Sebastian Bø

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Tlf: 38 09 50 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sebastian Bø er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sebastian Bø

Omsorgsfull, sympatisk, humørfull og lyttende lege.

Jeg får alltid følelsen av å bli tatt godt vare på ved besøkene hos ham. Det er lett å være åpen mot ham og han tar den tiden han trenger selv om venterommet er fullt. Det kunne gjerne vært bedre adkomstmuligheter og parkering ved Kirkeveien 4.

Nedlatende og arrogant

Flink til å stille diagnoser som urinveisinfeksjon, bihulebetennelse osv, men mangler empati og forståelse hva gjelder mentale lidelser. Jeg ble behandlet med nedlatende kommentarer og arroganse.

En god og empatisk lege

Jeg hadde han som lege i 3 år før jeg flyttet fra kr.Sand.
Han er en hyggelig og grei mann som lytter til deg og bryr seg om deg som passient. Han hadde god kunnskap om svangerskap da jeg ventet mitt første barn. Noe som var beroligene og godt.

Det som veiet ned: Det var vanskelig å komme frem på telefonen. Det virket som resepsjonisten har mye annet å holde styr på.

En lyttende, forståelsesfull lege som tar seg tid.

Jeg er veldig fornøyd med selve legen men er enig i det flere her ser på som et problem, nemlig den ene sekretæren hans. Da jeg ringte opp sist så fikk jeg av denne legesekretæren beskjed om at det ikke var stort legen kunne gjøre med problemet mitt og om jeg kunne se det an et par dager til, enda legen på legevakten ba meg kontakte min fastlege. Jeg måtte nesten be på mine knær om å få en time likevel og det var unødvendig og sårende. En sekretær skal ikke leke lege. Heldigvis lyttet selve legen og hjalp meg med all prøvetaking som var nødvendig og jeg kunne gå hjem uten å føle at jeg hadde vært til bry.

En lege som lytter, og ikke minst handler

Lyttende, faglig dyktig, handlende, humoristisk, grundig, punktlig.

Fantastisk lege!

Sebastian er den beste, flinkeste, varmeste og dyktigste legen jeg har hatt. Har hatt han i mange år nå, og blitt veldig godt ivaretatt som pasient og person. Ser flere har kommentert sekretærene hans, er nok litt uenig i kritikken rettet dithen. Synes de også er hyggelige og flinke. Litt lang ventetid på tlf. til tider, men det kan man leve med.

Flott lege som tar meg på alvor

Har hatt ham som fastlege siden 2005 og er veldig fornøyd med selve legen men sliter litt med "sjefssekretæren" som av og til kanskje tror hun er mer enn legesekretær og ikke alltid er like hyggelig. Men når jeg først har kommet meg inn til legen så er jeg fornøyd. Han tar seg tid og lytter og jeg føler aldri at noe problem er for lite. Veldig hjelpsom og forståelsesfull. Hadde fått fullt med stjerner hvis det bare ikke hadde vært for at jeg føler meg til bry av den legesekretæren..Unødvendig.

Meget god lege

Tar deg på alvor og lytter. Sebastian har alltid levert varene og hjulpet med alt mulig.

Dyktig og empatisk!

Bø er den legen jeg uten tvil er mest fornøyd med. Han bryr seg, smiler og tar seg god tid med pasienten. Han vil heller sjekke ting én gang for mye enn én gang for lite, noe jeg ikke har inntrykk av at så mange leger faktisk gjør. Han er rolig og behagelig. Jeg er enig med andre kommentarer i at legesekretærene hans tidvis er både frekke og vanskelige, men han som lege kunne jeg ikke vært mer fornøyd med!

Den beste legen jeg har hatt

Sebastian er en lege som er der for deg og bryr seg. Han er empatisk, lytter og involverer deg, slik at dere sammen kan komme frem til den beste løsningen. Hvis du trenger noen som har tid og som ikke avbryter, så er dette legen for deg.

Han er ikke belærende, kommer ikke med forhastede konklusjoner og får deg ikke til å føle deg i veien - slik mange andre leger dessverre har en tendens til å gjøre. Sebastian er tvert i mot ydmyk, grundig og imøtekommende.

Jeg har flyttet nå, men kommer aldri til å glemme den beste fastlegen jeg har hatt. Han hjalp meg gjennom en tøff periode i livet mitt. Anbefales på det varmeste!

Dyktig og tilstedeværende

Sebastian Bø lytter, viser stor omsorg og gir gode råd. Jeg synes han er en fantastisk lege både menneskelig og faglig. Hele familien er fornøyd med han.

PERFEKT!

Verdens beste fastlege! Vært hos ham i 8 år nå. Tar seg god tid, alltid blid og hyggelig, følger opp på en helt unik måte. Kan ta lang tid å komme igjennom på telefonen, men det er ikke noe problem lengre siden man kan bestille time via SMS. Kommer aldri til å bytte.

Svært fornøyd

Hele familien min bruker Bø og vi er enige om at han er som en skikkelig familielege skal være. Man får inntrykk av at han kjenner oss godt og vet hvilke behov vi har. Flink faglig og viser stor omsorg når det trengs.

Den beste legen jeg har hatt.

Han tar seg tid med pasientene, og er en god lytter.

Veldig bra lege

Har brukt Bø i 8 år. Først som Bedriftslege og siden som Fastlege. Hyggelig, hjelpsom og tar meg alvorlig. Litt "trege" sekretærer og særlig ei virker litt humørsyk

Fantastisk lege.. Dersom du kommer igjennom

Hadde han i årevis, hadde sikkert hatt han enda hadde det ikke vært for legesekretærene hans. De er uhorvelig trege på å svare telefonen og tidvis frekke

Hos denne legen får du kvalitet.

Har en trygghet som er unik ved å ha Hr. Bø som min fastlege. Han følger opp, tar meg på alvor, intet problem for lite eller stort. Blid, lyttende, streng og har alle kvaliteter en lege skal ha.