Sør Arena Legesenter DA

Stadionveien 21 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sør Arena Legesenter DA

Kunnskapsrik og veldig hyggelig

Lege: Inger Johanne Christiansen Skrevet

Den beste legen familien har hatt. Hun lytter, følger opp, og er rett å slett en veldig bra lege. Tar seg god tid, og er grundig.

Omsorgsfull, lyttende og tydelig lege

Lege: Inger Johanne Christiansen Skrevet

Aldri vært så fornøyd med en fastlege!! Inger Johanne er omsorgsfull, lyttende og tydelig. Veldig glad for at jeg valgte akkurat henne, så imponert over hvordan hun setter seg inn i situsjonen min. Hun er god på kvinnehelse og helt nydelig i møte med barnet mitt.
Anbefales på det sterkeste😊

Veldig flink lege!

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Veldig flink lege. Lytter, bruker god tid, flink på å kommunisere og dyktig i faget sitt.
Han kan faget og kommer med gode konklusjoner. Henviser videre om det er behov og er flink til å gi tilbakemelding fortløpende. Følger tett opp i ettertid.
Anbefales på det sterkeste!

Verdens beste lege

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Rasmus er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er forståelsesfull, lytter, oppmerksom og får en til å føle seg sett. Han tar seg tid. Jeg opplever han rett og slett som et veldig godt menneske. Kommer aldri til å bytte fastlege. Har ingenting å utsette på han.

Empatisk, åpen og dyktig

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Veldig imøtekommende. Har aldri inntrykk av at han ikke har tid, selv når det er travelt. Lytter og tar problemene seriøst, men vil basere tilbakemeldingen på kunnskap. Veldig mild og hensynsfull, derfor oppleves det som trygt å komme til ham. Han er flink til å henvise når han ikke kan finne en løsning selv. Alt i alt en meget dyktig lege.