Christer Torgilstveit Larsen

Autorisasjon (2013)

0 av 2000

Christer Torgilstveit Larsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christer Torgilstveit Larsen

Veldig fornøyd med vikaren.

Har vært hos vikaren til Christer nå to ganger, som heter Pål Hagström.

Han er en ung dykt fastlege!

Han virker sympatisk, interessert og lar deg snakke ut før han kaster ut en løsning. Håper han forblir fastlege, da han virker som en stødig kar som er åpen for ny kunnskap og lærevillig.

Tar seg også god tid med deg!

Gleder meg å se han få så «fine dager» så han har overskudd/tid til å gjøre egen research og være enda bedre forberedt. Men det er vel politisk styrt.

- Hyggelig og dyktig blodprøve lab og resepsjon.

Totalt sett 10/10!

Ikke helt fornøyd.

Min mor 92 år. Bra gjennomgang av medisiner. Sent til Furst for blodprøve.Ingen rekvisisjon der fra legen. Måtte gå med uforrettet sak. Dårlig start med ny lege.

Vi trenger flere som ham!

Dette innlegget er basert kun via legetime (over telefon), så det vil komme en ny oppdatering etter lengre erfaring, da alle kan ha gode dager og dårlige dager.

Kontakt med resepsjonen i forkant av byttet, svartid og at de ringte meg i forkant og informerte om litt forsinkelse er en service jeg aldri har møtt makan til. De ser ekstremt serviceinnstilt og hyggelig! 10/10.

Fra å alltid hatt ett A4 liv uten sykdom, kan møte med tilfeldige vikarer for en fastlege en aldri har møtt være ganske frustrerende og utfordrende i lengden. Med det i bakhode var Christer den rake motsetningen, en som virkelig ønsket å forstå og forstod.

«Fastlege ordningen» er ikke lengre ett negativt ladd ord etter en konsultasjon med Christer.

Ubehagelig møte

Hørt mye bra om denne legen og tenkte at jeg ville forsøke for å få bedre hjelp til ME symptomene mine. Jeg angrer på det siden legen viste lite forståelse og støtte for symptomene mine.

God lytter som tar seg tid

Christer har vært min fastlege i 4 år, og han hjulpet meg med så mye. Christer er en lege som tar seg tid, lytter, tar deg på alvor og følger opp. Du føler ikke du er en i køen, likevel var det sjelden jeg måtte vente lenge på tur.
Min opplevelse var at han alltid var ute etter å ivareta meg som pasient, men var heller ikke redd for å si ting i klartekst. Jeg vil si Christer er en god menneskekjenner, og man føler seg trygg på hans kunnskap.
Han er dypt savnet etter han flyttet på seg.