Sør Arena Legesenter DA

Telefonnummer38 12 30 2038 12 30 ...
Stadionveien 21 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sør Arena Legesenter DA

Beste legen!

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Har hatt Rasmus som fastlege siden 2014, og er meget fornøyd. Så fornøyd at jeg har beholdt ham som fastlege selv om jeg har flyttet 2 timer unna til en ny kommune.
Han viser at han har bred kunnskap, lytter når det trengs og sier ting som det er.
Besøkt han i forbindelse med både psykiske plager og svangerskap, og det oppleves trygt.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Gunn Marit Stenseth Daaland Skrevet

Hun er utrolig imøtekommende og løsningsorientert. Vært min fastlege i 5 år og har følt meg veldig ivaretatt. Rask med å sende henvisninger og følger opp på alt som må følges opp. Virker genuint interessert i deg når du kommer inn på kontoret, spør alltid om det er noe mer og er flink til å se deg. Trygg og god. Anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk lege!

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Jostein er en fantastisk lege. Jeg anbefaler Jostein på det sterkeste. Han tar ting på alvor, henviser og opplever han lyttende. Han tar seg tid til å prate, holder øyekontakt og viser empati. Både meg og mine 3 barn har Jostein og er storfornøyd.

Fantastisk lege

Lege: Gunn Marit Stenseth Daaland Skrevet

Føler meg trygg og god ivaretatt. Veldig hyggelig og dyktige lege. Godt kompetent og gir god råd og godt veiledning. Behandling og alt annet er på topp.

Veldig flink lege!

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

Veldig flink lege. Lytter, bruker god tid, flink på å kommunisere og dyktig i faget sitt.
Han kan faget og kommer med gode konklusjoner. Henviser videre om det er behov og er flink til å gi tilbakemelding fortløpende. Følger tett opp i ettertid.
Anbefales på det sterkeste!