Tine Robberstad

Autorisasjon (2012)

Holmen Legesenter Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Tine Robberstad er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tine Robberstad

Uinteressert og arrogant

Framstår uinteressert og nedlatende. Svarer ufint og har et tydelig negativt kroppsspråk. Takk for meg

Interessert, behagelig og kunnskapsrik

Jeg begynte hos Robberstad da jeg flyttet til Stavanger og har utelukkende positive ting å si om henne. Hun viser alltid empati, er god å diskutere mulig løsninger med og viser genuin interesse. En veldig behagelig og kunnskapsrik lege som jeg kan anbefale på det varmeste!

Fantastisk fastlege

Har gått hos Robbestad i noen år nå, og har lyst å gi henne litt ros! Bedre fastlege skal du lete lenge etter. Hun tar seg alltid god tid til meg, hun spør alltid om hvordan jeg har det uansett hva som er grunnen for at jeg har time hos henne, og jeg føler virkelig at hun hører på meg og tar meg på alvor. Det virker som hun faktisk bryr seg. Tusen takk!

Ustabil

Hadde Tine som fastlege noen år og det var veldig opp og ned hvordan jeg følte meg møtt.

Virket til å gå litt på dagsformen hennes eller problemstillingen hun ble møtt med hvordan hun taklet det.

Noen ganger var det "stakkars deg, hva kan jeg gjøre" andre ganger ble jeg møtt med utsagn som "svangerskap er ingen sykdom, ta deg sammen"

Ikke fornøyd.

Utrolig dårlig opplevelse

Fikk henne da min gamle fastlege pensjonerte seg. Er helt sjokkert over måten hun snakker til deg på. Nedlatende, lytter ikke, blir hissig og kverulerende hvis man våger å stille enkle spørsmål. Byttet lege så fort jeg kunne.