Joicy Selina Rajakumar

Autorisasjon (2007)

Løken Legekontor DA Telefonnummer63 85 48 9063 85 48 ...
Hølandsveien 2008 1960 Løken
Joicy Selina Rajakumar er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Joicy Selina Rajakumar

Holder ikke mål

Joicy virker hyggelig første gangen du møter henne, noe hun helt sikkert er privat, men etterhvert merker man at hun er meget uerfaren og vimsete. Hun kommuniserer dårlig og gir feil informasjon.

Et eksempel på dette er da sønnen min på ett år var dårlig og vi måtte ta blodprøve. Da fikk vi beskjed av Joicy at vi kunne komme tilbake til kontoret på et annet tidspunkt for å ta prøven. Når vi da kom tilbake fikk vi beskjed fra en mindre snill dame i resepsjonen/laboratoriet, at denne type prøver tar de absolutt ikke på dette legekontoret, det må vi til Ahus for å gjøre. Det at Joicy ikke visste dette, eller informerte oss om dette, gjør meg litt bekymret.

To forskjellige forsikringsselskaper har forsøkt å sende post til henne minst fire ganger uten å få noen respons. Enten er det vanskelig for et legekontor med 5 faste leger å fordele posten de mottar korrekt, eller så er informasjonen vi mottar om postadresse og kontaktinfo helt feil. Uansett er det ekstremt uprofesjonelt.

Jeg er meget misfornøyd og gleder meg til å flytte og bytte fastlege.

Jeg kan også nevne at de ansatte i resepsjonen virker irriterte og sure hver gang vi ringer de. De er ikke imøtekommende i det hele tatt.

Bra lege, men scervisen i resepsjonen er elendig

Flink lege som viser interesse for pasienten. Lytter og kommuniserer godt. Ved vikar har jeg bare gode erfaringer med alle legene på Hakadal legekontor.

Trekker ned pga den dårlige kommunikasjon i resepsjonen ved bestillinger av e-resept pr nett og
opplever til stadighet at de i resepsjonen ikke overleverer viktig beskjed til lege, de tar vurderinger som lege skulle tatt og virker generelt mutt og sur.

Hyggelig hjelpsom lege

Joicy er imøtekommen og har god dialog, selv med noe gebrokkent norsk.

Kan virke noe forhastet til tider, men er god på å spørre om noe er uklart. Alt i alt en god lege opplevelse.