Triangel Legesenter

Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Triangel Legesenter

Fantastisk

Lege: Kjersti Foros Ulriksen Skrevet

Fantastisk god lege som er opptatt av meg som pasient, tar seg tid til å lytte og tåler å få tilbakemeldinger. Hun forstår at det faktisk er jeg som kjenner kroppen min best, og lytter gjerne. Hun er kunnskapsrik, ivrig på ny kunnskap og er rask til å hente inn informasjon hun trenger. Og ikke minst; hun ser på meg når vi snakker!!!

Trygghet og effektiv!

Lege: Tone Camilla Ringen Skrevet

Jeg føler meg godt i varetatt av henne. Hun tar ting på alvor å får gjort ting effektivt. En varm og tillitsfull dame.
om d er noe negativt her, så må d være lang vente tid. Men det er jo ikke legens feil!

Flink lege!

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Bytter nå fastlege pga flytting, etter å ha hatt Hanna et par år. Synes ikke kritikken i enkelte av anmeldelsene her er fortjent, det tok litt tid for meg å "vende meg til" at hun ikke nødvendigvis er veldig på og pratsom med en gang, men har alltid opplevd god research, at hun sørger for å henvise, skriver attester jeg trenger osv. Virker faglig sterk og empatisk, og jeg synes i hvert fall alltid at hun viser interesse for at jeg skal få hjelpen jeg ber om. Synes hun har vært flink med både psykiske og fysiske problemstillinger, derfor gruer jeg meg litt til å nå få ny lege, da dette dessverre ikke er et selvfølge hos alle fastleger. Synes også hun holder tiden bra, eneste jeg er noe misfornøyd med her er telefon-tilgjengeligheten til legesenteret og at det som regel er 2 uker til første ledige time. Kan anbefale denne legen videre!

Ikke gå dit

Lege: Angelina Lied Rimehaug Skrevet

Hold dere unna, elendig på kommunikasjon med pasient, ingen innsikt eller medfølelse med pasient, ovenfra og ned holdning

kunnskapsrik og trygg på yrke sitt

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Sara Klefsås er en god samtalepartner, hun er rolig og behagelig som gir meg som pasient en god trygghetsfølelse. Tar meg som pasienten på alvor og henviser meg videre ved behov