Anders Øgrey Brandsdal

Tlf: 38 01 85 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Øgrey Brandsdal er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Øgrey Brandsdal

Forståelsesfull lege dyktig

Har fått denne mannen som lege å det angrer ikke jeg på han hjelper meg med alt og er tilgjengelig vær uke. Kom i dag akutt krise med angst og ville medesiner for dette som hjelper meg virkelig an hjelper meg å med uføre prosessen på en profesjonel måte. Kan være litt direkte og spøkefull men synest det er Ok bare å skøye med denne legen anbefaler jeg mvh

Forferdelig

Kom til legen grunnet langvarige rygg og nakkesmerter. Fikk beskjed om at det kun var stress og muskelsmerter. Jeg måtte tilbake etter kort tid siden det bare ble verre, og fikk samme beskjed. Krevde tilslutt mr, noe legen ikke mente var nødvendig. Resultatet av mr undersøkelsen var 4 prolapser i ryggen!
Anbefaler ikke denne legen! Han tar ikke pasienter på alvor

Fantastiske

Snill grei omtenksom en fantastisk lege bryr seg om pasienten følger pasienten godt opp og hører på pasienten anbefales i aller høyeste grad

Anbedfales virkelig

Har hatt denne legen til sønnen min i noen år, har brukt ham litt selv også når min lege har vært vekke,
maken til lege ! kjempe allright imøtekommende omtenksom og ikke minst hjelpsom.

Føler altid vi blir sett og hørt og det skal ikke stå på når det kommer til hjelp

kjempe bra lege
anbefales

Overfladisk

kom til han da min lege ikke var tilgjengelig, fikk klar beskjed om at jeg så ikke noe syk ut, (hadde bronkitt), skal aldri til denne mannen igjen, maken til ydmykelse

Elendig oppfølging

Forsåvidt hyggelig og grei, men avbryter deg hele tiden når man prøver å si noe. Ser kun på det somatiske og symptomer, og glemmer helhetsbildet av personen. Dårlig oppfølging i forhold til prøver og må purre på han for å få svar og oppfølging.

Veldig negativ opplevelse

Jeg følte overhodet ikke at denne legen tok meg på alvor, jeg følte meg avfeid, og han virket lite interessert i å høre hva jeg hadde å si.
Besøket var en ekstremt negativ opplevelse, vil overhodet ikke anbefale ham til noen.

føler tillit

lytter og spør og er veldig interessert i ditt problem,får god kontakt og sender deg videre ved tvil, grei lege

En helt ok lege

Var hos han pga min lege hadde fri, ville aldri ha byttet til han. Hyggelig men han tok seg ikke tid til å høre på meg. Følte han hadde bestemt med første øyekast på meg at jeg ikke var syk nok. Så når jeg gikk ut fra legekontoret så følte jeg meg bare dum som hadde gått til legen.

Dyktig lege

Man kommer raskt inn til legen,han tar seg tid til og lytte og gjør sitt ytterste for å hjelpe=)

Bra lege

Ung lege , trenger nok litt mer erfaring, men det gjelder jo alle som er ferske i ett yrke. Men han er grei å snakke med. Hører etter hva jeg sier , følger meg opp og er det noe han ikke klarer å finne ut av, kontakter han en spesialist. Ang medisiner tror jeg han er veldig på det normale. Men kaster ikke rundt seg med resepter på noen måte. En lege jeg virkelig kan snakke med. Anbefales!

Ikke erfaren...

Ny lege. Man får rask time, men virker veldig usikker på ting og lar deg ikke snakke ferdig før han avbryter.

Dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med min nye fastlege. Jeg får raskt time. Han er en proffesjonell lege som lytter, tar meg på alvor og har meget god fagkunnskap. Han tar seg god tid til å komme til bunns i problemet.

Jeg anbefaler Anders Brandsdal på det varmeste!

god lege

han lyttter han sier som ting er han girseg ikke før han finner ut hva som er galt ung og lovende

Flink lege

Kan virke litt stresset til tider, men er egentlig en dyktig lege som har interesse av å hjelpe deg på best mulig måte. En får raskt time og han følger deg bra opp. Tenker at han bare trenger mer erfaring som fastlege i en travel og hektisk hverdag.

Stressende lege

Han snakker fort og virker som han går gjennom en sjekkliste over symptomer istedenfor å høre på hva pasienten forteller av symptomer og opplevelser.
Maser om og om igjen om hvor farlig visse medikamenter er, selv om man har hørt det hver gang tidligere.
Jeg ble stresset av å ha time hos han.
Hadde han ikke bare vært vikar for min opprinnelige fastlege, så hadde jeg byttet men jeg holdt ut og er glad min vanlige lege er tilbake.