Holmen Legesenter

Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Holmen Legesenter

Kan ikke anbefale denne legen

Lege: Hege Høivik Skrevet

Usystematisk. Virker ikke som hun har diagnoseverktøy i det hele tatt. Ikke lett å komunisere med, opptrer noen ganger som en venninne, i neste øyeblikk som en formynder. Flink til å late som hun kan finne ut av ting, men finner ikke ut av noe. Overhode ikke legen for den som har kroniske og kompliserte sykdommer.

Beste fastlege jeg har hatt

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Første legen jeg har møtt som har tatt kvinnesykdommer seriøst (etter jeg har hørt ‘nei’ fra 3 andre fastlege før). Han var rask med å henvise til en spesialist som kunne diagnosere meg.

Veldig dyktig!

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Hege Høivik Skrevet

Høivik er flink, effektiv og trygg. Hun tar seg tid og lytter på meg som pasient, før hun vurderer hva som feiler meg og hvordan det bør behandles. Også svært effektivt å bruke e-konsultasjon, rask tilbakemelding

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Effektiv, dyktig, tar deg på alvor, tilstede, og svarer fort på e-konsultasjon. Aldri hatt en bedre lege enn henne!

Ikke så imponert

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Hun har dårlig tid og er ikke så flink til å lytte syns jeg. Foreslo at jeg skulle prøve å gå på litt forskjellige medisiner og at jeg bare skulle kjøpe disse selv på apoteket. Når jeg kommer til apoteket sier de at jeg burde snakke med fastlegen min og få resept slik at det ikke blir så dyrt. Man må ofte vente i 15-20 min og når man vel får komme in så får man kun ett par minutter