Bjorbekk Legesenter

Rykeneveien 113 4824 Bjorbekk

Siste vurderinger av behandlere ved Bjorbekk Legesenter

Utrolig hyggelig, flink og lett å snakke med

Lege: Jan Arild Rørvik Skrevet

Fulgte opp kjempebra, nøye i vurderinger, tok min uro på alvor og tok heller en test for mye enn for lite. Han fulgte opp alle prøver, henviste der han følte hans kunnskap ikke var dekkende nok (altså til spesialister), og var lett å snakke med. Følte meg møtt på en god måte, og ikke overkjørt noen gang. Han kom inn i en vanskelig periode for meg, etter lang tid på venteliste, men han behandlet meg med respekt og hjalp med det han kunne bidra med, noe som betyr mye.

Dyktig doktor!

Lege: Kristian Øie Pedersen Skrevet

Utrolig dyktig med hva han driver med! En lege som tar seg god tid til deg. Lytter, har omsorg og tar mange tester og henviser videre.
Jeg er veldig fornøyd med denne legen.

Trygg og god lege👍

Lege: Jan Helge Rørvik Skrevet

Hatt samme lege i 25 år,godt fornøyd. Tar seg tid,sender videre til spesialisttjenester når det er ved behov.
Min mann og barn er også godt fornøyd med vår familie lege.
Flott legesenter, hyggelige helsesekretærer.
Anbefales på det varmeste!🌟

Engasjert

Lege: Kristian Øie Pedersen Skrevet

Ser deg og er interessert. Tar seg god tid og leser deg godt når du ikke klarer å fortelle alt som er vanskelig.
Takknemlig for at han er min og barna sin lege. Føler oss ivaretatt.

Dyktig lege som lytter

Lege: Kristian Øie Pedersen Skrevet

God tillitsvekkende lege. Tar seg stort sett god tid til pasienten, og lytter selv om han er etter skjema. Han får "bare" fire stjerner på tilgjengelighet pga ikke alltid tilgjengelig for time på kort varsel samt at det er litt mye venting på venteværelset. Men dette er jo en naturlig bivirkning av at han tar seg god tid til sine pasienter. Timebestilling kan gjøres uten telefonkø fordi man gjør det via nett. Så gir derfor fem stjerner. Hvis man ringer kan det fort ta litt mer tid med venting.