Anders Øgrey Brandsdal

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Anders Øgrey Brandsdal er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Øgrey Brandsdal

Forståelsesfull lege dyktig

Har fått denne mannen som lege å det angrer ikke jeg på han hjelper meg med alt og er tilgjengelig vær uke. Kom i dag akutt krise med angst og ville medesiner for dette som hjelper meg virkelig an hjelper meg å med uføre prosessen på en profesjonel måte. Kan være litt direkte og spøkefull men synest det er Ok bare å skøye med denne legen anbefaler jeg mvh

Forferdelig

Kom til legen grunnet langvarige rygg og nakkesmerter. Fikk beskjed om at det kun var stress og muskelsmerter. Jeg måtte tilbake etter kort tid siden det bare ble verre, og fikk samme beskjed. Krevde tilslutt mr, noe legen ikke mente var nødvendig. Resultatet av mr undersøkelsen var 4 prolapser i ryggen!
Anbefaler ikke denne legen! Han tar ikke pasienter på alvor

Fantastiske

Snill grei omtenksom en fantastisk lege bryr seg om pasienten følger pasienten godt opp og hører på pasienten anbefales i aller høyeste grad

Anbedfales virkelig

Har hatt denne legen til sønnen min i noen år, har brukt ham litt selv også når min lege har vært vekke,
maken til lege ! kjempe allright imøtekommende omtenksom og ikke minst hjelpsom.

Føler altid vi blir sett og hørt og det skal ikke stå på når det kommer til hjelp

kjempe bra lege
anbefales

Overfladisk

kom til han da min lege ikke var tilgjengelig, fikk klar beskjed om at jeg så ikke noe syk ut, (hadde bronkitt), skal aldri til denne mannen igjen, maken til ydmykelse