Tine Robberstad

Holmen Legesenter
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Tine Robberstad er en av 122 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tine Robberstad

Effektiv, dyktig, tar deg på alvor, tilstede, og svarer fort på e-konsultasjon. Aldri hatt en bedre lege enn henne!

Ikke så imponert

Hun har dårlig tid og er ikke så flink til å lytte syns jeg. Foreslo at jeg skulle prøve å gå på litt forskjellige medisiner og at jeg bare skulle kjøpe disse selv på apoteket. Når jeg kommer til apoteket sier de at jeg burde snakke med fastlegen min og få resept slik at det ikke blir så dyrt. Man må ofte vente i 15-20 min og når man vel får komme in så får man kun ett par minutter

Kjempekoselig!

Tine er superkoselig.
Effektiv og rett på sak. Lytter og gir råd.
Henviste til psykolog på en skikkelig koselig måte - enkel å prate med.
Veldig fornøyd!!

Fæl opplevelse

Hyggelig første gang, ellers har jeg gått ut fra kontoret med vond følelse. Byttet fastlege på dagen etter en svært uhyggelig måte å bli møtt på. Hun prater mer enn hun lytter, og blir nesten hissig og kverulerende til tider. En slik ovenfra og ned holdning når man kommer sliten og syk er ikke greit. Fikk rask riktig hjelp hos ny lege, skulle byttet tidligere.

Lite sympatisk og har alltid dårlig tid

Hun er ganske effektiv som de andre vurderingene sier, men det føles også som at hun alltid har dårlig tid. Hver gang jeg har bestilt 20min time, venter jeg i venterommet ca 15-20min og er inne hos hu i 2min. Føler ikke at jeg blir hørt eller at hun har tid til meg, men at hun vil bare bli ferdig og at jeg nesten blir jaget ut. Hun snakker også veldig fort og mye, så jeg ikke får sagt mitt. Hadde blitt bedre behandling/konsultasjon hvis jeg ble mer hørt.