Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Lund Legesenter

Ganske ok

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Lisa er en ganske bra lege og er flink til å høre på pasienten, noe som jeg synes er veldig viktig. Men hun har problemer med å henvise deg på usg,mr, mri eller noe annet for å sjekke hva som skjer og hvorfor, men det er de fleste fastleger her i Norge.

Nå har hun en vikar som heter Heidi Langeland Hansen og det er en forferdelig opplevelse... Vi har vært hos henne bare en gang men det føles ut som hun bryr seg ikke i noen grad om hvordan du føler seg, hun smiler aldri til deg.
Vi har byttet fastlegen pga det, og det er trist at vi må vente til oktober ca. 3 uker for å gå til lege. Hun har masse ledige timer og de andre har ingen, tilfeldighet?
Veldig trist for Lisa.

Lege: Ingrid Vik Tollefsrud Skrevet

Husker den første timen jeg hadde på Lund legesenter og hun var vikaren til fastlegen min, ville bytte til henne men kunne ikke finne hun på lista. Hun har blitt en fastlege nå og vi har byttet med en gang. Kjempe flink til å høre på pasienten og med å vise omsorg. Bagatelliserer ikke det du sier og ignorerer ikke forslag fra pasienten om hva kunne gjøres, men tenker gjennom og gir tydelig svar.
Anbefaler.

Føler meg ikke hørt eller sett

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Har hatt Lisa som fastlege i over 1 år, dog kun hatt vikaren hennes frem til nylig. Vikaren var praktfull og følte meg sett og hørt hver eneste gang. Mitt førsteinntrykk var egentlig veldig positivt, helt til jeg begynte å ta opp det jeg kom til legen for. Følte meg verken sett eller tatt seriøst, og mine tanker og behov ble skjøvet til side. Har hatt behov for ny legetime den siste tiden, men har unngått det fordi jeg gruer meg til å møte henne igjen.

Seriøs og flink

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Har hatt Lisa som fastlege i 2-3 år, og har vært veldig fornøyd. Må dessverre bytte lege nå ettersom jeg flytter til en annen by, og er redd jeg ikke kommer til å få en lege jeg føler meg så trygg på som henne igjen. Har aldri opplevd at mine problemer har blitt avfeid, og føler meg trygg på at hun hjelper meg. Kan anbefales på det sterkeste!

Profesjonell og empatisk lege

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Har hatt Lisa som fastlege i flere år nå og er veldig fornøyd. Hun har tatt meg og mine plager serriøst, og har alltid henvist videre dersom plagene tilsier det.
Kroniske plager har blitt tatt på alvor, og hun lytter til og tror på pasienten.
Første gang jeg var hos henne med psykiske plager følte jeg meg ikke tatt på alvor. Etter at jeg var kommet inn i DPS var hun derimot veldig behjelpelig og tok mine psykiske plager på alvor.

Dersom du har en akutt plage er legen veldig tilgjengelig, og så lenge du ringer inn på morgenen får du time samme dag.