Joicy Selina Rajakumar

Autorisasjon (2007)

Løken Legekontor DA Telefonnummer63 85 48 9063 85 48 ...
Hølandsveien 2008 1960 Løken
Joicy Selina Rajakumar er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Joicy Selina Rajakumar

Trygg, empatisk og dyktig

Joicy er en hjertevarm og trygg lege med stor dyktighet innen faget.
Hun viser interesse, alltid høflig og hun tar deg på alvor.
Hun var fastlege gjennom et par og og det er et stort savn at hun sluttet.
En dame det er lett å like!

Dårlig inntrykk.

Fastlege som ikke bryr seg om deg som person. Følger ikke opp avtaler (ringer ikke tilbake som hun lover), har dårlig tid, lytter ikke, svarer ikke på konkrete spørsmål. Viser generelt lite interssse. Sender deg hjem mer usikker og redd før du kom til timen.
Viser med hele seg at hun bare ønsker deg ut av kontoret sitt.

Savner den «gamle» fastlegen min.

En lege som gjør at du føler deg godt ivaretatt

En lege som er opptatt av pasienten, hun gjør at du føler deg trygg og godt ivaretatt. Lytter og følger opp. Empatisk og dyktig lege.

Joicy ER opptatt av deg som klient, jeg har vært hennes pasient gjennom 4 år..og jeg føler trygghet

Jeg har 40 års erfaring fra ambulanse tjenesten og har de siste årene blitt rammet hardt, med min egen helse (som jeg ikke forsto) men Joycy så de, ikke med 1 gang kanskje, men rimelig tydelig. Jeg ville jobbe og være aktiv, men hun satte ned foten….,nå kan jeg se at hun har rett!

Empatisk, flink og kunnskapsrik

Beste fastlegen jeg har hatt da hun alltid møter meg med respekt og forståelse. Har slitt en del både fysisk og mentalt og hun har tatt det virkelig på alvor nå da jeg har trengt det mest.

Personlig sliter jeg selv med å be om hjelp og uttrykke meg om hva jeg faktisk sliter med. Her har hun tatt seg tid meg og mine problemer og virkelig hjulpet meg på en slik måte at jeg føler meg forstått og sett!

Har henvist meg dit det trengs dersom det var nødvendig og fulgt opp ved andre ting. Ikke minst bruker hun nok tid til pasienten før hun spør om det er noe mer før du skal dra!

Blir trist å bytte lege nå når hun flytter. Ønsker deg lykke til på ny arbeidsplass!