Byhaugen Legesenter

Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byhaugen Legesenter

Approachable and knowledgeable

Lege: Steven David Gang'ai Skrevet

A smiling, helpful, insightful doctor. Analyses. Listens and responds. Advises. Helps, follows up in case of a more complex problem. Great with both adults and children. Can speak Norwegian, English and Polish.

Fantastisk lege !

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Stine anbefales på det sterkeste! Jeg kjører et stykke lenger enn jeg hadde trengt for å ha henne som fastlege og legekontoret generelt. Får relativt raskt time, tar seg god tid , tar deg på alvor og følger opp godt! Var for eks helt fantastisk å ha i et litt komplisert svangerskap.
Håper jeg kan ha henne for alltid :)

Ubehagelig

Lege: Petter Enoksen Skrevet

En litt rar konsultasjon med en påfallende måte å kommunisere på. Hadde med seg student og undres på om mye av samtalen ble utført til ære for henne. Smilte litt hele tiden, men reagerte ikke eller gav ikke tilbakemelding på det jeg formidlet. Denne legen kan ikke få min tillit.

GA TRYGGHET

Lege: Steven David Gang'ai Skrevet

Min mor har en sykdom som er lite kjent, også blant leger. Denne sykdommen gir mange plager, smerter og ubehag. Da hun nå fikk ny lege møtte vi en kunnskapsrik, godt forberedt mann som ga henne trygghet og videresendte henne til flere behandlere og spesialister. Han tok også god tid. Vi er dypt takknemlige og anbefaler ham på det varmeste

Dyktig, oppmerksom og hyggelig

Lege: Møyfrid Müller Skrevet

En veldig flink lege som følger opp pasienten på en god måte. Hun er god til å ivareta pasienten og høre etter på det pasienten har å fortelle.