Byhaugen Legesenter

Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av Byhaugen Legesenter

Norges beste fastlege (helt sant!!) :)

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Stine er en fantastisk fastlege! Hun er grundig, kunnskapsrik, stødig, empatisk, flink til å lytte, og tar seg alltid god tid til meg og barna mine, selv når vi egentlig er på overtid. I tillegg er hun en skikkelig flott person. Jeg er kjempefornøyd, og kunne ikke fått en bedre fastlege!

Tillitsvekkende

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Mitt inntrykk er at Enoksen er en fastlege som virker faglig trygg på det han holder på med. Fremstår nøytral og profesjonell. Har fått raskt time når det gjelder barna, tar litt lenger tid når det gjelder meg selv. Det er helt greit.

Kunnskapsrik og god lytter

Lege: Eirik Viste Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger opp igjennom årene, men aldri møtt en så dyktig lege som Eirik Viste.

Jeg føler meg godt ivaretatt og opplever at han er en aktiv lytter og genuint interessert i meg som menneske. Selv om de fleste fastleger har det jevnt over travelt skynder han seg ikke med å få deg ut døren. Han setter av god tid og viser at han virkelig bryr seg og vil hjelpe. Har fått mange gode råd og tips.

Han er alltid på tiden, ingen opplevelser med lang ventetid. Håndhilser ved hvert møte og er anerkjennende i sin holdning.

Jeg er så heldig og takknemlig som har Eirik Viste som fastlege.

Fornøyd

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Har hatt Petter som lege i en stund, har ingenting dårlig å si om han som legen. En del ventetid må påberegnes, har aldri startet time i det tidspunktet som ble bestilt. Legen skriver journalnotataer etter besøket - noe som er vell ikke helt lov????
Ellers er han flink til å høre etter, tar vare på pasienten.

Rolig, trygg, kunnskapsrik

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Petter lytter, spør, ordner opp. Ham er jeg meget komfortabel med.
Det kan være en fordel at jeg, som pasient, er aktiv og samarbeidsvillig.