Rein Holanger

Autorisasjon (1990)

Bjorbekk Legesenter Telefonnummer37 09 52 0037 09 52 ...
Rykeneveien 113 4824 Bjorbekk
Rein Holanger er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Rein Holanger

Ett godt medmenneske

Nøye kunnskapsrik god å prate med følger godt opp
Tar prøver lytter og blodtrykk måling
Veldig nøye når førekort skal fornyes
Føler att jeg blir veldig godt tatt vare på

En lege som gjør mer enn jobben sin! En man har tillit til i alle situasjoner!

Han tar seg god tid. Lytter og har omsorg. Tar mange tester og henviser videre. Rolig og sindig. Har bare lovord ¨å komme med om Rein Holanger. Gir aldri slipp på ham som fastlege!

Når det av og til kan ta tid å få time eller man ofte må vente på venterommet når man har time, spiller det liten rolle. For når man er der blir man tatt seriøst, og om det haster å få time, kommer man inn.

Alle leger skulle være som ham.

Den beste legen

En lege som tar seg god tid til deg, lytter og gjør det han kan for å hjelpe deg.. Ser noen klager på altfor lang tid på venterommet før timen, noe jeg mener man lett kan akseptere med tanke på tiden som blir avsatt til meg når jeg først kommer inn..

Beste legen

Han er utrolig dyktig med hva han driver med! Har blitt tatt useriøst om jeg kommer til legevakten, men så snart jeg får time hos han, så undersøker han og eventuelt videresender meg til grundigere søk (ved eventuelle brudd o.l) noe fler leger ikke har gjort.
Han bryr seg veldig om pasientene sine, og om det trengs, så kan han godt jobbe overtid for å få skvist inn en time for deg!

IKKE ENIG MED DERE ANDRE....

Jeg har en helt annen oppfattning enn dere andre....Er man kronisk syk så er ikke denne legen så flink på det...,men flink på virus og bakterier., og sikkkert brudd.
Mumler endel også...og det er en uting at faktisk endel leger skriver mer på pc enn å se på pasienten.
Forrensten syntes ikke jeg det var noe særlig å bli ringt privat, på kveldstid, fordi legen ville høre om formen min.
Dessuten altfor lang ventetid...satt ofte å ventet i over 1 time for å komme inn på avtalt time. Fikk forresten beskjed om at den dagen jeg skulle til legen var det ikke lurt å ha andre avtaler ,fordi man kan risikerer å sitte der i timesvis. Ikke særlig greit for arbeidsgivere heller det, blir jo ganske stresset av sånn, for de fleste haster jo tilbake på jobb :)