Tine Robberstad

Autorisasjon (2012)

Holmen Legesenter Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Tine Robberstad er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tine Robberstad

Trygg og lyttende

Tine Robberstad virker som ei meget omsorgsfull person. Når jeg er på sjekk har hun alltid gode råd på lur, og om hun ikke er sikker henviser hun meg til noen andre som vet.

Som andre fastleger

Bra i begynnelsen, etterhvert går ting sakte. Når man ikke kan bestille dobbelttime lengre, er det begrenset hvor mye informasjon man får gitt. Og hvor mye som blir oppfattet. Har man mye forskjellig å slite med er det viktig at fastlegen vet ALT. Det offentlige som man blir henvist til, der har de utrolig god tid. De vil heller ikke la seg påvirke til effektivitet. Store smerter forstår de ikke. Men er man vandt til å skjule smerte bak et smil i årevis, kan jeg forstå det. Staten pålegger leger for mye annet arbeide, da blir det lite tid igjen til pasienten.

Trygg, hjelper godt og er snill

Flink lege, som forklarer godt om plagen. Bruker tid på deg. Bruker tid på å bli kjent med deg. Anbefaler henne til alle.

Trygg og god lege.

Tine bruker tid til å snakke med deg, og å bli kjent med deg. Jeg følte trygghet med henne, og hun var imøtekommende og forståelsesfull. Kjempebra dame jeg anbefaler på det sterkeste :)

Kunnskapsrik og trygg

Legen var flink og fant fort ut hva som var galt. Jeg følte også at hun faktisk hørte meg ut, og ikke ville bare bli fort ferdig, noe som jeg personlig syntes er viktig egenskap. Det er viktig at pasienten føler seg trygg! Kjempeglad for at jeg byttet fastlege og fikk Tine.