Byhaugen Legesenter

Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byhaugen Legesenter

Oppleves litt uerfaren og useriøs

Lege: Møyfrid Müller Skrevet

En nok så behagelig lege å gå til, men opplevde de siste årene at hun ikke tok mine bekymringer og mistanker som pasient seriøst. Opplevde at hun bagatelliserer ting som for meg er ubehagelig både rent fyskisk og psykisk.
Det skal mye til for at jeg oppsøker lege, og er selv hos legen 1-2 ganger i året, ønsker naturligvis derfor å bli tatt seriøst når jeg først er der. Opplever at hun generelt ikke tar seg god tid til å undersøke når jeg først er der, og jeg har derfor endt opp med å oppsøke andre private spesialister selv. Virker som om hun stresser litt og bare vil få unnagjort legetimen så fort som mulig. Jeg valgte derfor etter 6 år å bytte fastlege da jeg ønsker å føle meg godt ivaretatt.

Lite faglighet og mangel på tillit

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Jeg ville faktisk aldri hatt denne legen igjen. Han kan gjerne virke profesjonell og hjelpsom men når det virkelig gjelder svikter hans faglige grunnlag. Jeg har grunn til å stille meg svært skeptisk til hans holdninger overfor sine pasienter. Så mitt råd er ikke bruk denne legen til noe mer enn strengt "nødvendig".

Anbefales

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Er veldig fornøyd med denne fastlegen. Lett å prate med, faglig god og blir tatt på alvor. Anbefales!

Lyttende og seriøs

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Petter tar meg godt i mot med hvert besøk. Har bare vært inne for å utelukke alvorlig sykdom ved symptomer, som kanskje kan føles litt hypokondrisk. Men Petter tar meg seriøst og sjekker det som sjekkes skal på en trygg og god måte.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Beste legen jeg har haddt, uten tvil !

Lege: Stine Wiedswang Skrevet

Kan bare skryte, hun er grundige, lyttende og oppmerksom , tar seg skikkelig tid til og det er ikke noe hastverk,glad og ikke minst omsorgsfull