Anders Øgrey Brandsdal

Trekanten legesenter

2010

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Anders Øgrey Brandsdal er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Øgrey Brandsdal

Tar deg seriøst

En av de eneste legene i kristiansand som tar deg seriøst og som hjelper deg hele veien. Glad han er min fastlege

Dårlig lege!

Har hatt Anders som lege i mange år. Men har nå byttet av den grunn at han ikke lytter, abryter når du forteller og virker uinteressert. Jeg har stort sett kun hatt dårlig erfaring med denne legen. 'Gå hjem å se det ann' er vel stort sett det jeg har fått ut av timene.
Anbefaler han dessverre ikke videre

Dyktig lege kan sterkt anbefales

Etter jeg bytta lege har jeg aldri truffet en så dyktig lege som Anders litt direkte å snakker fra levra som di sier men kommer man i god dialog fra dag en og finner kjemien er dette legen jeg vill anbefale. Han ringer når man spør, treffer man legen i gangen slår han gjerne av en prat å det liker jeg. Korte vente tider å vill pasientens beste. Ser noen klager som er skrevet å det kjenner meg ikke igjen i det hele tatt på. Føler nøye opp ringer om du venter på resultater som er kommet. Smiler altid. Nei her kan mann ikke klage. Å jeg vill si at jeg tenker at di som klager, klager for fort og har ikke vurdert ham lenge nokk.. man kan ikke forvente å få i pose å sekk som man sier på Sørlande etter et møte med legen så sånn er det bra:) stå på.

Fantastiske

Snill grei omtenksom en fantastisk lege bryr seg om pasienten følger pasienten godt opp og hører på pasienten anbefales i aller høyeste grad

Anbedfales virkelig

Har hatt denne legen til sønnen min i noen år, har brukt ham litt selv også når min lege har vært vekke,
maken til lege ! kjempe allright imøtekommende omtenksom og ikke minst hjelpsom.

Føler altid vi blir sett og hørt og det skal ikke stå på når det kommer til hjelp

kjempe bra lege
anbefales