Camilla Berg-Utby

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Camilla Berg-Utby er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Camilla Berg-Utby

Slike leger trenger vi

Det merkes at Camilla kan faget sitt. Jeg har sett at denne legen stiller opp når man trenger det. Hun følger opp pasienten på en tilittsfull og profesjonell måte. Hun er også omsorgsfull og forståelig, men det er ikke derfor jeg aldri skal bytte, det er fordi hun tar grep når man faktisk er syk!

Vennlig, rolig og veldig flink.

Jeg var heldig når jeg fikk time her.
Camilla er en hyggelig, rolig og lyttende lege. I et tilfelle måtte hun videresende til spesialist og dette gikk kjempefort. Hun bruker tiden effektivt, men jeg har alltid fått stilt de spørsmål jeg ønsker.

Fantastisk

Berg-Utby er et fantastisk vesen, hun bryr seg, er empatisk og ønsker virkelig å hjelpe. Her blir du sett! Anbefaler henne til alle!!

Endelig en lege som bryr seg!!

Fantastisk herlig lege som kan yrket sitt! Veldig imøtekommende og hyggelig, og viser at hun ønsker å ta vare på deg! En del venting og forsinkelser, men det blir det når en ikke kaster ut pasienter fordi tiden er ute! Anbefales virkelig!!

Skygg unna!

Har flyttet en del rundt i landet og da hatt flere forskjellige fastleger. Dette er desidert den verste av dem alle. Hun behandler folk som kunder, ikke pasienter. Arrogant, veldig dårlig på å lytte, lite hjelpsom og får inntrykk av at hun stort sett gir blaffen i deg og din helse