Byhaugen Legesenter

Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av Byhaugen Legesenter

Beste legen jeg har haddt, uten tvil !

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Kan bare skryte, hun er grundige, lyttende og oppmerksom , tar seg skikkelig tid til og det er ikke noe hastverk,glad og ikke minst omsorgsfull

Meget fornøyd

Lege: Eirik Hellem Skrevet

Meget fornøyd med fastlegen. Han tar seg god tid til å lytte, og stiller gode spørsmål. Hyggelig og imøtekommende. Siden det ikke er mange yrker som blir vurdert på denne måten, sender jeg inn denne vurderingen, selv om dette er noe jeg vanligvis ikke gjør.

Veldig fornøyd

Lege: Eirik Hellem Skrevet

Jeg har hatt mange leger opp igjennom årene men ingen er som Hellem. Han lytter, forstår og gjør det han kan for at du som pasient skal ha det best mulig. Han er en lege som jeg kunne hatt uansett hvor jeg hadde bodd. One of a kind :)

Norges beste fastlege (helt sant!!) :)

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Stine er en fantastisk fastlege! Hun er grundig, kunnskapsrik, stødig, empatisk, flink til å lytte, og tar seg alltid god tid til meg og barna mine, selv når vi egentlig er på overtid. I tillegg er hun en skikkelig flott person. Jeg er kjempefornøyd, og kunne ikke fått en bedre fastlege!

Tillitsvekkende

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Mitt inntrykk er at Enoksen er en fastlege som virker faglig trygg på det han holder på med. Fremstår nøytral og profesjonell. Har fått raskt time når det gjelder barna, tar litt lenger tid når det gjelder meg selv. Det er helt greit.