Sør Arena Legesenter DA

Telefonnummer38 12 30 2038 12 30 ...
Stadionveien 21 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sør Arena Legesenter DA

Veldig dårlig

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Begrenset evne til å vise empati og virker veldig uinteressert.

Når jeg begynner å snakke, skifter hans fokus raskt til PC-skjermen, noe som gjør meg usikker på om han faktisk følger med på samtalen.

Når jeg er ferdig med å snakke, konkluderer han raskt uten å spørre noe eller forsøke å forstå meg.

Trygg, imøtekommende og lyttende lege

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Føler meg alltid sett og hørt hos Jostein. Han finner alltid en løsning og jeg går alltid ut derfra med en god magefølelse. Er flink med barn og rask til å svare på e-konsultasjoner. Anbefales på det sterkeste

Empatisk og interessert

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Fantastisk lege, som ser hele bildet, og har/tar seg tid til å lytte og fremstår som oppriktig interessert i pasienten. Og ærlig, også når det er vanskelige temaer. Jeg føler meg privilegert som har Rasmus som fastlege.

Beste legen!

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Har hatt Rasmus som fastlege siden 2014, og er meget fornøyd. Så fornøyd at jeg har beholdt ham som fastlege selv om jeg har flyttet 2 timer unna til en ny kommune.
Han viser at han har bred kunnskap, lytter når det trengs og sier ting som det er.
Besøkt han i forbindelse med både psykiske plager og svangerskap, og det oppleves trygt.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Gunn Marit Stenseth Daaland Skrevet

Hun er utrolig imøtekommende og løsningsorientert. Vært min fastlege i 5 år og har følt meg veldig ivaretatt. Rask med å sende henvisninger og følger opp på alt som må følges opp. Virker genuint interessert i deg når du kommer inn på kontoret, spør alltid om det er noe mer og er flink til å se deg. Trygg og god. Anbefaler henne på det sterkeste.