Aslak Lenhard Jaryd Johansen

Vikhammer Legekontor DA

Autorisasjon (2011)

Vikhammer Legekontor DA Telefonnummer73 97 35 0073 97 35 ...
Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer
Aslak Lenhard Jaryd Johansen er en av 13 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Aslak Lenhard Jaryd Johansen

imøtekommende og behagelig lege

Jeg ble veldig positivt overrasket, han lyttet til det jeg hadde å si, og jeg følte ikke at jeg bare kunne ta opp ett problem men flere. Dette har jeg ikke opplevd hos noen andre fastleger sålangt. i\Innrømte at det ene feltet jeg spurte om ikke var en av hans spesialiteter, og ga meg den informasjonen jeg etterlyste. Hjalp meg også med å finne passende medisin, som faktisk hjalp.

Hyggelig og kunnskapsrik

En lege som tar seg tid til pasientene. Flink med barn. Rolig og lyttende. Fremstår som kunnskapsrik og nøyaktig. Ser ut til å være oppdatert på ny forskning og nyere medisiner.

Kunnskapsrik og hyggelig

Grei og imøtekommende lege. Jeg ble møtt med forståelse og fikk den hjelpen jeg trengte. Han virker faglig godt oppdatert og tok seg tid til å lytte. Anbefales som fastlege. Jeg ble også godt behandlet i resepsjonen.

Anbefales ikke som fastlege!

Jeg har aldri opplevd å bli behandlet slik dårlig av noen andre leger. Han var arrogant og hadde en nedlatende tone og holdning.
Han manglet fullstendig den egenskapen om å kunne sette seg inn i det som jeg som pasient tar opp med han. Jeg opplevde å ikke bli trodd.
Jeg anbefaler han ikke som fastlege!

Meget kompetent og profesjonell lege!

Virkelig dyktig, kunnskapsrik og evidensbasert lege! Særdeles profesjonell, alltid grundige og velbeskrevne vurderinger, samt god og veldokumentert rådgivning. Kan sterkt anbefales!