Trekanten legesenter

Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av Trekanten legesenter

Ubrukelig lege

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Hun er en "Kald lege".Hun hørte på hva jeg sa,men møtte veldig lite forståelse.Jeg fikk følelsen av at hun ikke ville gjøre det beste for meg...Følte meg rett og slett dårlig etter legebesøket,pga lite forståelse.Bytter lege.

En ikke engasjert lege

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Jeg har hatt hun som lege i flere år og gitt hun altfor mange sjanser til å gjøre bedre jobb neste gang. Hun er ikke interessert i pasienten sin, bryr seg ikke usympatisk og lite tilstedet. Jeg vil ikke anbefale hun som lege. Lite empati og interesse for pasienten.

Alt en lege skal være!

Lege: Kenneth Undhjem Skrevet

Kenneth lytter, til deg, SER deg, hører på deg, tar deg på alvor og er tilgjengelig for deg! Han forklarer ting på en forståelig måte, (tegner gjerne litt også)
Han er fantastisk med barn også, og spør om lov til å kjenne her og der, så barnet ikke blir forskrekket på noe vis.

Perfekt lege!!

(Legesekretærene er også supre her!!)

Lite tilstede

Lege: Miriam Stensrød Skrevet

Ok lege,men for lite tilstede til å være fastlege.Når jeg bestiller time blir jeg støtt og stadig sendt til andre leger på legesenteret..noen ganger uten å få beskjed om det..meeget irriterende!

Misforøyd

Lege: Miriam Stensrød Skrevet

Etter 3 år med betennelse i begge hoftene har jeg ennå ikke fått henvisning for å finne ut hva som er galt, så da måtte jeg ta saken i egne hender. Noterer vondtene, men gjør lite for å hjelpe.