Møyfrid Müller

Autorisasjon (2011)

Byhaugen Legesenter Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Møyfrid Müller er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Møyfrid Müller

Super fornøyd

Beste legen jeg har hatt, hun tar mine bekymringer seriøst og finner alltid ut hva som er problemet. Behagelig og lett å åpne seg til med vanskelige ting

Den beste legen jeg har hatt!

Møyfrid er en fantastisk god lege som virkelig bryr seg om pasientene sine! Hun husker pasientene sine personlige opplysninger og er utrolig flink til å lytte. Hun svarer raskt på meldinger og holder seg saklig. Det er alltid en lettelse å få komme inn til henne fordi jeg føler meg hørt og forstått. Anbefaler henne med det sterkeste! Hun er definitivt en hverdagshelt i mine øyne!

Tillitsvekkende og kunnskapsrik

Jeg blir godt ivaretatt hos denne legen. Hun er god til å lytte og oppleves trygg og imøtekommende. Hun tar mine problem på alvor og gir «det lille ekstra»

Dyktig, oppmerksom og hyggelig

En veldig flink lege som følger opp pasienten på en god måte. Hun er god til å ivareta pasienten og høre etter på det pasienten har å fortelle.

Oppleves litt uerfaren og useriøs

En nok så behagelig lege å gå til, men opplevde de siste årene at hun ikke tok mine bekymringer og mistanker som pasient seriøst. Opplevde at hun bagatelliserer ting som for meg er ubehagelig både rent fyskisk og psykisk.
Det skal mye til for at jeg oppsøker lege, og er selv hos legen 1-2 ganger i året, ønsker naturligvis derfor å bli tatt seriøst når jeg først er der. Opplever at hun generelt ikke tar seg god tid til å undersøke når jeg først er der, og jeg har derfor endt opp med å oppsøke andre private spesialister selv. Virker som om hun stresser litt og bare vil få unnagjort legetimen så fort som mulig. Jeg valgte derfor etter 6 år å bytte fastlege da jeg ønsker å føle meg godt ivaretatt.