Bård Magne Nordheim Kvam

1 person

Bård Magne Nordheim Kvam er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Magne Nordheim Kvam

Uinteressert, utilgjengelig og rotete

Dette er den dårligste erfaringen jeg noen gang har opplevd. Har hatt han som fastlege i over 5 år, men har kun trengt og møtt han en gang (så løper sjeldent til lege, kun når jeg føler det er absolutt nødvendig). Dette var et utrolig skuffende møte- viste ingen interesse, gav ingen info, ingen oppfølging (måtte vente 3 uker på en oppfølging som ble lovt innen en uke), ingen ordentlig svar på hva jeg må gjøre basert på negative blodprøve resultater, nedlatende tone, ekstremt rotete kontor, virker heller ikke faglig sterk. Styr unna! Er på venteliste på annen fastlege!

Ok

En erfaren lege. Har litt å gå på i kommunikasjon og å lytte til pasienten, noe som er viktig for å komme til bunns i problemer.

En god lege, men...

Har hatt han som lege i 12 år. Var veldig støttende og profesjonell. Jeg var ikke ofte syk og når jeg trengte lege var han aldri ledig. Etter covid ble jeg langtids sykemeldt. Hans profesjonelle oppfølging og interesse i meg som pasient var blitt elendig. Ventetiden til første time var tilogmed forsinket om 40 min som og alle andre timer. Hadde ikke tid til og lytte eller eksaminere meg. Virket som han ikke vil røre pasienten. Har altid likt han, men nå da det stopp og jeg har byttet lege. Håper han finner til bake til sitt gode og profesjonelle måte.

De som svarer telefonen er sure og utrivelige å snakke med.

Når man ringer er de som svarer telefonen sure og utrivelige. Jeg blir lovet at Dr Magne Kvam skal ringe meg opp, men dette skjer ikke. Kontoret oppleves mer som en oppbevaringsbod pga rot.

En lege man kan stole på

Hyggelig og effektiv. Solid service, føler meg trygg og forstått i hans hender. Har aldri blitt skuffet av han.