Bjørn Thomas Kjølsrud

Fevik Legesenter

2004

Fevik Legesenter Telefonnummer37 25 79 0037 25 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pb.3 4889 Fevik
Bjørn Thomas Kjølsrud er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Bjørn Thomas Kjølsrud

Trygg, forståelsesfull og dyktig

Jeg har fått så utrolig mye hjelp av denne legen, han er helt fantastisk og forstår og hjelper virkelig med alt jeg har trengt hjelp til. En bedre lege finner du ikke 🤗 Han lytter, gjør en vurdering og alt han har gjort har hjulpet meg med søvn,nerver og smerter, var hos mange leger før han som ikke forstod innfanget i saken min. Fantastisk snill, rolig og behagelig å snakke med.

Kan ikke stoffskifte.

Vil gjerne ha deg inn og ut på 5 min, slik at han rekker flest mulig pasienter på en dag. Kan ikke medisinere stoffskifte. Skriver ut Ndt, men vet ikke hvordan det doseres. Hvis du ønsker en lege med øyekontakt og omsorg, er ikke denne noe for deg.

Dyktig lege som faktisk lytter til sin pasient.

Leser mange uriktige meninger om kjølsrud for jeg byttet til han i fjor og har ikke opplevd annet en god hjelp med de problemene jeg har hatt/har.

Kjølsrud er flink med å sette seg inn i din situasjon og tar raskt avgjørelser der du trenger hjelp videre i helse systemet, men klart noen kan oppfatte han på mange måter for alle har jo forskjellige måter å jobbe på.

Alle i min familie har byttet til denne legen :-)

Rask time bestilling via mobil appen "Helse Respons"

Fremragende lege

Lyttende, imøtekommende og klar. Er flink til å henvise til spesialist. Det skaper trygghet for meg.

Vurdering av fastlege

Min vurdering av fastlegen er utifra min opplevelse. jeg føler jeg ikke blir tatt imot på en skikkelig måte. alt for opptatt av pcen enn meg. I tillegg skriver ut resepter i hytt og pine uten å ha tatt noen særlige undersøkelser.