Anders Øgrey Brandsdal

2010

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

1 person

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Anders Øgrey Brandsdal er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Øgrey Brandsdal

Hyggelig og flink

Var hos Brandsdal første gang i forbindelse med helseattest for sjøfolk og opplevde han som en imøtekommende og hyggelig fyr.

Byttet derfor til han for å ha en lege i byen. Har hatt konsultasjon i forbindelse med syster i testiklene og følte meg veldig godt ivaretatt. Fikk raskt time og god veiledning. Henvisning til spesialist og god oppfølging av prøveresultater.

Uerfaren, uprofesjonell og nedlatende

Anders Øgrey Brandsdal hadde vakt på legevakten, og skulle vurdere min tilstand der. Jeg har en mangeårig kronisk kompleks smerte tilstand med eget smerteteam, og hadde nylig startet på en ny medisin.
Han ble forklart tidligere situasjon/ samt nåværende, og ble bedt om å lese journal.
Men til tross for dette var han meget nedlatende både mot meg som pasient og mot min pårørende jeg hadde med.
Han mente jeg ikke var dårlig og burde "bare" slutte på medisinene. Jeg forklarte at det kan jeg ikke, da disse er livsviktige for meg for å overleve.(en kreftmedisin)
Jeg hadde svært lav puls, lavt blodtrykk og var uttørket, noe som jeg forklarte var en bivirkning av medisinen.
Etter hver fikk jeg han til å videresende meg til akutten. Det endte med innleggelse for bl.a intravenøst veskebehandling i 5 dager.
Jeg kan IKKE anbefale denne arrogante, uerfarne, uprofesjonelle og nedlatende legen for noen.
Jeg har vært borti veldig mange fantastiske leger og spesialister, og Anders Øgrey Brandsdal er noe av det verste jeg har vært borte i!

Tar deg seriøst

En av de eneste legene i kristiansand som tar deg seriøst og som hjelper deg hele veien. Glad han er min fastlege

Dårlig lege!

Har hatt Anders som lege i mange år. Men har nå byttet av den grunn at han ikke lytter, abryter når du forteller og virker uinteressert. Jeg har stort sett kun hatt dårlig erfaring med denne legen. 'Gå hjem å se det ann' er vel stort sett det jeg har fått ut av timene.
Anbefaler han dessverre ikke videre

Dyktig lege kan sterkt anbefales

Etter jeg bytta lege har jeg aldri truffet en så dyktig lege som Anders litt direkte å snakker fra levra som di sier men kommer man i god dialog fra dag en og finner kjemien er dette legen jeg vill anbefale. Han ringer når man spør, treffer man legen i gangen slår han gjerne av en prat å det liker jeg. Korte vente tider å vill pasientens beste. Ser noen klager som er skrevet å det kjenner meg ikke igjen i det hele tatt på. Føler nøye opp ringer om du venter på resultater som er kommet. Smiler altid. Nei her kan mann ikke klage. Å jeg vill si at jeg tenker at di som klager, klager for fort og har ikke vurdert ham lenge nokk.. man kan ikke forvente å få i pose å sekk som man sier på Sørlande etter et møte med legen så sånn er det bra:) stå på.