Sjoerd Laméris

Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Sjoerd Laméris er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sjoerd Laméris

Flink med barn

Jeg var her med sønnen min da han hadde falt og slått seg og trengte å sy. Vi fikk komme inn på kort varsel, og han var veldig flink til å snakke med og berolige sønnen min. Opplevde han som både trygg og flink

Lyttende og flink

Han ble min nye lege etter at min lege gjennom 30 år pensjonerte seg. En veldig hyggelig mann som hører på det jeg sier. Han har tatt meg på alvor og virker å ha mye kunnskap. Jeg er veldig fornøyd med min nye lege og kan anbefale han.

Overfladisk

Fikk dårlig kjemi med denne legen etter 3 konsultasjon. Brukte Legen han overtok etter i 35 år. Aldri før har jeg gått ut etter en legetime og følt meg så lite forstått. Mulig det er kommunikasjonsproblemer pga språk, sitter igjen med følelsen av at han har dårlig evner til å sette seg inn i situasjonen. Kan derfor virke overfladisk.

Avmålt men kunnskapsrik

Førsteinntrykket var avmålthet
Etter 2.konsultasjon- helt greit
Stor tillit til hans vurderinger av passientens tilstand

Frekk og nedlatende

Har slitt lenge med spiseforstyrrelse og legen har også vært orientert om dette. Var til han grunnet magesmerter og fikk da til svar at løsningen var å gå ned i vekt. Frekk og nedlatende i tonen og vanskelig å kommunisere når han snakker dårlig norsk. Vil absolutt ikle anbefale denne legen videre.