Bjorbekk Legesenter

Rykeneveien 113 4824 Bjorbekk

Siste vurderinger av Bjorbekk Legesenter

Dyktig lege som lytter

Lege: Kristian Øie Pedersen Skrevet

God tillitsvekkende lege. Tar seg stort sett god tid til pasienten, og lytter selv om han er etter skjema. Han får "bare" fire stjerner på tilgjengelighet pga ikke alltid tilgjengelig for time på kort varsel samt at det er litt mye venting på venteværelset. Men dette er jo en naturlig bivirkning av at han tar seg god tid til sine pasienter. Timebestilling kan gjøres uten telefonkø fordi man gjør det via nett. Så gir derfor fem stjerner. Hvis man ringer kan det fort ta litt mer tid med venting.

Trygg

Lege: Kristian Øie Pedersen Skrevet

Villig til å lytte. Virker som at han har overblikk og kunnskapene. Barna virker veldig trygg på hans væremåte.

Dyktig og trygg

Lege: Jan Helge Rørvik Skrevet

Rørvik er en svært dyktig, omsorgsfull lege som bryr seg og er interessert i pasienten. Kan anbefale han på det aller sterkeste! Trenger man hjelp så får man raskt time, og han tar seg god tid med hver enkelt. Personalet på legesenteret er også herlige hele gjengen. Det eneste jeg har å utsette på er at det ofte tar lang til å vente på venteværelset, så ta med deg litt tålmodighet.

Kjenner at jeg synes det er litt trist å mått ebytte fastlege nå siden vi har flyttet.

Eldre lege som virket omstendelig

Lege: Jan Helge Rørvik Skrevet

Opplevde han som hyggelig, men svært selvopptatt. Snakket mest om seg selv og ting måtte gjentas mange ganger. Han glemte å skrive resept, og jeg måtte ringe å etterlyse. Telefon ofte opptatt uten mulighet til å bli satt på vent, ble bare lagt på. Oppfattet legesenteret som lite oppdatert og lite profesjonelt.

Meget bra lege

Lege: Jan Helge Rørvik Skrevet

Er veldig fornøyd med denne legen. Han tar seg god tid til å lytte, er flink til å forklare og følge opp. Er forståelsesfull, medmenneskelig, hyggelig og ikke minst en dyktig lege. Får fort time når man trenger hjelp. Øvrige personale ved legesenteret er også veldig hjelpsomme og hyggelige.