Trekanten legesenter

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av Trekanten legesenter

Dårlig oppfølging

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Lite oppmerksom, leser tydelig vis ikke journaler. Arrogant og dårlig til og lytte..
Bryr seg lite om pasientens erfaringer og meninger..
har liten tid og stresser opp for og avslutte i stedet for og se pasient trenger faktisk mer tid..Alltid dårlig tid og som og prate til døve ører..

Dyktig i faget

Lege: Kenneth Undhjem Skrevet

Han er jo flink På det han har lært på studiet. Ikke åpen for noe annet. A4 lege som de fleste. Kunne lyttet bedre.
Veldig rask til å bestemme seg og det er vanskelig å få fortalt alt en ønsker før han er i gang med forklaringer. Som vanlig er leger flinke på fysiske ting. Det de ikke kan se eller røre er de helt lost på.

God nok

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Jeg opplever at hun er faglig.
Enig i at hun ikke er den empatiske typen,men tenk på ansvaret leger tar når de velger yrket,ansvar for andres helse. Og hvis legen alltid skal være omsorgsfull mot pasientene,blir de utbrent. Det å daglig møte andres helseproblemer og lidelser er krevende. Opplever henne som rasjonell og at hun hører hva jeg sier. Kanskje ikke at hun forstår meg,men er det legens oppgave? De skal behandle sykdommen din og henvise.

Lege: Miriam Stensrød Skrevet

Er alltid forsinket til timene, selv på morgenen er det minst en halv time forsinket.
Følte meg sett ned på. Ville ikke anbefale henne til noen. mangler sosiale og menneskelige egenskaper. Har byttet fastlege nå,

Hyggelig og flink

Lege: Anders Øgrey Brandsdal Skrevet

Var hos Brandsdal første gang i forbindelse med helseattest for sjøfolk og opplevde han som en imøtekommende og hyggelig fyr.

Byttet derfor til han for å ha en lege i byen. Har hatt konsultasjon i forbindelse med syster i testiklene og følte meg veldig godt ivaretatt. Fikk raskt time og god veiledning. Henvisning til spesialist og god oppfølging av prøveresultater.