Tromøy legesenter

Elgveien 5 4818 Færvik

Siste vurderinger av Tromøy legesenter

Empatisk og flink

Lege: Kathrine Hogganvik Skrevet

Veldig hyggelig lege. Hun er både empatisk og interessert i deg som person. Anbefales på det sterkeste! ☺️

Utrolig dyktig

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

Han er blid og hyggelig, kunnskapsrik og tar deg på alvor med god oppfølging. Helt fantastisk. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Oppdatert, empatisk og dyktig

Lege: Nils Nærdal Skrevet

Svært fornøyd med Dr Nærdal. Har hatt han i mange år, og føler meg bestandig møtt der jeg er!
Han lytter og er tilstede i samtalen. Dr. Nærdal ser hele mennesket! Sånn opplever jeg det. Jeg føler meg godt ivaretatt, og er trygg på at han henviser dersom han mener det er behov for det.

Ikke fornøyd

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

Jeg hadde problemer med magen min, og han sendte ikke til en spesialist. Jeg måtte søke privat om pengene mine.

Min beste fastlege ever!

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

Flyttet til Tromøy høsten 2017. Valgte Fagan før vi flyttet grunnet de mange gode tilbakemeldingene her på Legelisten.no. Og har IKKE blitt skuffet. Lett å kommunisere med, nøye i sine undersøkelser, åpen og ærlig "på godt og vondt", slike fastleger trenger vi flere av. Han er flink til å henvise videre når det er nødvendig. Legekontoret han er en del av har også stor servicegrad.
Mvh.