Sebastian Bø

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Sebastian Bø er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sebastian Bø

Nedlatende og arrogant

Flink til å stille diagnoser som urinveisinfeksjon, bihulebetennelse osv, men mangler empati og forståelse hva gjelder mentale lidelser. Jeg ble behandlet med nedlatende kommentarer og arroganse.

En god og empatisk lege

Jeg hadde han som lege i 3 år før jeg flyttet fra kr.Sand.
Han er en hyggelig og grei mann som lytter til deg og bryr seg om deg som passient. Han hadde god kunnskap om svangerskap da jeg ventet mitt første barn. Noe som var beroligene og godt.

Det som veiet ned: Det var vanskelig å komme frem på telefonen. Det virket som resepsjonisten har mye annet å holde styr på.

En lyttende, forståelsesfull lege som tar seg tid.

Jeg er veldig fornøyd med selve legen men er enig i det flere her ser på som et problem, nemlig den ene sekretæren hans. Da jeg ringte opp sist så fikk jeg av denne legesekretæren beskjed om at det ikke var stort legen kunne gjøre med problemet mitt og om jeg kunne se det an et par dager til, enda legen på legevakten ba meg kontakte min fastlege. Jeg måtte nesten be på mine knær om å få en time likevel og det var unødvendig og sårende. En sekretær skal ikke leke lege. Heldigvis lyttet selve legen og hjalp meg med all prøvetaking som var nødvendig og jeg kunne gå hjem uten å føle at jeg hadde vært til bry.

En lege som lytter, og ikke minst handler

Lyttende, faglig dyktig, handlende, humoristisk, grundig, punktlig.

Fantastisk lege!

Sebastian er den beste, flinkeste, varmeste og dyktigste legen jeg har hatt. Har hatt han i mange år nå, og blitt veldig godt ivaretatt som pasient og person. Ser flere har kommentert sekretærene hans, er nok litt uenig i kritikken rettet dithen. Synes de også er hyggelige og flinke. Litt lang ventetid på tlf. til tider, men det kan man leve med.