Sara Klefsås

Autorisasjon (2014)

Triangel Legesenter Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal
Sara Klefsås er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Sara Klefsås

Lite forståelse

Ho er flink til ting som handler om det fysiske, men forstår ikke det psykiske gir deg litt hjelp også plutselig skal ho ta vekk hjelpa før man begynner på den virkelige hjelpa på dps.

Bytt Lege!

Liten forståelse og viser null sympati ovenfor meg som pasient og mitt problem. Jeg fikk beskjed om å trene, og hvis jeg følte meg dårlig var det bare å sette meg ned. Ville ikke ta noen tester eller sende meg videre og virket overfladisk igjennom hele besøket. Jeg ble indirekte kalt tykk, noe som resulterte i at jeg gråt etter jeg kom ut fra Triangelen.

Dyktig og omsorgsfull

Hun tar seg god tid, veldig dyktig og sjekker ut ting nøye, og sender fort videre om det er utenfor hennes kompetanse. Føler hun tar "problemet" på alvor, og at hun bryr seg.

litt lite forståelse

Litt liten forståelse og innsikt i problemer, kan virke litt overflatisk. Lite villig til å sjekke ut om ting du lurer på og kommer med forslag på. ok til vanlig konsultasjon, men ikke hvis du har en spesifikk sykdom.

Imøtekommende

Lytter og finner ut hva som trengs, sender deg videre for å sikre en eventuell diagnose. Hun er en fastlege du kan stole på.