Bård Magne Nordheim Kvam

Jessheimlegene DA Mann, 53 år

Autorisert1995
Ledige plasser 39 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim
Bård Magne Nordheim Kvam er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Magne Nordheim Kvam

For deg som elsker venterommet!

Styr unna! ...med mindre du ikke liker å måtte vente fra 60 - 90 minutter på en legetime, der legen ikke bryr seg om hva du har å si, ville jeg styrt unna denne legen.
Har aldri opplevd at legen er mindre enn 50 minutter forsinket, uansett om timen er sent eller tidlig på dagen. Og når man først blir kalt inn er det ingen hjelp å få.
Servicen på legekontorets personell for øvrig er også elendig.

Lytter ikke til pasienten

Setter opp konsultasjon etter konsultasjon for ting som kunne vært løst der og da. Har også nektet plent å henvise til spesialist, noe som førte til at jeg måtte gå til privatpraktiserende spesialist. Ønsker ikke å føle meg ulykkelig etter hvert besøk hos fastlegen, så nå byttes det.

Særdeles likegyldig og vanskelig

Var vår tidligere fastlege,men byttet. Ene gangen satt vi og ventet i 1t, kom inn på kontoret,fikk beskjed om at han likevel ikke hadde tid. Fikk regning på konsultasjon etterpå,selv etter klage. Anbefales overhodet ikke

Bytter ut denne legen

Mer surrete lege skal en lete lenge etter. Alltid forsinket og uforberedt når vi kommer til time. Vi stoler ikke lenger på han og velger å bytte lege for hele familien. Tviler på hans faglige vurderinger og er redd når vi går til han med syke barn

Grundig

Denne legen har jeg vært hos 2 ganger æ, engang for meg selv og en gang med min sønn. Vært veldig fornøyd begge gangene, litt uryddig kontor, men til gjengjeld har han bøker som han leter opp svar som pcen ikke finner. Viste seg at jeg hadde en sjelden underliv sykdom, som han henviste til den beste han visste om. Veldig grundig.