Bjørn Thomas Kjølsrud

Fevik Legesenter

2004

Bjørn Thomas Kjølsrud er en av 23 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Bjørn Thomas Kjølsrud

Lytter og oppfatter det som er viktig selv om han kan virke litt opptatt/fraværende.

Var ikke 100% fornøyd i starten da han overtok etter Myklestad. Følte som andre muligens følte; at han virket litt fraværende, kanskje litt uinteressert, så mye på PC skjermen og skrev endel mens jeg pratet. Lite øyekontakt og mellommenneskelig kontakt.

Dette har ordnet seg greit for min del når jeg bare nevnte at det gjorde kommunikasjonen vanskelig for min del. Vi har funnet en grei balanse.

Noen kan kanskje oppfatte han som vanskelig å finne kjemien med, men gi det litt tid og bli kjent med ham, ikke vær redd for å gi uttrykk for hva du ikke er fornøyd med og han gjør sitt beste for at du skal få en grei opplevelse.

Nå er jeg egentlig ganske så fornøyd. Fikk en meget sjelden autoimmun sykdom som Kjølsrud hadde kunnskap om fra sin tid på ASA (Ikke mange fastleger med samme kunnskapsnivå på akkurat dette feltet). Dette har vært et stort pluss for min del.

Rask med å henvise til spesialist og evt tester/prøvetagninger når nødvendig.

Oppfatter ham nå som en lege som lytter, forklarer og gjerne VIL høre hva JEG tenker og føler.

Elendig Lege

Han har mangel på empati, og har veldig dårlige sosiale evner. Og en person som ser ned på andre som ikke er høyt utdannet. Burde ikke vært lege i mine øyne, kommunikasjon er noe av det viktigste, og han lytter ikke dessverre. Har hatt han i 5 år nå. Nå orker jeg han ikke mer.

Trygg, forståelsesfull og dyktig

Jeg har fått så utrolig mye hjelp av denne legen, han er helt fantastisk og forstår og hjelper virkelig med alt jeg har trengt hjelp til. En bedre lege finner du ikke 🤗 Han lytter, gjør en vurdering og alt han har gjort har hjulpet meg med søvn,nerver og smerter, var hos mange leger før han som ikke forstod innfanget i saken min. Fantastisk snill, rolig og behagelig å snakke med.

Kan ikke stoffskifte.

Vil gjerne ha deg inn og ut på 5 min, slik at han rekker flest mulig pasienter på en dag. Kan ikke medisinere stoffskifte. Skriver ut Ndt, men vet ikke hvordan det doseres. Hvis du ønsker en lege med øyekontakt og omsorg, er ikke denne noe for deg.

Dyktig lege som faktisk lytter til sin pasient.

Leser mange uriktige meninger om kjølsrud for jeg byttet til han i fjor og har ikke opplevd annet en god hjelp med de problemene jeg har hatt/har.

Kjølsrud er flink med å sette seg inn i din situasjon og tar raskt avgjørelser der du trenger hjelp videre i helse systemet, men klart noen kan oppfatte han på mange måter for alle har jo forskjellige måter å jobbe på.

Alle i min familie har byttet til denne legen :-)

Rask time bestilling via mobil appen "Helse Respons"