Byhaugen Legesenter

Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av Byhaugen Legesenter

Kunnskapsrik og god lytter

Lege: Eirik Viste Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger opp igjennom årene, men aldri møtt en så dyktig lege som Eirik Viste.

Jeg føler meg godt ivaretatt og opplever at han er en aktiv lytter og genuint interessert i meg som menneske. Selv om de fleste fastleger har det jevnt over travelt skynder han seg ikke med å få deg ut døren. Han setter av god tid og viser at han virkelig bryr seg og vil hjelpe. Har fått mange gode råd og tips.

Han er alltid på tiden, ingen opplevelser med lang ventetid. Håndhilser ved hvert møte og er anerkjennende i sin holdning.

Jeg er så heldig og takknemlig som har Eirik Viste som fastlege.

Fornøyd

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Har hatt Petter som lege i en stund, har ingenting dårlig å si om han som legen. En del ventetid må påberegnes, har aldri startet time i det tidspunktet som ble bestilt. Legen skriver journalnotataer etter besøket - noe som er vell ikke helt lov????
Ellers er han flink til å høre etter, tar vare på pasienten.

Rolig, trygg, kunnskapsrik

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Petter lytter, spør, ordner opp. Ham er jeg meget komfortabel med.
Det kan være en fordel at jeg, som pasient, er aktiv og samarbeidsvillig.

Trygg og sympatisk

Lege: Eirik Viste Skrevet

Eirik er en lege som er interressert og lyttende. Han har gitt meg trygghet når jeg har vært hos ham med hodepine eller depresjon. Han lytter og foreslår og har alltid hatt rett. Både når det gjelder avventing med medisin når det ikke helt klart har vært nødvendig og også insistert på sykemelding når jeg har vært usikker om egen tilstand. Han gjennomskuer nok hypokondere og de som trenger godtepose med medisiner eller unødvendig sykemelding, fordi han går i dybden og sjekker grundig. Jeg føler meg godt tatt vare på.

Veldig flink lege

Lege: Møyfrid Müller Skrevet

Dette er en veldig flink lege,hun tar deg seriøst og er veldig flink til og lytte.hun er også veldig flink med barn og bruker god tid når hun ska undersøke barnet. Jeg er veldig gla for at hun er min fastlege og anbefaler hun til alle jeg kjenner