Trekanten legesenter

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av Trekanten legesenter

Hyggelig og flink

Lege: Anders Øgrey Brandsdal Skrevet

Var hos Brandsdal første gang i forbindelse med helseattest for sjøfolk og opplevde han som en imøtekommende og hyggelig fyr.

Byttet derfor til han for å ha en lege i byen. Har hatt konsultasjon i forbindelse med syster i testiklene og følte meg veldig godt ivaretatt. Fikk raskt time og god veiledning. Henvisning til spesialist og god oppfølging av prøveresultater.

Tafatt kald lege!

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Anbefaler IKKE denne legen. Følte at jeg ble gjort narr av å ble ikke tatt alvorlig. Ble ikke hørt eller forstått. Damene som jobber i resepsjonen er heller ikke noe bedre.

Uerfaren, uprofesjonell og nedlatende

Lege: Anders Øgrey Brandsdal Skrevet

Anders Øgrey Brandsdal hadde vakt på legevakten, og skulle vurdere min tilstand der. Jeg har en mangeårig kronisk kompleks smerte tilstand med eget smerteteam, og hadde nylig startet på en ny medisin.
Han ble forklart tidligere situasjon/ samt nåværende, og ble bedt om å lese journal.
Men til tross for dette var han meget nedlatende både mot meg som pasient og mot min pårørende jeg hadde med.
Han mente jeg ikke var dårlig og burde "bare" slutte på medisinene. Jeg forklarte at det kan jeg ikke, da disse er livsviktige for meg for å overleve.(en kreftmedisin)
Jeg hadde svært lav puls, lavt blodtrykk og var uttørket, noe som jeg forklarte var en bivirkning av medisinen.
Etter hver fikk jeg han til å videresende meg til akutten. Det endte med innleggelse for bl.a intravenøst veskebehandling i 5 dager.
Jeg kan IKKE anbefale denne arrogante, uerfarne, uprofesjonelle og nedlatende legen for noen.
Jeg har vært borti veldig mange fantastiske leger og spesialister, og Anders Øgrey Brandsdal er noe av det verste jeg har vært borte i!

Beste legen jeg kunne hatt, stor fornøyd

Lege: Luiz Gustavo Revollo Saucedo Skrevet

Jeg blir ivaretatt av Gustavo og han tar meg veldig alvorlig og gjør hva som helst for å hjelpe meg spm pasient med de store problemene jeg sliter med. Kunne ikke hatt en bedre fastlege. Er storfornøyd. Det er dessverre blitt mange flere oppgaver for fastlegene så de har mye mer å gjøre. Gustavo er man i de beste hender hos. Han er jeg trygg hos og man merker han gjør alt for sine pasienter. Jeg kan anbefale denne legen.

Dyktig og grundig

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Jeg har Brukt sola i 3 år nå, hun er grundig i sine undersøkelser og oppfølginger. Finnes det tvil hos henne,videresender hun til spesialister innen feltet. Er det akutte ting får jeg time samme dag hos en av legene ved senteret utrolig fort,jeg er utrolig fornøyd med sola i sin helhet, hun er dyktig, forklarer veldig godt om sykdommen/skader og utreder plager grundig til årsaker er funnet... jeg er 100% fornøyd med sola som fastlege... føler meg utrolig heldig som har sola som min fastlege😊 selvfølgelig er vi ikke enige alltid men det er bra med en sakelig diskusjon. Min mening