Tromøy legesenter

Siste vurderinger av Tromøy legesenter

OK

Lege: Harald Reiso Skrevet

Har hatt Harald i 7 mnd.
Han er slapp, og følger ikke opp. Flink til å hive piller etter deg selv om du trenger oppfølging, undersøkelser og behandling. Måtte selv lete etter undersøkelser som han skulle henvise i.
Jeg ble lei. Mener dette er legens jobb. Han ville stadig ha oppfølgingstimer, uten noen konkret hjelp.
Han er flink til små sykdommer som er forbigående, men ikke kroniske lidelser eller hvis du trenger utredninger på hva som feiler en.

Ikke fornøyd

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

Jeg hadde problemer med magen min, og han sendte ikke til en spesialist. Jeg måtte søke privat om pengene mine.

Min beste fastlege ever!

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

Flyttet til Tromøy høsten 2017. Valgte Fagan før vi flyttet grunnet de mange gode tilbakemeldingene her på Legelisten.no. Og har IKKE blitt skuffet. Lett å kommunisere med, nøye i sine undersøkelser, åpen og ærlig "på godt og vondt", slike fastleger trenger vi flere av. Han er flink til å henvise videre når det er nødvendig. Legekontoret han er en del av har også stor servicegrad.
Mvh.

Dyktig Lege

Lege: Nina Holm Skrevet

Lyttende,dyktig og følger opp på en god å flott måte,som gir trygghet for pasienten..Tar seg tid og følger godt opp med prøver..Henviser videre til spesialist ved behov...

Veldig flink lege

Lege: Harald Reiso Skrevet

Har hatt denne legen i flere år og er veldig fornøyd. Lytter alltid og tar deg på alvor. Jobber også ofte hardt for å komme til bunns i problemer og mulige diagnoser. Liker også at han noterer på papir når jeg forklarer hvorfor jeg trengte time, istedet for å se på PCen hele tida. Anbefaler han gjerne til andre.