Holmen Legesenter

Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Holmen Legesenter

Uinteressert og arrogant

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Framstår uinteressert og nedlatende. Svarer ufint og har et tydelig negativt kroppsspråk. Takk for meg

Interessert, behagelig og kunnskapsrik

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Jeg begynte hos Robberstad da jeg flyttet til Stavanger og har utelukkende positive ting å si om henne. Hun viser alltid empati, er god å diskutere mulig løsninger med og viser genuin interesse. En veldig behagelig og kunnskapsrik lege som jeg kan anbefale på det varmeste!

Fantastisk fastlege

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Har gått hos Robbestad i noen år nå, og har lyst å gi henne litt ros! Bedre fastlege skal du lete lenge etter. Hun tar seg alltid god tid til meg, hun spør alltid om hvordan jeg har det uansett hva som er grunnen for at jeg har time hos henne, og jeg føler virkelig at hun hører på meg og tar meg på alvor. Det virker som hun faktisk bryr seg. Tusen takk!

Desinterressert

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Reiten er faglig dyktig på det tekniske. Men oppleves som likegyldig, overfladisk og mest interessert i å få pasientene fort ut av kontoret. En føler seg til bry og ser til å komme seg ut så fort som råd. Han fremstår ofte som stresset og varierende humør.

En fantastisk lege!

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Har vært pasient hos Kåre Reiten i over 20 år.
Før ham var jeg innom flere leger som ikke tok min «usynlige»sykdom seriøst. Reiten fulgte meg opp på en trygg og proff måte fra første time. Han lyttet og hjalp meg på beina og ut i livet igjen.
Reiten har hele tiden vært en god og trygg lege for meg!
Gruer meg til han pensjonerer seg.. Det blir vanskelig å finne en lege av hans kaliber igjen.