Aslak Lenhard Jaryd Johansen

Vikhammer Legekontor DA

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vikhammer Legekontor DA Telefonnummer73 97 35 0073 97 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer
Aslak Lenhard Jaryd Johansen er en av 13 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Aslak Lenhard Jaryd Johansen

imøtekommende og behagelig lege

Jeg ble veldig positivt overrasket, han lyttet til det jeg hadde å si, og jeg følte ikke at jeg bare kunne ta opp ett problem men flere. Dette har jeg ikke opplevd hos noen andre fastleger sålangt. i\Innrømte at det ene feltet jeg spurte om ikke var en av hans spesialiteter, og ga meg den informasjonen jeg etterlyste. Hjalp meg også med å finne passende medisin, som faktisk hjalp.

Hyggelig og kunnskapsrik

En lege som tar seg tid til pasientene. Flink med barn. Rolig og lyttende. Fremstår som kunnskapsrik og nøyaktig. Ser ut til å være oppdatert på ny forskning og nyere medisiner.

Kunnskapsrik og hyggelig

Grei og imøtekommende lege. Jeg ble møtt med forståelse og fikk den hjelpen jeg trengte. Han virker faglig godt oppdatert og tok seg tid til å lytte. Anbefales som fastlege. Jeg ble også godt behandlet i resepsjonen.

Støttende og dyktig

Må innrømme det var med litt skepsis jeg gikk til legen, da jeg hadde lest noen dårlige anmeldelser her inne. Ble imidlertid meget positivt overrasket! Han møtte meg på utmerket vis og vi fikk kjapt god kontakt. Kan ikke forstå at noen skulle ha noe å utsette her! Har nå vært til flere konsultasjoner og vi har klart å fjerne et par medisiner og helsen har faktisk blitt bedre som et resultat.
Kan ta et noen minutter før man kommer gjennom på telefon, men ellers er jeg topp fornøyd.

Anbefales ikke som fastlege!

Jeg har aldri opplevd å bli behandlet slik dårlig av noen andre leger. Han var arrogant og hadde en nedlatende tone og holdning.
Han manglet fullstendig den egenskapen om å kunne sette seg inn i det som jeg som pasient tar opp med han. Jeg opplevde å ikke bli trodd.
Jeg anbefaler han ikke som fastlege!