Lisa Helene Øgrey Brandsdal

Autorisasjon (2015)

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Lisa Helene Øgrey Brandsdal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Lisa Helene Øgrey Brandsdal

Profesjonell og lytter

Lisa er en helt fantastisk fastlege. Tar deg seriøst når du trenger det og lytter. Veldig fornøyd og håper jeg alltid kan ha henne :)

Dyktig og engasjert

Jeg har nå hatt Lisa siden 2018. Har aldri vært mer fornøy med en lege noen gang! Hun er lett å åpne seg for og virker veldig engasjert i samtalen. Føler hun hører på det jeg sier og tar meg på alvor. Virker som hun setter seg ordentlig inn i hver sak, tar veldig hensyn til hva pasienten ønsker.

Jeg oppsøkte henne før begge permisjonene hennes i 2018 og når jeg så henne igjen i 2022 så følte jeg hun kjente meg igjen og kunne fortsette som om hun ikke hadde vært i permisjon.
Hun har alltid et smil om munnen og virker veldig glad for å se pasienten! 10 av 10 til henne!

Men resepsjonen er lite å skryte av, de virker sure og irriterte over telefon og lite hyggelige når du kommer i skranken.

Beste lege jeg har vært borti

Alltid behjelpelig, lyttende og hyggelig. Beholdt henne som lege i 4 år selv om jeg flyttet fra Sørlandet fordi hun var og er en fantastisk lege som vil sine pasienter det beste. Hadde fortsatt beholdt om det ikke hadde vært så keitete å bo på Vestlandet med fastlege på Sørlandet. Anbefales på det sterkeste!

God og varm lege, men elendig resepsjon

Lisa er utrolig dyktig, og møter deg med varme og forståelse. Pluss at hun viser ekstra interesse for kvinnehelse.
Resepsjonen på Lund legesenter er imidlertid helt elendig, og ødelegger dessverre opplevelsen. De er ikke hyggelige, og møter deg aldri med et smil. Ved telefonkontakt oppleves de mildt sagt sure hver eneste gang, og de oppleves ikke som serviceinnstilte og som at de ønsker å hjelpe deg med det du lurer på.
Fem stjerner til Lisa, én til resepsjonen.

Trygg og kunnskapsrik

Lisa er en bra lege med godt humør og ønsker å lytte til det pasienten sier. Litt overfladisk når det gjelder psykiske problemer. Bagatelliserer litt for. mye da. Jeg byttet lege pga vikaren hun hadde da hun hadde permisjon. En forferdelig opplevelse. Veldig fornøyd med den nye fastlegen min.