Kristoffer Langberg Lien

Autorisasjon (2013)

Kristoffer Langberg Lien er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Kristoffer Langberg Lien

Verdens beste fastlege

Kunne ikke hatt bedre lege!! Jeg har full tillit og kan fortelle alt. Barna mine har han også, og han følger oss opp alle. Anbefales på det varmeste.

Super fastlege

Han er lyttende og interessert i deg som pasient - flink til å undersøke og å finne løsninger😊
Mht bla medisiner gir god innsikt i fordeler og ulemper ved bruken 👍

Trygg,empatisk

Jeg kunne aldri fått en bedre fastlege.Genuint opptatt av å lytte,tar seg god tid,og gir en ekte følelse av å bry seg om pasienten,når det gjelder både det fysiske og det psykiske.Dette fører til stor tillit,og man er trygg på å bli godt ivaretatt.

Verdens beste fastlege

En utrolig flink og tålmodig fastlege som alltid tar seg tid. Føler meg alltid bedre etter jeg har vært der. Problemene jeg har blir alltid tatt på alvor, og legen er veldig empatisk og forståelsesfull også overfor psykiske helseplager. Kunne ikke hatt en bedre fastlege enn Kristoffer.

Tar seg god tid og tar deg på alvor

Har hatt Kristoffer som lege i 2-3 år nå, og kunne ikke vært mer fornøyd, han tar seg god tid med pasientene og er veldig opptatt av at de har det bra psykisk også. Dersom jeg har en plage tar han prøver uten å si noe som " jeg tror det ikke er noe vits" eller "la det gå litt tid og se det an". Han kan være litt forsinket, men det er kun fordi han tar seg såpass godt av pasientene når de er innom.