Sør Arena Legesenter DA

Stadionveien 21 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sør Arena Legesenter DA

Trygg og imøtekommende

Lege: Gunn Marit Stenseth Daaland Skrevet

En fantastisk lege varm og veldig imøtekommende faglig dyktig .man føler seg virkelig sett og hørt 😊omsorgsfull og veldig varmt og godt medmenneske . Verdens beste lege ❤️Kan virkelig anbefale henne !! 😊

Empatisk og trygg.

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Skute er en meget hyggelig lege .
Han tar seg god tid til meg som pasient,han er flink til å lytte og viser god empati. Han har alltid henvist meg videre til spesialist visst jeg har hatt behov for det.
Han er virkelig en lege som er der for pasienten sin.
Beste legen jeg noen gang har hatt!
Anbefales .

Beste legen jeg har hatt

Lege: Inger Johanne Christiansen Skrevet

Fantastisk lege. Barna mine ble henvist dit de trengte med første timen med henne, etter at den forrje fastlegen ventet med dette i måneder. Jeg har også blitt tatt på alvor og fått den hjelpen jeg har trengt. Hun tar seg god tid, får den tiden som er satt av. Føler meg godt ivaretatt og at jeg og barna får den helsehjelpen vi trenger. Går det over tiden sier hun dette rett ut istedet for at man føler seg "på overtid" og "kastet ut" som hos mange andre leger, og hun setter heller opp en litt lengre time neste gang. Strålende fornøyd!

Ok

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Føler til tider det er litt lite hjelp å få. Skuthe er flink til å lytte, litt mindre flink til å komme med løsninger

Usikker

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Virker usikker og urutinert i sin fremtoning. Jeg er usikker på faglig kompetanse og sitter ikke igjen med overbevisende inntrykk.