Trekanten legesenter

Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av Trekanten legesenter

svært misfornøyd

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Jeg har vært pasient hos dr Sola i flere år, hvor jeg har vært svært misfornøyd.
Hun har ofte lang ventetid, virker uinteressert, og har ikke gitt tilstrekkelig behandling. Hun er kald og fraværende, hvor du føler «du plager henne» til konsultasjoner. Med sola som min fastlege, hadde jeg bedre kontakt med legevakten i kr.sand. Byttet lege..

Lege: Miriam Stensrød Skrevet

Veldig flink men er veldig lite tilstede. Har en Vikar som heter Dirk Stoppenbrink som er dårlig og ikke interessert i pasienten sin, bryr seg ikke og er usympatisk. Følte meg dårlig etter legetime!!!

Lege: Luiz Gustavo Revollo Saucedo Skrevet

Har bare gode opplevelser å fortelle om. Han hører deg og tar på alvor det du mener plager deg i kroppen. Han prøver alltid å gi deg den følelse at det var verdt å komme. Tar god tid for å folklare og er åpen for å finne forskjellige løsninger enn å gi deg piller som mange andre leger gjør.
Desverre har jeg flyttet fra Kristiansand og måtte bytte, Hadde tatt med min lege om det var mulig.
Anbefales på det sterkeste !
Takk for at du bryr deg om oss Gustavo! Lykke til!

Ubrukelig lege

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Hun er en "Kald lege".Hun hørte på hva jeg sa,men møtte veldig lite forståelse.Jeg fikk følelsen av at hun ikke ville gjøre det beste for meg...Følte meg rett og slett dårlig etter legebesøket,pga lite forståelse.Bytter lege.

En ikke engasjert lege

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Jeg har hatt hun som lege i flere år og gitt hun altfor mange sjanser til å gjøre bedre jobb neste gang. Hun er ikke interessert i pasienten sin, bryr seg ikke usympatisk og lite tilstedet. Jeg vil ikke anbefale hun som lege. Lite empati og interesse for pasienten.