Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Lund Legesenter

Virker trygg og rask .

Lege: Ingrid Vik Tollefsrud Skrevet

Veldig fornøyd og har fått litt mere fart i sakene ang.mine plager...virker veldig stødig og kan faget sitt..jeg er veldig fornøyd med ny fastlege etter 30 år med Leif Hæstad og var veldig fornøyd med han også👍👍🤩🤩

Mvh [Navn fjernet av moderator]

Styr unna

Lege: Christoffer Hæstad Skrevet

Arrogant lege som ikke tar deg seriøst, og nærmest ler av problemene dine. Damene i resepsjonen er intet bedre - tvert i mot. De er nesten verre. Bare å holde seg langt unna dette legekontoret!

Skal og sies at legen nesten "kaster deg ut" før halve tiden til din legetime er oppbrukt, og midt i din problemstilling.

Fantastisk

Lege: Ingrid Vik Tollefsrud Skrevet

hadde mitt første møte og etter noen tøffe erfaringer med andre leger, var hun så snill og så hjelpsom for å få meg til å føle meg trygg og hørt. så viktig!

Trygg og varm

Lege: Ingrid Vik Tollefsrud Skrevet

Det er alltid hyggelig å komme inn til Ingrid! Hun er blid og imøtekommende, og jeg føler meg sett av henne. Hun har utrolig mye kunnskap og jeg stoler på hennes råd. Anbefaler Ingrid på det varmeste!

Trygg

Lege: Svein Øivind Thomassen Skrevet

Begynte hos Thommassen i 1992 .jeg led da av panikkangst . Prøvde flere leger han tok meg på alvor. Fikk en medisin som het zoloft etter en måned forsvan panikkangsten. Opplever han som grundig og empatisk. Har alltid tatt meg på alvor