Navida Saddique

Fastlege
Kvinne, 45 år

Godkjenning

Autorisasjon (2011)

Ledige plasser

0 av 1250
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

1 person

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Sydlegene Telefonnummer69 89 89 4069 89 89 ...
Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen
Vis kart
Navida Saddique er en av 42 fastleger i Indre Østfold

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(32)
32 vurderinger
Tilgjengelighet
(26)
26 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(26)
26 vurderinger
Service
(24)
24 vurderinger

Siste vurderinger av Navida Saddique

Flink men utilgjengelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen er dyktig. Men scorer lavt fra meg fordi vi ofte opplever at vi ikke blir hørt. Ofte må vi gå flere runder, og når vi først får hjelp er den veldig bra. Vi bytter pga dårlig tilgjengelighet.

Flink en god lytter .

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har alltid tid til å høre på deg . Nøye med undersøkelser. Føler meg trygg hos henne , forstår hva jeg forteller .

Hyggelig og flink!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Synes hun er en flink lege som lytter til pasienten samtidig som hun viser trygghet og kunnskap i det hun foretar seg. Anbefales!

Flink lege som aldri holder tiden!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ekstremt mye venting, selv ved time kl 10 er det stort sett 30-45 venting som minimum!
Men flink lege når man endelig kommer inn.

Utilgjengelig og kort

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke nødvendigvis legen sin feil men det er vanskelig å få time når det passer meg. Oppfølgingstime blir bare satt opp uten å høre om det passer. Og selv da man prøver få tak i konteret for ombooking er det vanskelig. Når man først får kontakt møter man en utrivelig kort og arrogant holdning. Resepsjonen bør ta ett servicekurs.

Vis flere...