Camilla Berg-Utby

Tlf: 38 12 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Camilla Berg-Utby er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Camilla Berg-Utby

Anbefales ikke

I forbindelse med flytting og ny i byen hadde jeg ikke fastlege i byen, og endte opp på legevakten med smerter. Jeg ble tatt godt i mot av legen, og ønsket å få henne som fastlege. Jeg hadde ett veldig godt inntrykk av henne. Hun byttet legekontor kort etterpå, så i noen år hadde jeg en annen lege. Etter ny flytting, og ny by, var Berg-Utby i min nye by, og jeg ønsket selvsagt å bytte over til henne. Etter en liten stund på venteliste var dette min nye fastlege.

En måned etterpå har jeg behov for en legetime. Jeg har store smerter i ryggen, og klarte ikke å komme meg gjennom arbeidsdagen. Berg-Utby er lite interessert i mine ryggsmerter, og umiddelbart spør meg om jeg egentlig trives på arbeidplassen. Det var veldig ubehagelig. Jeg fikk beskjed om å gå ned i vekt, og ingen sykemelding.
Hele opplevelsen var fryktelig lei, så jeg anbefaler å styre unna henne som fastlege. Fikk aldri noe spørsmål om tidligere historikk med ryggsmerter, f.eks. Jeg har noe galt med ryggen min, men legen avfeide det hele med at jeg måtte bare begynne å bevege meg litt.

Det var en fæl opplevelse. Jeg har nok noen kilo for mye ja, men er ikke feit. Og jeg går 5-10 km hver dag i tur med hunden, i tillegg til butikkjobb, så jeg er absolutt ikke stillesittende og lat. Dette var legen uinteressert i.

Lite empati og etter min lege ikke noen god lege i det hele tatt. MEN, hun virker oppriktig god i "legefaget" og kunnskapsrik, men noe særlig "menneskelig" var hun lagt fra. Dessverre..

Anbefales ikke!

Har en arrogant fremtoning, virker ikke interessert i å hjelpe, lytter ikke, er forutbestemt i sine vurderinger. Har hatt flere leger tidligere, men aldri blitt behandlet med en så arrogant ovenfra og ned holdning.

Slike leger trenger vi

Det merkes at Camilla kan faget sitt. Jeg har sett at denne legen stiller opp når man trenger det. Hun følger opp pasienten på en tilittsfull og profesjonell måte. Hun er også omsorgsfull og forståelig, men det er ikke derfor jeg aldri skal bytte, det er fordi hun tar grep når man faktisk er syk!

Vennlig, rolig og veldig flink.

Jeg var heldig når jeg fikk time her.
Camilla er en hyggelig, rolig og lyttende lege. I et tilfelle måtte hun videresende til spesialist og dette gikk kjempefort. Hun bruker tiden effektivt, men jeg har alltid fått stilt de spørsmål jeg ønsker.

Fantastisk

Berg-Utby er et fantastisk vesen, hun bryr seg, er empatisk og ønsker virkelig å hjelpe. Her blir du sett! Anbefaler henne til alle!!

Endelig en lege som bryr seg!!

Fantastisk herlig lege som kan yrket sitt! Veldig imøtekommende og hyggelig, og viser at hun ønsker å ta vare på deg! En del venting og forsinkelser, men det blir det når en ikke kaster ut pasienter fordi tiden er ute! Anbefales virkelig!!

Skygg unna!

Har flyttet en del rundt i landet og da hatt flere forskjellige fastleger. Dette er desidert den verste av dem alle. Hun behandler folk som kunder, ikke pasienter. Arrogant, veldig dårlig på å lytte, lite hjelpsom og får inntrykk av at hun stort sett gir blaffen i deg og din helse

Topp

Hyggelig, blid og seriøs. Ikke mye mer å si, ingen problemer. Kjapp og effektiv på et travelt legekontor.

Veldig bra doktor!

Camilla er helt fantastisk lege!Kommet til henne for første gang med et problem som er tungt og vanskelig å snakke om.Ble møtt med veldig mye forståelse og respekt.Hun skjønte med en gang hva jeg snakker om og hva jeg mener.
Jeg ble positivt overrasket og anbefaler denne legen på det varmeste.
Tusen takk,Camilla!

Hold avstand

Dårlig til å sette seg inn i andres problemer, dårlig lytter . Har du psykiske problemer ,da er ikke dette legen for deg...Bytta lege og alt ble så mye bedre....Synes rett og slett hun var arrogant...Ikke å annbefale

Hold avstand

Hun er en av de som ikke gidder å høre på deg. Alltid langt ventetid, og som en typisk resultat av dette får du beskjed om å 'være rask.'
Jeg sier bare 'Hold Avstand.'

Kunnskapsrik!

Faglig dyktig, samtidig empatisk og lyttende. Henviser ved behov. Superfornøyd!

Tilstedeværelse!

Hun er omsorgsfull, tilstede og imøtekommende. Gir gode råd og tilbakemeldinger.

Min lege ser meg !!

Alltid hyggelig og imøtekommende både i telefonen og ved besøk.