Rein Holanger

Rykeneveien 113 4824 Bjorbekk
Tlf: 37 09 52 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rein Holanger er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Rein Holanger

En lege som gjør mer enn jobben sin! En man har tillit til i alle situasjoner!

Han tar seg god tid. Lytter og har omsorg. Tar mange tester og henviser videre. Rolig og sindig. Har bare lovord ¨å komme med om Rein Holanger. Gir aldri slipp på ham som fastlege!

Når det av og til kan ta tid å få time eller man ofte må vente på venterommet når man har time, spiller det liten rolle. For når man er der blir man tatt seriøst, og om det haster å få time, kommer man inn.

Alle leger skulle være som ham.

Den beste legen

En lege som tar seg god tid til deg, lytter og gjør det han kan for å hjelpe deg.. Ser noen klager på altfor lang tid på venterommet før timen, noe jeg mener man lett kan akseptere med tanke på tiden som blir avsatt til meg når jeg først kommer inn..

Beste legen

Han er utrolig dyktig med hva han driver med! Har blitt tatt useriøst om jeg kommer til legevakten, men så snart jeg får time hos han, så undersøker han og eventuelt videresender meg til grundigere søk (ved eventuelle brudd o.l) noe fler leger ikke har gjort.
Han bryr seg veldig om pasientene sine, og om det trengs, så kan han godt jobbe overtid for å få skvist inn en time for deg!

IKKE ENIG MED DERE ANDRE....

Jeg har en helt annen oppfattning enn dere andre....Er man kronisk syk så er ikke denne legen så flink på det...,men flink på virus og bakterier., og sikkkert brudd.
Mumler endel også...og det er en uting at faktisk endel leger skriver mer på pc enn å se på pasienten.
Forrensten syntes ikke jeg det var noe særlig å bli ringt privat, på kveldstid, fordi legen ville høre om formen min.
Dessuten altfor lang ventetid...satt ofte å ventet i over 1 time for å komme inn på avtalt time. Fikk forresten beskjed om at den dagen jeg skulle til legen var det ikke lurt å ha andre avtaler ,fordi man kan risikerer å sitte der i timesvis. Ikke særlig greit for arbeidsgivere heller det, blir jo ganske stresset av sånn, for de fleste haster jo tilbake på jobb :)

Grundig og forståelsesfull

Dyktig, samvittighetsfull og empatisk lege! Kan være mye forsinket.

Den beste legen du kan ha

Ingen lege følger opp og er så tilgjengelig for sine pasienter som denne legen.Han er faglig dyktig og har en oppriktig omsorg for alle sine pasienter unge som gamle, alle er like viktige.Rett og slett en fantastisk lege.

En særdeles dyktig og flott fastlege

Han er veldig profesjonell, og pliktoppfyllende utover det en kan forvente.
I tillegg er han strålende på mellommenneskelige relasjoner. Han ser deg ikke bare som pasient men også som en menneske. En lege med stor empati.

God på oppfølging

Får alltid time på dagen, hyggelig og god service.
Veldig grei beliggenhet

Flink lege.

Veldig flink lege. Er veldig fornøyd med han. Han tar seg tid til å lytte. Er det noe som haster for du alltid time samme dag du ringer.

beste legen som finnes!

Rein Holanger er en mann som tar jobben sin seriøst å yter det beste for sine pasienter! han lytter å tar seg tid så man føler man blir hørt. han er en fantastisk lege å jeg håper aldri vi mister han som lege!
å legekontoret generelt er flott! sykepleierene der er helt fantastiske,kjempe hyggelige damer alle sammen:-)

Holanger følger opp langt utover det en kan fovente

Ringer meg på utenom kontortid og spør hvordan behandlingen virker.

God lege med god instilling for jobben

Har hatt han som fastlege siden jeg var liten, litt streng på medikamenter men ellers en god lege med god service, hjelper meg etter ordinær arbeidstid om det trengs.

Helt fantastisk

Tar seg god tid til pasienter. Tar de alvorlig, hører på hva de har å si.
Beste legen jeg har vært til.

Den beste legen

Tar seg tid til deg og skjekker det du spør om og litt til. Husker deg ringer alltid tilbake hvis du har ringt. Og ringer deg så fort f
Han for svar på prøvene :-)

Den best omtenksome legen

Rein Holanger er en grundig å meget dyktig lege.
Han er aldri suveren men sender derfor oss som pasienter videre til spesialister dersom han ikke finner riktig diagonse.

Dyktig og nøye

Dyktig lege, nøye, og man føler seg godt ivaretatt. Flink til å følge deg opp.