Sjoerd Tjelland Laméris

Autorisasjon (2016)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Sjoerd Tjelland Laméris er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sjoerd Tjelland Laméris

Handlekraftig og tar tak i ting.

Lett å snakke med, tar pasientene på alvor.
Og gjør det han kan, og er flink med mennesker ☺️.
Han tar kontakt igjen hvis jeg ikke får time, å spør om det er noe mulighet for å få snakke med legen.
Ser både det fysiske og psykiske hos pasienter, iallefall sånn jeg har opplevd han.

God fastlege

Anbefaler Sjoerd til andre Pasienter. Jeg har brukt ham som min fastlege i snart 5 år. I den perioden hadde jeg varierende helse og har opplevd han som empatisk og profesjonell, kunnskapsrik. Han er flink både med fysiske og psykiske helseproblemer. Jeg er veldig takknemlig for alt hjelp jeg har fått :-)

Utrolig dyktig, trygg og forståelsesfull

Har hatt Sjoerd Lameris som fastlege i snart 2 år. Han var den første legen som fortalte meg hva angstanfall var og hva jeg skulle gjøre når det skjer. Dette etter 6 besøk på legevakten der jeg fikk beskjed om å «ta det med ro» og «ta vare på meg selv». Han har alltid tatt meg på alvor - selv da jeg ikke gjorde det selv. Etter to år kan jeg trygt anbefale han videre for alle som søker en forståelsesfull, dyktig lege som vil ditt beste.

Rask, kunnskapsrik, god å lenge tilitten er der.

Hadde han som fastlege en lengre tid, og har anbefalt han videre tidligere. Han var en god og lyttende lege med gode løsninger. Til det brått snudde, da jeg gikk gjennom en vanskelig periode. Ettervært merket jeg tilitten til meg ble brutt snudd, etter jeg hadde vært på legevakt med depresjon (tildels for slutt/brå seponering av medisin jeg hadde brukt i lengre tid, og til dels andre tunge ting i livet). Det ble da påstått at jeg skal ha bestilt resept på en hel del medisiner, jeg ikke husker å ha gjort det: husker ikke det; dissosierte jeg; bestilte noen medisin på mine vegne?? hvis så mulig??, eller om de på legevakta vurderte det som forsvarlig å skrive ut de medisiner), uansett jeg prøvde å ha han som fastlege i en stund etter dette, men føler ikke tilitten var der i ettertid. Før det var jeg veldig fornøyd med han. Også rask med hennvisninger. Vurderer han til 3 stjerner, men har potesiale til full score, så lenge tilitten er der mellom dere.

Lytter og gir gode råd

Jeg er veldig fornøyd med Laméris. Han er god til å lytte og gir gode råd, følger opp med videre undersøkelser dersom første behandling/diagnose ikke blir riktig.