Byhaugen Legesenter

Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byhaugen Legesenter

God lege

Lege: Steven David Gang'ai Skrevet

Trygg lege som virkelig lytter, og er lett å være trygg på. Han er veldig hjelpsom og kunnskapsrik, gir gode råd og prøver alltid å finne best mulig løsning.
Anbefaler!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Stine er en utrolig kunnskapsrik og dyktig lege. Hun tar deg som pasient på største alvor, og virkelig lytter til deg. Som pasient føler man seg både sett og hørt. Hun har en varm utstråling, og tar godt vare på deg. Hun følger opp heller en gang for mye enn en gang for lite. Hun er også utrolig flink med barn. Nei hun er rett å slett en sjelden diamant i helsevesenet.

Super fornøyd

Lege: Møyfrid Müller Skrevet

Beste legen jeg har hatt, hun tar mine bekymringer seriøst og finner alltid ut hva som er problemet. Behagelig og lett å åpne seg til med vanskelige ting

Caring and supportive

Lege: Steven David Gang'ai Skrevet

Steven is always focused on supporting and making sure that the patient gets the answers needed. I really appreciate his dedication!

Dyktig faglig men ikke minst mennesklig.

Lege: Eirik Viste Skrevet

Jeg hører mye rart om fastleger fra venner og familie. Det er ikke tillefellet her. Den norske fastlegeordningen fungerer.

Eirik har fulgt meg opp forbilledlig gjennom en tøff periode på over et år. I tillegg har han fulgt opp resten av familien også.
Han lytter
Han inrømmer feil
Han ønsker å lære mer av pasientene sine
Han var og er for meg en god samtalepartner
Han utfordrer og hopper ikke bare på en enkleste og mest nærliggense løsningene, men tenker mer langsiktig.

Listen er lang. Jeg er sjeleglad for å ha han som min fastlege og skulle ønske alle kunne ha en Eirik.