Bjørn Thomas Kjølsrud

Fevik Legesenter
Pb.3 4889 Fevik
Bjørn Thomas Kjølsrud er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Bjørn Thomas Kjølsrud

Dyktig lege som faktisk lytter til sin pasient.

Leser mange uriktige meninger om kjølsrud for jeg byttet til han i fjor og har ikke opplevd annet en god hjelp med de problemene jeg har hatt/har.

Kjølsrud er flink med å sette seg inn i din situasjon og tar raskt avgjørelser der du trenger hjelp videre i helse systemet, men klart noen kan oppfatte han på mange måter for alle har jo forskjellige måter å jobbe på.

Alle i min familie har byttet til denne legen :-)

Rask time bestilling via mobil appen "Helse Respons"

Fremragende lege

Lyttende, imøtekommende og klar. Er flink til å henvise til spesialist. Det skaper trygghet for meg.

Vurdering av fastlege

Min vurdering av fastlegen er utifra min opplevelse. jeg føler jeg ikke blir tatt imot på en skikkelig måte. alt for opptatt av pcen enn meg. I tillegg skriver ut resepter i hytt og pine uten å ha tatt noen særlige undersøkelser.

En super flink og effektiv lege

Kjølsrud er en kjempe flink og effektiv lege. Jeg leste gjennom kommetarene at han stirrer for mye på dataskjermen, og dere er ikke det bra? Han er en så dyktig lege at han fort ser sammenhenger med hva som har feilt deg tidligere, til hva det nå kan være. Er super fornøyd med Kjølsrud, endelig har jeg en lege som hører på hva jeg selv mener er galt, selvom jeg til tider tar feil..
Ser også at folk mener han er arrogant, og ikke innbyder til samtale, det gjør meg litt trist å lese, man må forstå at folk er forskjellige, så lenge han finner ut hva som kan gjøres for å bedre helsa bør det være nok.. Leger skal ha mange pasienter på en dag, så de må være effektive.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med en lege, har beholdt han selvom jeg har flyttet og lang vei til legesenteret :)

Omsorgsfull og aktiv lyttende

Jeg synes Dr Kjølsrud er en engasjert og god fastlege. Jeg er veldig godt fornøyd med han. Opplever at han lytter, viser tillit og er dyktig i sitt fag.