Lisa Helene Øgrey Brandsdal

Autorisasjon (2015)

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Lisa Helene Øgrey Brandsdal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Lisa Helene Øgrey Brandsdal

En fantastisk fastlege

Lisa er et godt eksempel på et menneske som er i riktig jobb. Hun er varm, kunnskapsrik, svært profesjonell og veldig flink til å "se" meg som pasient. Det skinner tydelig gjennom at hun har en lidenskap for faget sitt og hun kan alltid svare på det jeg har å spør om. Jeg kan ikke si annet en at jeg føler meg utrolig heldig som har Lisa som fastlege og vil anbefale henne på det varmeste.

Anbefales ikke

Hadde utrolig dårlige opplevelser med Lisa. Jeg følte meg absolutt oversett og nesten gjort narr av når jeg åpnet meg rundt psykisk helse og hvordan jeg ble tatt i mot av henne. Lisa har mye erfaring foran seg å få, og håper hun tar sykdom som ikke kan sees fysisk mer på alvor i fremtiden.

Må kanskje bare bytte?

Har hatt Lisa som fastlege en stund, og er super fornøyd! Hun har dog gått ut i permisjon, som gjør at en vikar har kommet inn; [navn fjernet av moderator]. Føler meg verken sett, hørt eller tatt på alvor. Hun har super dårlig tid hele tiden, og er der max 2-4 minutter før hun begynner å si hadet. Må diagnostisere meg selv, så sier hun seg enig. Er som å snakke med en robot, med null sympati, empati og menneskelig kontakt.

Har behov for legetime, men nekter å dra. Får vondt i magen bare ved tanken. Venter heller til Lisa kommer tilbake..

Interessert og dyktig

Lett å snakke med, veldig tilstede i samtalen. En person som er lett å komme på bølgelengde med, og dyktig i jobben sin.

Ganske ok

Lisa er en ganske bra lege og er flink til å høre på pasienten, noe som jeg synes er veldig viktig. Men hun har problemer med å henvise deg på usg,mr, mri eller noe annet for å sjekke hva som skjer og hvorfor, men det er de fleste fastleger her i Norge.

Nå har hun en vikar som heter Heidi Langeland Hansen og det er en forferdelig opplevelse... Vi har vært hos henne bare en gang men det føles ut som hun bryr seg ikke i noen grad om hvordan du føler seg, hun smiler aldri til deg.
Vi har byttet fastlegen pga det, og det er trist at vi må vente til oktober ca. 3 uker for å gå til lege. Hun har masse ledige timer og de andre har ingen, tilfeldighet?
Veldig trist for Lisa.