Triangel Legesenter

Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av Triangel Legesenter

Kunnskaprik - forståelsesfull

Lege: Stig Otto Rygh Skrevet

Jeg har hatt Stig i mange år - alltid fått god hjelp og forståelse for mine problemer.
Han gir tilbakemeldinger på prøver og tar kontakt raskt om det skal være noe spes.

God lytter, får ting gjort.

Lege: Tone Camilla Cadamarteri Skrevet

Føler meg hørt av henne, hun tar ting på alvor og nøler ikke med å henvise om det er det du selv virkelig ønsker eller bare det å komme med gode råd.

Det er litt for lang ventetid..
4-5 uker er litt for lenge, men slik er det vel når de så absolutt skal fylle helt opp.

litt lite forståelse

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Litt liten forståelse og innsikt i problemer, kan virke litt overflatisk. Lite villig til å sjekke ut om ting du lurer på og kommer med forslag på. ok til vanlig konsultasjon, men ikke hvis du har en spesifikk sykdom.

Imøtekommende

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Lytter og finner ut hva som trengs, sender deg videre for å sikre en eventuell diagnose. Hun er en fastlege du kan stole på.

Lite forståelse for psykiske plager

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Har vært hos henne to ganger, og hun tar seg tid og er hyggelig og profesjonell. Men opplever at det er lite forståelse å få. Når man har slitt psykisk over mange år, så er det ikke noe som endrer seg med det første. Hun var mer opptatt av å prøve løsninger som allerede er utprøvd, enn å få med seg hva jeg ønsket.