Sumith Fernando

Autorisasjon (2015)

Bjørndal Legesenter Telefonnummer22 75 34 8022 75 34 ...
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Sumith Fernando er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sumith Fernando

Fantastisk fastlege

Velidg flink og kunnskapsrik fastlege. Bra service, flink til å lytte til pasientene. Ikke lett tigjengelig.

Hyggelig og kunnskapsrik

Må si jeg er utrolig fornøyd med Fernando! Var innom idag på grunn av akutt allergisk reaksjon med ekstrem mye kløe, og etter legebesøket var plagene helt borte på grunn av medisinsk hjelp der og da! Og i tillegg må jeg si at han er veldig omsorgsfull og har mye empati!

Forståelsesfull og behjelpelig

Overskriften sier det meste!
Effektiv respons, lyttende øre, og ekstremt behjelpelig. Forstår situasjonen, og tar den på alvor.

Empatisk og dyktig lege!

Utrolig fornøyd med Sumith som min fastlege. Byttet fra en fastlege som bagatelliserte alle problemene og som var klar til å sende meg hjem med smertestillende og sykemelding med en gang jeg kom inn døra.
Sumith er svært grundig i jobben har gjør og tar alle nødvendige undersøkelser. Han lytter til pasienten og viser at han virkelig bryr seg. Han følger opp etter undersøkelser og bruker god tid under legebesøkene, i tillegg til at han er veldig flink til å forklare grundig slik at alle spørsmål blir besvart. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Sumith og anbefaler han varmt til alle jeg kjenner!

Vennlig og dyktig lege

Har bare gode erfaringer med Sumith. Utrolig rask til å ta deg inn ved behov og møter deg alltid med punktlighet og smil. Forøvrig er resten av legesenteret alltid på og du trenger ikke å krangle deg til en time. Eneste jeg kan pirke på er lokalene, men det blir en så liten bagatell i forhold til den gode behandlingen du får.
Kan trygt anbefale å gå til han.