Helga Mathilde Nylenna Kollerøs

Autorisasjon (2012)

Helga Mathilde Nylenna Kollerøs er en av 41 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Helga Mathilde Nylenna Kollerøs

Beste legen

Utrolig fornøyd med Helga som lege, dyktig og tar seg alltid tid. Føler meg både sett og hørt. Enkelt å få time og sjeldent ventetid. Kunne ikke bedt om noen bedre!

Forståelsesfull og trygg

Veldig fornøyd med Helga. Blid, imøtekommende og løsningsorientert. Følte meg så sett og forstått. Takknemlig for å ha henne som fastlege til både meg og mine barn.

Flink og nøye

Veldig dyktig lege, grundig og rask med oppfølging. Føler meg både sett og hørt hos henne. Sender meg raskt videre til spesialist ved behov.

Sur, vanskelig og dårlig tid

Kan egentlig bare si meg enig i det forrige anmelder sa. Opplever ikke å bli tatt seriøst og at man blir jagd ut av døra før man rekker å komme inn siden hun altid har dårlig tid. Det var mye bedre før. Så trenger man langtids oppfølging/hyppige besøk hos fastlege anbefaler jeg ikke å bytte til denne fastlegen.

Tar deg ikke seriøst og ekstremt dårlig oppfølging

Før var hun flink og nøye. Nå er hun kraftig overarbeidet, slurver og tar ikke pasienten seriøst. På toppen av det hele er hun sur og spydig. Fikk beskjed om at det bare var å bytte fastlege av hun, det er nå gjort. Følger ikke opp når annet helsepersonale ber om at hun sender henvisning videre, følger ikke opp henvisninger og er sur/grinete hver time. Ser stadig på klokka selv om hun alltid er forsinket selv. At beskjeder som legges igjen ikke kommer fram til henne hjelper ikke. Frarådes sterkt hvis du trenger oppfølging og hjelp.