Triangel Legesenter

Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av Triangel Legesenter

Rolig og kunnskapsrik!

Lege: Tone Camilla Cadamarteri Skrevet

En kjempegod fastlege som anbefales varmt. Har hatt henne i to år og er svært fornøyd med oppfølging og hjelpen hun gir. Kan være noe lang ventetid for å få vanlig time.

Beste

Lege: Stig Otto Rygh Skrevet

Han er flink, omsorgsfull, god til å lytte og bruker nok tid på pasienten sin. Han er også hjelpsom.

Styr unna!

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Uinteressert, fjern og svært lite empatisk. Det virker som om pasienten er til bry. Arrogant og nedlatende.

Totalt fraværende

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Om du ønsker en lege som virker mer opptatt av skoene sine, enn å kikke pasienten i øynene under samtalen, er Størseth perfekt for deg. Virker totalt uinteressert, men klarer nå å holde et slags smil gående.
Ville ha sykemelding og hv til psykolog. Fikk hv, men måtte ha en ny time hos henne for at kunne sykemelde meg. Aner ikke hvorfor, for hun stilte alle relevante spørsmål som burde føre til en sykemelding, men dette er nok pga hun mangler pasienter og penger.
Fastlegebytte igangsatt, og aldri mer Størseth.

tok meg nokså seriøst

Lege: Olaug Høiberget Skrevet

Fikk erfaring med henne da jeg gikk skole der hun var lege. Hun rykket ut da jeg ble akutt syk, og tok grep. Hun fikk sendt meg til sykehus, og skrev utfyllende papirer for å bli sendt videre til utredning/oppfølging.