Sør Arena Legesenter DA

Stadionveien 21 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sør Arena Legesenter DA

Beste legen jeg har hatt

Lege: Inger Johanne Christiansen Skrevet

Fantastisk lege. Barna mine ble henvist dit de trengte med første timen med henne, etter at den forrje fastlegen ventet med dette i måneder. Jeg har også blitt tatt på alvor og fått den hjelpen jeg har trengt. Hun tar seg god tid, får den tiden som er satt av. Føler meg godt ivaretatt og at jeg og barna får den helsehjelpen vi trenger. Går det over tiden sier hun dette rett ut istedet for at man føler seg "på overtid" og "kastet ut" som hos mange andre leger, og hun setter heller opp en litt lengre time neste gang. Strålende fornøyd!

Ok

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Føler til tider det er litt lite hjelp å få. Skuthe er flink til å lytte, litt mindre flink til å komme med løsninger

Usikker

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Virker usikker og urutinert i sin fremtoning. Jeg er usikker på faglig kompetanse og sitter ikke igjen med overbevisende inntrykk.

Fantastisk lege!

Lege: Gunn Marit Stenseth Daaland Skrevet

Gunn Marit er en dyktig og imøtekommende lege som alltid tar seg grundig tid til at svare på spørsmål og undersøker alltid om det er noe hun er usikker på.

Kan kun anbefales!

Ivaretatt

Lege: Inger Johanne Christiansen Skrevet

Hun er flink, seriøs og litt morsom:-) Jeg liker henne veldig godt. Stoler på henne 100%
Synd hun bytter lege kontor (2018).
Hvis jeg må påpeke hva som kan bli bedre, så har hun litt dårlig tid.