Anne Leikny Aasland

Autorisasjon (2013)

Anne Leikny Aasland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Anne Leikny Aasland

Ble tatt på alvor

Ble veldig godt tatt imot. Følte meg både sett og hørt.
Fikk time på dagen.
En veldig positiv opplevelse. Kan absolutt anbefale denne legen.

Åpen og trygg

Anne er beste legen jeg har hatt. Første gang jeg føler jeg kan være åpen om hvor sinnsyk jeg er inni hode mitt uten at hun tenker jeg er gal. Utrolig trygt å ha en lege som tar deg seriøst og aldri gir deg følelsen av at du tar feil eller er dum. Føler Anne forstår at det er min kropp/hjerne, og jeg som kjenner den best.
Håper jeg kan ha henne som fastlege for alltid.

Veldig god lege

Virker mer forståelsesfull og åpen til å undersøke nye løsninger enn andre leger, men virker også redd for å ta for mye ansvar. Vil foretrekke å henvise pasienter til år-lange ventelister hos andre behandlingssteder for tilstander som lett kunne blitt addressert av en vanlig lege. Virker usikker om ting ofte, men dette er foretrukket over leger som vil late som de vet hva de gjør. Ser ut til å faktisk bry seg om andre menneskers velvære, og selv om villigheten til å hjelpe alltid har en grense så ville jeg plassert den grensen høyere enn hos de fleste.

God lege som lytter til meg

Anne er en god lege som tar seg tid til å lytte til meg. Hun virker rolig og trygg, kunnskapsrik.
Spør du om henvisning , ja så henviser hun deg.
Gir god oppfølging.

Utrygg og arrogant

Lite interessert i pasientens beskrivelse av egen situasjon. Har ingen erfaring eller forståelse for en kunnskapsbasert praksis,- kun hva læreboka og forskning sier. Bør absolutt utvide sitt repertoar som fastlege om hun skal få fylt opp listen sin,- ikke minst på relasjonsbygging.