Trekanten legesenter

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Trekanten legesenter

Lytter, har omsorg og dyktig

Lege: Kenneth Undhjem Skrevet

Både meg og datteren min på 10 år har Kenneth som fastlege, kjempe god kommunikasjon, lytter til hva du sier og er dyktig i det han gjør. Kommer ikke til å bytte vekk fra han da vi er kjempe fornøyd!

Anbefales!

Lege: Miriam Stensrød Skrevet

Stensrød er svært dyktig, vennlig og imøtekommende. I løpet av de årene hun har vært min fastlege, har jeg så godt som aldri opplevd forsinkelser. Rask til å henvise til spesialist når det trengs. Lett å få kontakt med via Helse Norge eller legekontoret.

Jeg er kort og godt svært fornøyd med å få ha henne som fastlege.

Arrogant!

Lege: Jostein Klungsøyr Woje Skrevet

Har ikke opplevd en mer arrogant og lite imøtekommende lege. Er mer opptatt av å ha rett selv,enn å hjelpe. Han er lite/ikke interessert i å lytte.
Ble absolutt ikke tatt på alvor. Veldig trist opplevelse.

Frekke sekretærer

Lege: Luiz Gustavo Revollo Saucedo Skrevet

Jeg lette etter et sted hvor jeg kan evaluere sekretærene på Trekanten legesenter. De er den frekkeste ansatte jeg har møtt i mitt liv.

De er utrolig uhøflige på telefon. Jeg lurer på hva er vitsen i det? Jeg har alltid hørt at Legen Luis Gustavo er en veldig dyktig lege, og det er han. Jeg har bare positive erfaringene med ham.

Men jeg måtte dessverre bytte mitt barns fastlege på grunn av de frekke sekretær som gjør at meg og mitt barn føler oss uønsket.

Mitt barn er kun 12 mnd. og fram til nå har vi kontaktet Trekanten legesenter kun 2 ganger. Hver gang sitter vi igjen med en følelse av at vi ikke burde ha ringt, etter å ha snakket med sekretærene. Det er ikke slik det skal være, og tyder på en dårlig miljø som gir en særdeles svak kundetilfredshet.

trygg og en føler seg resbektert

Lege: Miriam Stensrød Skrevet

Flott lege som du kan stole på og som lytter til deg og hun tar deg på alvor. Da min forige lege ble sparket og hun overtok var jeg skeptisk, men fikk et positivt første inntrykk av henne. Jeg anbefaler Miriam på det sterkeste.