Nils Nærdal

Ingen på venteliste

Nils Nærdal er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Nils Nærdal

Topp👌

Hatt Nærdal som lege omtrent hele livet. Veldig fornøyd. Tar helsen min seriøst og gir god oppfølging.

Tar godt vare på pasientene sine

I starten hos nærdal synes jeg det var litt vanskelig å bli kjent, men ettervært som jeg har vært åpen om alt fra a-å er det kun deg som pasient som er i fokus når du har time. Han er flink til å stille opp, har kommet på møter for vår familie og stått 100% ved vår side. Jeg er en smertepasient og smerter i mange år går utover psyken til slutt, men nærdal forholder seg alltid rolig har aldri vist seg oppgitt eller sint på grunn av meg slik mange andre leger har, han ser hele meg. Sender til alle slags undersøkelser. Han er og flink til å prøve alle mulige alternative medisiner som kan hjelpe deg til en bedre hverdag, men er nøye med at det er en dosering tilpasset deg. Denne legen bryr seg så mye om pasientene sine at han har ringt på ettermiddag eller morgenen og spurt om medisinen har virket eller hvordan det går. Jeg var ikke like flink til å være like ærlig i starten fordi det er enkelte ting jeg synes er ekkelt, mye fordi jeg ikke har blitt forstått av andre leger. Ettervært har jeg begynt å være 100% ærlig, for jeg merker at han skjønner om ikke jeg er det, og han setter det så høyt føler jeg at etter jeg sa hvordan ting var har han fått et større ønske om å gi meg hjelp. Nå har jeg fått så god hjelp at det fortjente et innlegg. Dessverre innebærer det foreløpig medikamenter, men dr nærdal er den eneste legen som har klart å finne lindring en min slik at jeg kan fungere i hverdagen og jeg er så glad for at nærdal er min fastlege.
Det er også veldig god service på kontoret hans, og han har telefontid. Jeg anbefaler virkelig nærdal.

Oppdatert, empatisk og dyktig

Svært fornøyd med Dr Nærdal. Har hatt han i mange år, og føler meg bestandig møtt der jeg er!
Han lytter og er tilstede i samtalen. Dr. Nærdal ser hele mennesket! Sånn opplever jeg det. Jeg føler meg godt ivaretatt, og er trygg på at han henviser dersom han mener det er behov for det.

Profesjonell,empatisk og tillitsvekkende

Kjempeflink, oppdatert og oppriktig interessert i sin pasients beste !

Den beste legen jeg har hatt.

Beste legen jeg har hatt noen gang.

Nærdal har jeg gått til i over 10 år.Han er bare helt fabelaktig.Han tar seg god tid til å lytte.Og trenger du sykemeldinger eller henvisninger så skjer det veldig kjapt.Han er også en svært dyktig lege.Jeg har vært mye plaget med angst og da har han alltid tatt seg svært god tid til å prate med meg for psykologi er noe han virkelig kan.Bare positivt å si.