Ryen Legekontor AS

Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ryen Legekontor AS

Trygg, hyggelig og omsorgsfull!

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Hatt Sadia som fastlege siden 2019 og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun er medmenneskelig noe som skiller henne fra andre leger, i tillegg til at hun er dyktig! Tar pasientene sine seriøst, og bruker god tid med de. Kommer aldri til å bytte henne ut. Anbefaler henne på det sterkeste!!

Sløv, useriøs, og tar ikke din situasjon på alvor

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Sløv, useriøs, og tar ikke din beskrivelse av symptomer eller situasjonen din på alvor - selv når det gjelder hastesak, alvorlig sykdom/skade eller lignende. Har ved to tilfeller fulgt legens råd/anbefaling om å "vente og se", som har ført til at jeg har varige smerker i kroppen. Får ofte følelsen av at legen vil skynte seg meg å bli ferdig med meg slik at han kan få inn en ny pasient så fort som mulig.

Flink og hyggelig

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun tar seg alltid god tid, undersøker nøye og forklarer godt.

Motiverende, engasjert og omsorgsfull

Fastlegen min i 4 år.
Kronisk usynlig sykdom.

Tidligere hadde jeg mistet tillit til fastlege, og var veldig forsiktig og nervøs da jeg kom Sadia. Jeg delte erfaringene mine og hun lyttet omsorgsfullt til meg. Ene og alene bygget hun opp håpet mitt og tilliten min til fastlegeordningen.

Hun tilbød omsorg, løsninger, samtale, henvisninger og behandling. Jeg opplevde henne som en trygg fastlege som motiverte meg når jeg trengte det. Jeg deltok like mye i avgjørelsene som hun gjorde, og trivdes veldig med denne balansen.

Jeg sluttet til slutt hos Sadia fordi hun byttet fastlegekontor og det nye stedet ble for langt for meg, som var veldig leit.

Anbefaler å gi Sadia en sjanse :)

Flott lege

Lege: Kirsti Waage Skrevet

Har hatt Dr. Waage som fastlege siden jeg var liten og er veldig fornøyd med oppfølgingen hennes. Hun bryr seg, lytter og agerer. Jeg vet at jeg er i trygge hender hos Waage.