snakke med om dine plaget. Har brukt henne i flere år da hun var på Rødtvet. Savner henne veldig.

Overlegen og nedlatende

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Utrolig dårlig opplevelse. Har hatt kroniske smerter i 10 år som på det verste er uutholdelige. Ønsket en ny vurdering på hva som kan hjelpe. Svaret var at jeg måtte lære meg at livet er vondt av og til, at smerten kunne være interessant og at smertestillende var bare å glemme. Helt ekstremt useriøst opplegg og null forståelse for situasjonen jeg er i.

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Legen som bryr seg. Jeg er pasienten hans i 4 år nå. Og er meget fornøyd! Han er forståelsesfull og meget dyktig

Lyttende, ordentlig og informativ

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Lytter nøye, undersøker og spør gode spørsmål for å ta best mulig rasjonelle beslutning. Flink til å forklare hvorfor hun konkluderte slik og hva jeg må følge med på. Hun er ikke bare opptatt av å finne ut av hva jeg er syk av, men hvorfor jeg er blitt syk og om noe kan forhindres fra å skje i fremtiden. Mest imponerende er likevel tiden hun tar til den gode oppfølgingen etterpå for å gi prøvesvar per telefon med både gode råd og forklaringer.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kirsti Waage Skrevet

Hun er dyktig og følger opp, samtidig er det viktig å ta vurderinger på denne siden med en klype salt. Ettersom en god lege ikke nødvendigvis er den legen som bare gjør som du vil og pusher sykemeldinger. En god lege er bare halve jobben, den andre halve jobben er deg selv og at du selv forsøker. Jeg opplevde Waage som fornuftig, erfaren og en som følger opp. Måtte skifte fastlege fordi jeg flyttet og det ble for langt å reise.