Tromøy legesenter

Elgveien 5 4818 Færvik

Siste vurderinger av behandlere ved Tromøy legesenter

Topp👌

Lege: Nils Nærdal Skrevet

Hatt Nærdal som lege omtrent hele livet. Veldig fornøyd. Tar helsen min seriøst og gir god oppfølging.

Tar godt vare på pasientene sine

Lege: Nils Nærdal Skrevet

I starten hos nærdal synes jeg det var litt vanskelig å bli kjent, men ettervært som jeg har vært åpen om alt fra a-å er det kun deg som pasient som er i fokus når du har time. Han er flink til å stille opp, har kommet på møter for vår familie og stått 100% ved vår side. Jeg er en smertepasient og smerter i mange år går utover psyken til slutt, men nærdal forholder seg alltid rolig har aldri vist seg oppgitt eller sint på grunn av meg slik mange andre leger har, han ser hele meg. Sender til alle slags undersøkelser. Han er og flink til å prøve alle mulige alternative medisiner som kan hjelpe deg til en bedre hverdag, men er nøye med at det er en dosering tilpasset deg. Denne legen bryr seg så mye om pasientene sine at han har ringt på ettermiddag eller morgenen og spurt om medisinen har virket eller hvordan det går. Jeg var ikke like flink til å være like ærlig i starten fordi det er enkelte ting jeg synes er ekkelt, mye fordi jeg ikke har blitt forstått av andre leger. Ettervært har jeg begynt å være 100% ærlig, for jeg merker at han skjønner om ikke jeg er det, og han setter det så høyt føler jeg at etter jeg sa hvordan ting var har han fått et større ønske om å gi meg hjelp. Nå har jeg fått så god hjelp at det fortjente et innlegg. Dessverre innebærer det foreløpig medikamenter, men dr nærdal er den eneste legen som har klart å finne lindring en min slik at jeg kan fungere i hverdagen og jeg er så glad for at nærdal er min fastlege.
Det er også veldig god service på kontoret hans, og han har telefontid. Jeg anbefaler virkelig nærdal.

Dyktig, lytter og har forståelse

Lege: Kathrine Hogganvik Skrevet

Er veldig fornøyd med hun som fastlege. Hun er flink med både fysisk og psykisk sykdom. Anbefales virkelig!

Fantastisk

Lege: Kathrine Hogganvik Skrevet

Dette er en lege som jeg føler tar en på alvor. Hun har hjulpet meg til å få d bedre. Kan bare anbefale.

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Kathrine Hogganvik Skrevet

Veldig omsorgsfull og empatisk og flink til å lytte. Hun tar seg god tid og sjekker deg grundig og betryggende i alt du bekymrer deg på eller lurer på og man føler seg ivaretatt hele veien!

Beste legen ever!=)

Dette er en Pluss-tjeneste.