Anders Øgrey Brandsdal

Autorisasjon (2010)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Anders Øgrey Brandsdal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Øgrey Brandsdal

Overfladisk

kom til han da min lege ikke var tilgjengelig, fikk klar beskjed om at jeg så ikke noe syk ut, (hadde bronkitt), skal aldri til denne mannen igjen, maken til ydmykelse

Elendig oppfølging

Forsåvidt hyggelig og grei, men avbryter deg hele tiden når man prøver å si noe. Ser kun på det somatiske og symptomer, og glemmer helhetsbildet av personen. Dårlig oppfølging i forhold til prøver og må purre på han for å få svar og oppfølging.

Veldig negativ opplevelse

Jeg følte overhodet ikke at denne legen tok meg på alvor, jeg følte meg avfeid, og han virket lite interessert i å høre hva jeg hadde å si.
Besøket var en ekstremt negativ opplevelse, vil overhodet ikke anbefale ham til noen.

føler tillit

lytter og spør og er veldig interessert i ditt problem,får god kontakt og sender deg videre ved tvil, grei lege

En helt ok lege

Var hos han pga min lege hadde fri, ville aldri ha byttet til han. Hyggelig men han tok seg ikke tid til å høre på meg. Følte han hadde bestemt med første øyekast på meg at jeg ikke var syk nok. Så når jeg gikk ut fra legekontoret så følte jeg meg bare dum som hadde gått til legen.