Sør Arena Legesenter DA

Stadionveien 21 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sør Arena Legesenter DA

Verdens beste lege

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Rasmus er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er forståelsesfull, lytter, oppmerksom og får en til å føle seg sett. Han tar seg tid. Jeg opplever han rett og slett som et veldig godt menneske. Kommer aldri til å bytte fastlege. Har ingenting å utsette på han.

Empatisk, åpen og dyktig

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Veldig imøtekommende. Har aldri inntrykk av at han ikke har tid, selv når det er travelt. Lytter og tar problemene seriøst, men vil basere tilbakemeldingen på kunnskap. Veldig mild og hensynsfull, derfor oppleves det som trygt å komme til ham. Han er flink til å henvise når han ikke kan finne en løsning selv. Alt i alt en meget dyktig lege.

An excellent doctor

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

He has a lot of patience, takes in account all your concerns and he is super understanding when you are not use to the Norwegian health system. Great with kids as well. All the staff is super helpful.

Favorittlegen

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Hos Rasmus føler jeg meg alltid sett, hørt og trygg. Han har gitt meg gode råd hele veien, og han som lege anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Lege: Inger Johanne Christiansen Skrevet

Blir tatt på alvor-uansett hva saken måtte være. Meget tilgjengelig, lyttende og engasjert. Henviser der det trengs og jeg føler meg virkelig sett og hørt. Svarer på meldinger, henvendelser osv. føler meg veldig godt ivaretatt!

Dette er en Pluss-tjeneste.