Tresse Legesenter

Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Tresse Legesenter

Ei fantastisk lege og dame!

Lege: Hilde Kristin Dovland Gladhaug Skrevet

Jeg har til henne i mange år. Hun er både faglig dyktig, empatisk og veldig hyggelig. Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

Byens beste lege

Lege: Preben Bøe Johansen Skrevet

Faglig dyktig/ erfaren/ effektiv
Har hvert inne 3-4 ganger hos Preben. Har hvert den beste legen jeg har hatt til nå i livet.

Trygg

Lege: Kari Haugland Skrevet

Veldig fornøyd med Kari som fastlege. Har hatt henne som lege så lenge jeg kan huske og det har bare vært positivt. Ho tar seg tid til å både høre problemene, sjekke de ut og følge de opp. Føler meg trygg på at hun finner beste løsning til problemstillingene.
De har et nytt fint lokale og om man er litt fleksibel pleier man å få time samme uke.

Hyggelig, kunnskapsrik og grundig

Lege: Ole Gerhard Gabrielsen Skrevet

Brukt Gabrielsen som fastlege fra fødsel og nå inn i 30-åra. Kan ikke huske én negativ opplevelse. Føles alltid som han har og tar seg god tid. Ringes alltid opp samme dag prøveresultat kommer inn.

Det kan være litt lang ventetid av og til, men det er nok nettopp fordi han er såpass grundig med hver eneste pasient, så da er egentlig i seg selv enda et pluss.

Veldig fornøyd

Lege: Preben Bøe Johansen Skrevet

Veldig fornøyd med å få Preben som fastlege. Han tar mine ønsker på alvor og er god til å lytte. Setter også pris på at han tar seg tid til å snakke og husker personlige detaljer om mitt liv fra gang til gang. Han fremstår også trygg. Når han ikke er det, tar han seg tid til å få en konsultasjon. For min del virker det proft.