Thusyanthan Mohanathas

Autorisasjon (2016)

Vilberg Legesenter DA Telefonnummer63 92 46 5063 92 46 ...
Smed Hagens Veg 11 2080 Eidsvoll
Thusyanthan Mohanathas er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Thusyanthan Mohanathas

Fantastisk fastlege

Mine varmeste anbefalinger og masse ros går til min fastlege Thussy! For en fantastisk person. Aldri har jeg hatt en lege som tar meg så alvorlig, gir meg god tid og følger meg opp som Thussy gjør.
Han har et supert nettverk, og bred kunnskap. Jeg drar med et smil etter hver konsultasjon og føler jeg er i svært gode hender! Takk til deg Thussy og den utrolig viktige jobben du gjør. Må også nevne det fantastiske personalet som jobber på Vilberg Legesenter. Tusen takk!

Varm, imøtekommende og grundig

Skulle jeg prøvd, hadde jeg ikke engang klart å finne på noe vondt å si om Thusy. Jeg kan dog forstå hvor de litt mindre positive tilbakemeldingene her kommer fra. - Det kan se ut som folk føler seg litt "dullet" med.
Selv har jeg aldri vært mindre redd for å gå til doktoren, så det er noe positivt med det òg. Føler meg endelig ordentlig trygg og ivaretatt.
Men er du ute etter en lege som jobber seg fortest mulig gjennom bunken og som aldri er for sen, så er kanskje ikke Thusy den rette fastlegen for deg.
Han ser deg, tar seg tid og han brenner for yrket sitt.
(Jobber ca 7-23 pga ABC klinikken ved siden av). Han er noe opptatt og noe distrè, men absolutt verdt og vente på, spør du meg.

psst: Takk for den fine jobben du gjør! :)

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Tusyanthan tar godt vare på helsen min, både den fysiske og den mentale. Her er det en lege som har bredt kunnskap som gir gode råd og god veiledning. Han tar din mentale helse på lik alvor som han gjør med den fysiske.

Jeg føler meg hørt og sett når du er hos Tusyanthan og han tar tid til å svare godt på spørsmålene mine. Dette er en lege jeg vil anbefale alle til å ha.

Dyktig og trygg

Tussi er en dyktig ,trygg og flink lege som får deg til å roe deg ned. Han snakker på en forståelig måte og har mye kunnskap. Anbefaler han og (ABC Legevakt) på der sterkeste

En lege som virker!

Dyktig og folkelig lege med hjertet på rett plass, seriøs, har glimt i øyet og god på oppfølging når det er
nødvendig. Anbefales!