Sebastian Bø

Autorisasjon (2004)

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Sebastian Bø er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sebastian Bø

Dyktig og empatisk!

Bø er den legen jeg uten tvil er mest fornøyd med. Han bryr seg, smiler og tar seg god tid med pasienten. Han vil heller sjekke ting én gang for mye enn én gang for lite, noe jeg ikke har inntrykk av at så mange leger faktisk gjør. Han er rolig og behagelig. Jeg er enig med andre kommentarer i at legesekretærene hans tidvis er både frekke og vanskelige, men han som lege kunne jeg ikke vært mer fornøyd med!

Den beste legen jeg har hatt

Sebastian er en lege som er der for deg og bryr seg. Han er empatisk, lytter og involverer deg, slik at dere sammen kan komme frem til den beste løsningen. Hvis du trenger noen som har tid og som ikke avbryter, så er dette legen for deg.

Han er ikke belærende, kommer ikke med forhastede konklusjoner og får deg ikke til å føle deg i veien - slik mange andre leger dessverre har en tendens til å gjøre. Sebastian er tvert i mot ydmyk, grundig og imøtekommende.

Jeg har flyttet nå, men kommer aldri til å glemme den beste fastlegen jeg har hatt. Han hjalp meg gjennom en tøff periode i livet mitt. Anbefales på det varmeste!

Dyktig og tilstedeværende

Sebastian Bø lytter, viser stor omsorg og gir gode råd. Jeg synes han er en fantastisk lege både menneskelig og faglig. Hele familien er fornøyd med han.

PERFEKT!

Verdens beste fastlege! Vært hos ham i 8 år nå. Tar seg god tid, alltid blid og hyggelig, følger opp på en helt unik måte. Kan ta lang tid å komme igjennom på telefonen, men det er ikke noe problem lengre siden man kan bestille time via SMS. Kommer aldri til å bytte.

Svært fornøyd

Hele familien min bruker Bø og vi er enige om at han er som en skikkelig familielege skal være. Man får inntrykk av at han kjenner oss godt og vet hvilke behov vi har. Flink faglig og viser stor omsorg når det trengs.