Sebastian Bø

Autorisasjon (2004)

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Sebastian Bø er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sebastian Bø

Verdens beste lege

Kan anbefales på det sterkeste. God å prate med, veldig forståelsesfull og blir alltid tatt på alvor.

Forbedringspotensiale

Han virker grei og hyggelig i første omgang, men han mangler empati og forståelse hva gjelder mentale lidelser. Jeg ble behandlet med nedlatende kommentarer og arroganse. Til slutt ville han ikke høre på meg og kastet meg ut av kontoret sitt.

Jeg er 18 år og aldri blitt behandlet slik tidligere, ingen problembarn eller slik, men denne fastlegen er ikke til å anbefale.

Tillitvekkende, lyttende og grundig

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Dr. Bø er utrolig god til å følge opp når noe bør utredes. Får min uforbeholdne anbefaling!

Fantastisk lege

Sebastian bryr seg som sine pasienter.Han er forberedt,lyttende,omsorgsfull, ærlig og har alltid godt humør.Jeg sitter igjen med en følelse av å bli hørt og trodd. Sebastian strekker seg langt for å hjelpe og det er betryggende. Dette er slik leger burde være ,til å stole på og ha interesse for sine pasienter.

Fantastisk fastlege

Har hatt Sebastian som fastlege hele ungdomstiden. Han er alltid utrolig godt forberedt og omgjengelig. Veldig imøtekommende, forståelsesfull og forklarende (på en ikke-legete og forståelig måte).

Alle burde ha en fastlege som Sebastian. Byttet pga flytting (studier), men skal helt klart kjempe meg inn i hans rekker igjen når jeg returnerer.