Bård Magne Nordheim Kvam

Tlf: 63 94 21 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bård Magne Nordheim Kvam er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Magne Nordheim Kvam

Meget god fastlege

Erfaren, meget kompetent og hyggelig lege. Veldig fornøyd med legen. Eneste å utsette er at det er vanskelig å få time hos han.

For deg som elsker venterommet!

Styr unna! ...med mindre du ikke liker å måtte vente fra 60 - 90 minutter på en legetime, der legen ikke bryr seg om hva du har å si, ville jeg styrt unna denne legen.
Har aldri opplevd at legen er mindre enn 50 minutter forsinket, uansett om timen er sent eller tidlig på dagen. Og når man først blir kalt inn er det ingen hjelp å få.
Servicen på legekontorets personell for øvrig er også elendig.

Lytter ikke til pasienten

Setter opp konsultasjon etter konsultasjon for ting som kunne vært løst der og da. Har også nektet plent å henvise til spesialist, noe som førte til at jeg måtte gå til privatpraktiserende spesialist. Ønsker ikke å føle meg ulykkelig etter hvert besøk hos fastlegen, så nå byttes det.

Særdeles likegyldig og vanskelig

Var vår tidligere fastlege,men byttet. Ene gangen satt vi og ventet i 1t, kom inn på kontoret,fikk beskjed om at han likevel ikke hadde tid. Fikk regning på konsultasjon etterpå,selv etter klage. Anbefales overhodet ikke

Bytter ut denne legen

Mer surrete lege skal en lete lenge etter. Alltid forsinket og uforberedt når vi kommer til time. Vi stoler ikke lenger på han og velger å bytte lege for hele familien. Tviler på hans faglige vurderinger og er redd når vi går til han med syke barn

Grundig

Denne legen har jeg vært hos 2 ganger æ, engang for meg selv og en gang med min sønn. Vært veldig fornøyd begge gangene, litt uryddig kontor, men til gjengjeld har han bøker som han leter opp svar som pcen ikke finner. Viste seg at jeg hadde en sjelden underliv sykdom, som han henviste til den beste han visste om. Veldig grundig.

Imøtekommende - interessert - rolig

Ble mottatt av legen til avtalt tid. Han lyttet, var interessert og forståelsesfull og gjorde grundig undersøkelse. Ordnet med nødvendige prøver og resepter. Jeg forlot legekontoret med en god følelse.

Grundig og analyserende

Har hatt denne legen som fastlege de siste to årene. Har inntrykk av at han tar meg alvorlig, og han undersøker alltid grundig hvis det er noe han er usikker på. Han er flink til å henvise videre. Han prater lavt og utydelig, så man må dessverre spørre flere ganger hva han mener. I tillegg har han lang ventetid, både på å få time, men også på å komme inn til timen. Å sitte en time i venterommet har vært tilfelle de fleste gangene jeg har vært der.

Elendig på alle punkt

Uryddig person
Lover - men holder ikke løftet sitt (skulle få prøvesvar i posten)
Sitter timer på venterommet ut over timeavtalen
Må komme på ny legetime for hver henvisning
Bagatelliserer
Skriver ut resepter likt og ulikt uten kommentar
Må være ganske bra for å tåle dette i lengden men blir på den andre siden aldri frisk ved dette

utrolig uryddig kontor

Har vært innom mange leger og kontoret hans er det mest uryddige. Skulle ha en synstest pga drosjelappen. Jeg måtte gjennom utrolig mange tester. Jeg har aldri brukt briller eller har hatt problemer med synet. En gang nevnte jeg 3 små problemer, maks 10 min tilsammen for å utrede alle tingene. Da jeg kom til punkt nr 2 avbrøt han meg og ba meg bestille en ny time. Han kunne bare ta en ting pr time. Jeg prøvde å forklare at det er utrolig klønete å måttekomme tilbake igjen, men han stod på sitt

Ikke bra !

Føler at han helst ikke ville hatt deg der, leser seg ikke opp før du kommer. Generelt Ikke veldig interessert ! Hyggelig nok

Katastrofe

Legen er en tragedie for familien. Han viser ingen interesse til å ivareta en god helse og utesteder kun medisiner. Han viser ingen form for initiativ til å undersøke problemmer eller til å sette av tid til proaktivt og forebyggende helse initiativer.

Lege på sin høye hest

Det er fælt å grue seg når man skal til fastlegen sin, men dette har vært tilfelle for meg altfor mange ganger. Han hører overhodet ikke på meg når jeg stiller spørsmål ved konklusjonene hans. Pasienten kjenner tydeligvis ikke sin egen kropp best eller har konstruktive tanker om egen helbred.
I tillegg er ventetiden uholdbar, minst 45 minutter forsinket hver gang.

Mistroisk lege

Opplever å ikke bli trodd/tatt alvorlig når jeg har problemer som ikke synes utenpå. I tillegg var han sarkastisk sist gang jeg var der. Virker heller ikke som om han har peiling på hva som plager meg enda problemstillingen burde være godt kjent etter flere besøk. Når man er i en sårbar situasjon, burde man slippe å bli utsatt for slik respektløs behandling. For meg har han gjort problemene verre isteden for å hjelpe. Empati og medmenneskelighet, hva er det. Ny fastlege nå!

Ingen god lege

Anbefales overhode ikke! Viser liten interesse for deg og er svært distré. Alltid store forsinkelser og bryr seg generelt lite. Dette er de eneste inntrykkene jeg sitter igjen med etter gjentatte besøk.

Den mest uinteresserte legen jeg har hatt.

Virker mer opptatt av sin pc enn av deg. Her må du selv ha kunnskap om hva som bør gjøres og be om at det blir gjort. Hvor mange har det? Sikkert kunnskapsrik men virker tafatt.

Dyktig lege

Fikk legen anbefalt av en kollega. Alltid hyggelig. Enkel å snakke med.

Den dårligste legen jeg har hatt

Virker tilsynelatende intressert i deg, men har egentlig ikke lyst til at du skal være der! Stoler ikke på hva du enn sier til ham og han setter tvil til spesialisters svar på undersøkelser!

Datalege

Dette er en fastlege jeg ikke anbefaler. han er mere opptatt av PC'n en sin pasient.

Hyggelig og grei

Synes legen var imøtekommende og interessert i å hjelpe meg. Kan likevel virke distré og er utrolig vanskelig å få time hos!