Triangel Legesenter

Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Triangel Legesenter

En drøm av en lege

Lege: Kjersti Foros Ulriksen Skrevet

Dette er den første legen i min erfaring hvor jeg føler meg både sett og hørt. Hun er god til å kommunisere og har mye kunnskap!
Hun var ikke redd for å søke opp ekstra informasjon i løpet av timen for å vær sikker på at hun fortalte meg alt rett vedrørende noen bivirkninger til noe medisin. Dette er første gangen jeg har opplevd en lege gjøre og det var utrolig betryggende. Jeg vil tørre å påstå at etter mange år med legestudiet og jobb er det ikke menneskelig å huske hver minste detalj om alt av medisiner i denne verden. Så jeg vil mye heller ha en lege som tar seg tid til å lese og dobbeltsjekke, enn en lege som er for ‘stolt’ og heller risikerer å si feil eller utelate informasjon enn å innrømme at de trenger å friske opp minnet.
Gråt den dagen jeg mistet Kjersti som fastlege, håper inderlig ventelisten tilbake går fort.

Trygg og profesjonell

Lege: Angelina Lied Rimehaug Skrevet

Svært fornøyd med henne. Vurderer min helse sammen med meg og foreslår tiltak. En klok og imøtekommende person og lege. Hun ser meg virkelig

Meget god fastlege!

Lege: Kjersti Foros Ulriksen Skrevet

Kjersti er effektiv, tar meg på alvor, følger opp og er god på dialog. Det er lett å kommunisere med henne og hun hører på hva man har å si og følger opp. Hun er flink til å innhente informasjon fra andre ved usikkerhet, og setter seg godt inn i ting ved behov.
Meget fornøyd med henne både ved fysiske plager og også psykiske plager!

Trygg og kunnskapsrik og kjenner og ser muligheter

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Behagelig og følger opp. Tar alltid imot til avtalt tid. Gir beskjed ved uventede hendelser ( avvik fra forhåndsavtale/ bestilt time)

Dyktig lege

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Har hatt Hanna som fastlege i 3 år og er svært fornøyd. Etter mitt skjønn er hun faglig dyktig, ansvarsfull og setter pasienten i sentrum. Noen av kommentarene på denne siden er helt ufortjent og ureflektert. Mennesker har forskjellig stil. Hanna representerer ikke den gammeldagse lett autoritære legerollen, men den mer lyttende og pasientfokuserte som legestudentene lærer på doktorskolen i dag.